wtorek, 30 sierpnia 2011

Farmona, Tutti Frutti, Masło do ciała, Liczi i Rambutan



Opinia producenta:
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz fascynującym zapachu dojrzałego liczi i soczyście świeżego rambutanu. Niezwykle słodkie liczi, uprawiane w Państwie Środka od 2000 lat, to symbol i ulubiony owoc chińskich cesarzy z dynastii Ming. Połączone z soczystym, rześkim rambutanem z Malezji nadaje skórze niespotykany, fascynujący aromat letniego wieczoru nad oceanem.Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. Bogata konsystencja pieści zmysły, czarne drobinki masują ciało, a zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców uwodzi i relaksuje.

Skład:
Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, CI 16255, Parfum, Cera Alba, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Jojoba Esters,
Iron Oxides, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Geraniol, Citronellol, Limonene.

Cena: ok 15zł / 250ml


Moja opinia:
To, co najbardziej spodobało mi się w tym masełku to zapach. Był cudowny, świeży, owocowy. Mogłam go wąchać godzinami. Teraz, gdy już kończę opakowanie nie podoba mi się aż tak jak na początku, ale jest OK. Średnio nawilża, ale gdy go używałam, nigdy nie miałam przesuszonej skóry, także nie jest źle ;) Niestety barwi skórę na różowo, szczególnie dłonie. Są wtedy różowe jak u świnki i pozostają takie przez 2-3 godziny po nasmarowaniu. Zauważyłam za to, że odkąd używam tego masełka, skóra jest gładka, miękka i odżywiona. Ma fajną konsystencję, nie jest lepkie. Wchłania się ok. 15 minut. Jest wydajne, skończyło się po 2 miesiącach codziennego używania. Mimo tych wszystkich zalet nie kupię go ponownie, ponieważ bardzo barwi skórę.


Podsumowując:
Nawilżanie: 3/5
Zmiękczanie skóry: 5/5
Odżywianie: 5/5
Zapach: 5/5
Szybkie wchłanianie: 2/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 35/40

2 komentarze:

  1. Też mam to masełko i moje wrażenia są podobne, poza tym co sama powiedziałaś, zauważyłam, że jak nie wetrze się go porządnie to na skórze pozostają te czarne granulki i później tworzą się czarne krechy... fuj:) ale poza tym jest ok, wystarczy dobrze rozetrzeć:)

    bag-full-of-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejną recenzję czytam z Tutti Frutti i musze coś kupić w końcu! Chociażby ze wzgledu na ten zachwalany zapach... Mmm :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...