poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Już jestem + mały haul z Bułgarii

Wreszcie jestem :)
Co kosmetykoholiczka przywozi z wczasów? Kosmetyki oczywiście! Poniżej mój mały haul z Bułgarii.

 Herbal Essences niech kolor będzie z Tobą, szampon rozświetlający kolor włosów
Shelley Hand & Body Lotion Balsam do rąk i ciała z witaminą E i B5
Pastel Professional Matte Top Coat Satin Finish
Adidas for Women Fresh

Jestem zachwycona tym matowym topem! Nie był drogi, ok. 11 zł za 13 ml. Moim zdaniem efekt jest niesamowity.

 Jak Wam się podoba? Co sądzicie o matowych lakierach?



4 komentarze:

  1. Jest super :) ja własnie kiedyś miałam taki problem, że jeden lakier był matowy a drugi błyszczący i jak pomalowałam sobie jednym a drugim zrobiłam ozdobne kreseczki to jakoś tak się gryzło :) i myslę, że taki specyfik by to zmienił :) A gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiejś małej drogerii w Bułgarii, szczerze mówiąc, to nawet nie wiem jak się nazywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to lipa. Sobie nie kupie takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Identycznego może nie, ale maty ma jeszcze Essence i Manhattan, dorwiesz je w Naturze i Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...