środa, 3 sierpnia 2011

Pazurkowa flaga


Gdy tylko zobaczyłam tą flagę na paznokciach, uznałam, że też chcę taką mieć. Niestety, jak widać na zdjęciu powyżej nie za bardzo mi to wyszło ;) Z bliska wygląda kiepsko, bo coś się stało z aplikatorem mojego białego lakieru. Zrobiły się grudki i białe paski wyszły krzywo. Ale uznałam, że wszystko, co zmaluję na paznokciach, będę pokazywać Wam, więc oto są paznokcie :)

Użyłam:

Miss Sporty colour clubbing 320
Art mini 11
Miss Sporty Nail Expert Manicure silk base & top coat
Inglot lakier do zdobienia paznokci 29

4 komentarze:

  1. co ty gadasz boskie jest to ~! też chciałam sobie zrobić ale pffii !

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest takie trudne ;)
    Wystarczy pomalować paznokcie niebieskim lakierem, zrobić dwa czerwone paski lakierem do wzorków, a potem obrysować je białym lakierem z aplikatorem, bo ja niestety pędzelkiem nie potrafię robić tak cienkich linii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, Twoje wyszły super. Ja malując takie, wykonałam je innym sposobem niż Quera, moim zdaniem prostszym. Najpierw pomalowałam paznokcia na niebiesko, namalowałam biały krzyż i te wywodzące się z niego białe paski, a następnie na białym krzyżu cienkim pędzelkiem na czerwono namalowałam czerwony krzyż (tak aby nie zasłaniał białego) i igłe pomoczyłam w czerwonym lakierze tworząc cieńkie paski na białych wywodzących liniach. I koniec.
    Zapraszam na mojego bloga: my-little-trinkets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...