poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Pollena-Malwa, szampon pokrzywowy do włosów normalnych i przetłuszczających się



Opinia producenta:
Naturalny ekstrakt z ziela pokrzywy, bogaty w sole mineralne i witaminy rozwiązuje problem przetłuszczania się włosów, zapobiega ich wypadaniu. Odżywia i wzmacnia cebulki włosowe. Włosy odzyskują świeżość, elastyczność i połysk.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Peg-75 Lanolin, Utrica Dioica Extract, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 42051
 Cena: 3zł / 300ml


Moja opinia:
Szukałam czegoś do przetłuszczających się włosów, a że szampon był tani, kupiłam go bez zastanowienia, ponieważ w moim portfelu panowały pustki ;)
Szampon nie hamował nadmiernego przetłuszczania się włosów, a wręcz włosy szybciej mi się po nim przetłuszczały. Zawsze myłam włosy co 2 dni, ale odkąd używam tego szamponu, mycie jest potrzebne już 1 dzień po umyciu.
Zapach na początku mnie drażnił, ale przyzwyczaiłam się do niego, w dodatku nie utrzymuje się długo na włosach po umyciu. Świetnie się pieni! Niestety ze zmyciem olejku rycynowego sobie nie radzi. Umyłam nim włosy 3 razy, a olej jak był, tak został. Po użyciu szamponu włosy są tępe i hmm... twarde. Jest wydajny, używałam go przez 6 tygodni, myłam włosy co dwa dni, a zużyłam dopiero połowę. Już więcej go nie kupię, szukam czegoś co będzie dobrze zmywało oleje i spowolni przetłuszczanie się włosów.


Podsumowując:
Oczyszczanie: 2/5
Zapach: 3/5
Miękkie i lśniące włosy po użyciu: 0/5
Hamowanie przetłuszczania się włosów: 0/5
Pienienie się: 5/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 20/35

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...