wtorek, 30 sierpnia 2011

PZ Cussons, Original Source, Mint&Tea Tree Shower Gel (żel pod prysznic z miętą)


Opinia producenta:

7927 prawdziwych listków mięty użytych do stworzenia jednego intensywnie chłodzącego żelu pod prysznic Original Source Mint and Tea Tree wywoła zimny dreszczyk na Twojej skórze i ożywi Cię intensywną miętą.

Skład:

 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Mentha Arvensis Leaf Oil, Sodium Chloride, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Syrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazolyl Dodecyl P-cresol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, BHT, Limonene, CI 42090, CI 19140.

Cena: 10zł / 250ml


 Moja opinia:
Cudowny zapach! Cudowne orzeźwienie! Cudowny żel na lato!
Żel bardzo dobrze się pieni, dokładnie oczyszcza skórę. Idealny na gorące dni, daje świetny efekt ochłodzenia i odświeżenia. Nie nawilża skóry. Ma ładne, "zmrożone" opakowanie. Wydobędziemy z niego taką ilość żelu, jaką chcemy, dzięki gumowej błonce na zakrętce. Cena średnia, ale upolowałam go w Rossmannie na promocji za 6,99, także nie ma tragedii ;) Zapach jest rewelacyjny, pachnie świeżą miętą. Nie utrzymuje się na skórze po kąpieli, lecz w łazience czuć go jeszcze kilka godzin. Żel jest dość wydajny, używałam go codziennie przez 2 miesiące, a zużyłam ok. 2/3 opakowania. Kupię go ponownie za rok, ponieważ zimą wolę używać słodkich, rozgrzewających żeli pod prysznic.


Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Zapach: 5/5
Pienienie się: 5/5
Cena: 4/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 24/25

1 komentarz:

  1. orzeźwienie jest bardzo w lecie pożądane, lubię takie żele, może w najbliższym czasie skuszę się na ten. Zapraszam do mnie! Jeżeli spodoba Ci się tematyka mojego bloga poobserwuj trochę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...