czwartek, 4 sierpnia 2011

Recenzja - Garnier Czysta Skóra, żel głęboko oczyszczający


Opinia producenta:

Dzięki złuszczającemu działaniu cząsteczek naturalnego pochodzenia dogłębnie oczyszcza i odblokowuje pory, eliminując zaskórniki. Wzbogacony w mineralny cynk i eukaliptus poaga zapobiegać ponownemu tworzeniu się wągrów. Dla skóry tłustej i mieszanej narażonej na występowanie wągrów i niedoskonałości.
Przeciw zaskórnikom, zapobiega nawrotom (skóra pozostaje czysta przez 5 dni).

Skład:

Aqua, Coco-Betaine, butylene glycol, polyethylene, sodium laureth sulfate, sodium chloride, disodium cocoamphodiacetate, salicylic acid, zinc gluconate, eucalyptus globulus leaf extract, capryloyl salicylid acid, solum diatomeae/diatomaceous earth, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, alumina, benzophenone-4, camphor, PEG-60 hydrogenated castor oil, polyquaernium-47, propylene glycol, sodium glycolate, sodium hydroxide, tetrasodium edta, xantan gum, imidazolidinyl, urea, methylparaben, CI 42090/blue 1, CI 42090/blue 1 lake, parfum, benzyl salicylate, limomene, linalool

Cena: 13zł / 150ml

Moja opinia:
Ten żel to dla mnie kompletna porażka. Przyzwoicie oczyszcza twarz z sebum, ale to robi prawie każdy żel. Nie wiem po co w tym żelu drobinki, skoro wcale nie ścierają martwego naskórka i nie wygładzają twarzy. Żel nie odblokowuje porów, nie zauważyłam nawet minimalnego działania przeciw zaskórnikom. Jak były, tak dalej są. Zapach jest okropny, nawet nie wiem do czego mogłabym go porównać. Konsystencja również mi nie odpowiada, jest stanowczo za rzadka.
Kupiłam ten żel w styczniu, do tej pory próbuję go zużyć, ale chyba go wyrzucę, ponieważ zapach mnie odrzuca. Już nigdy więcej go nie kupię.

3 komentarze:

  1. dla mnie on pachnie starymi ogórkami... :)
    Niestety ale zgadzam się z Twoja opinią...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja takiego nie miałam, ale ostatnio się zastanawiałam czy sobie nie kupić garnier czysta skóra żel oczyszczający przeciw zaskórnikom -> http://www.garnier.pl/_pl/_pl/our_products/product.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_SKINCARE^OILY_SKIN^OILY_SKIN_DISCOVER^OILY_SKIN_RTN1&prdcode=P10001

    Bo teraz mam żel dogłębnie oczyszczający Loreal Pure Zone, ale nie widzę żeby on przynosił jakieś spektakularne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jeszcze takich nie używałam ;)
    Ale ogólnie kosmetyków do cery trądzikowej z Garniera nie polecam, miałam też tonik i był okropny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...