poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Recenzja - Isana Bodycreme Intensiv, krem do intensywnej pielęgnacji ciała


Opinia producenta:
Krem zawiera mocznik, witaminę E i oliwę. Do pielęgnacji suchej skóry.

Skład:

 
Skład: Aqua, Glicine Soya Oli, Urea, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, olea Europaea Fruit Oil, Carboemr, Ethylhexylstearate, Tocopheryl Acetate, Parfum, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Hexyl cinnamal, Benzyl Salicylate, Bythylphenylmethylpropional, Linalool, Lomonene, Geraniol, Coumarin



Cena: 5zł / 150ml


Moja opinia:
To mój kolejny hit. Używam go do rąk i stóp. Idealnie nawilża regeneruje i odżywia. Skóra po jego użyciu jest miękka, rozświetlona i gładka. Jest naprawdę rewelacyjny, jeszcze za taką cenę! Miałam problem z suchymi stopami, odkąd używam tego kremu, mój problem zniknął. Krem ma bardzo zbitą konsystencję, bardziej niż masła do ciała. Ja mówię na niego "pasta" ;) Zapach jest dość słodki, mi się podoba. Nie wchłania się super-szybko, lecz przynajmniej nie pozostawia tłustego filmu. Jak na tak małe opakowanie jest bardzo wydajny, starczył mi na 2 miesiące codziennego stosowania. Często można go spotkać na promocji w Rossmannie za 3.99.
Konsystencja

Po nałożeniu
Po odczekaniu kilku sekund i dokładnym wmasowaniu

Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Zmiękczanie skóry: 5/5
Odżywianie: 5/5
Zapach: 5/5
Szybkie wchłanianie: 3/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 37/40

2 komentarze:

  1. mówisz?;D chyba się na niego skuszę!
    zapraszam do mnie na małe rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak to się stało Quera że jeszcze nie byłam na Twoim blogu? Zobaczyłam link na wizażu :) Ciekawa recenzja, akurat teraz jest w promocji więc chyba dzisiaj przy okazji odwiedzin Rossmanna skorzystam :) Oczywiście, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...