poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Recenzja - Lovely, Serum wzmacniające do paznokci z wapniem i wit. C

Cena: 6 zł/11ml
Zawiera kompleks wyciągów z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii i wapnia zamkniętych w kapsułkach liposomów. Wiśnia egzotyczna jest bogatym źródłem wit. C, A i F, która stymuluje regenerację komórek i syntezę kolagenu.

Skład: Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Carbomer, Diazolidynyl Urea, Potassium Sorbate, Potassium Hydroxide, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Calcium Pantothenate, Malpighia Puncifolia

Moja opinia:
To serum jest świetne! Stosuję je zawsze po zmyciu lakieru (mniej więcej co 3 dni), aplikuję 3 razy co 15 minut.
Zauważyłam efekty po tygodniu. Paznokcie są o wiele twardsze, nie łamią się, pięknie błyszczą, jak pomalowane lakierem bezbarwnym. Moje paznokcie zawsze były kruche i łamliwe, ale teraz ten problem zniknął! Dodatkowo, moje wiecznie pozadzierane i suche skórki są świetnie nawilżone i przestały się zadzierać :) Jedyne, co mi przeszkadza to specyficzny zapach, wolałabym, żeby go nie było.
Używam tego serum od 6 tygodni.
Zużyłam prawie połowę opakowania, jest bardzo wydajne, więc myślę, że jeszcze długo mi posłuży.
Na pewno kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. tez je kiedyś kupiłam i nie wiem czy miało na moje paznokcie jakiś wpływ bo nie byłam tak zawzięta w jego stosowaniu jak Ty, ale od jakiegoś czasu paznokcie w ogóle mi się nie rozdwajają :) Ogólnie ta odżywka jest ok ale od razu po jej zastosowaniu nie można maloważ paznokci bo zwyczajnie lakier się nie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po tej "kuracji" dokładnie myję ręce i paznokcie, wycieram ręcznikiem i lakier się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...