piątek, 2 września 2011

Avon, Color Trend, Read My Lips, Soczysty błyszczyk do ust


Opinia producenta:
Błyszczyk o wspaniałym, niepowtarzalnym połysku. Prawdziwa eksplozja kolorowego lśnienia.
Dostępne kolory: Angel, Clear, Lucid, Mocha, Start up Pink, Wink.

Cena: 17,90zł / 10ml 


Usta bez błyszczyku

Błyszczyk na ustach


Moja opinia:
Dość fajny błyszczyk. Posiadam odcień Angel (drugi od lewej). Jest to róż wpadający w jasny fiolet. Nie wysusza, a wręcz nawilża, nie robi smug, wydajny. Używałam go codziennie przez 1,5 miesiąca, zużyłam połowę. Ma wygodny aplikator w postaci gąbeczki, lecz niestety zawsze nabiera zbyt dużą ilość błyszczyku. Szkoda tylko, że jest tak mało odcieni, w dodatku wszystkie w nienaturalnych kolorach. Ma gęstą konsystencję, wytrzymał na ustach 3 godziny, w międzyczasie jadłam i piłam, a błyszczyk i tak pozostał na ustach. Błyszczyk ma srebrny shimmer, daje efekt mokrych ust. Ma bardzo ładny zapach, przypomina mi karmel. W smaku też jest niezły ;) Jeśli ktoś tylko lubi takie kolory - polecam. Nie kupię ponownie, ponieważ wolę delikatniejszy i bardziej naturalny efekt.

Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Duża gama odcieni: 1/5
Zapach: 5/5
Smak: 5/5
Trwałość: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 3/5
Brak smug: 5/5
Łącznie: 33/40



 

3 komentarze:

  1. Już dawno nie używałam nic z Avonu, a pamiętam że lubiłam tą markę:) Swoją drogą to zabawne opakowania zrobili dla tych błyszczyków:) Sama też chyba wybrałabym ten kolorek

    bag-full-of-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten efekt :)

    www.kolorowy-kuferek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...