piątek, 9 września 2011

Recenzja - Bebe Young Care, Zartrose (Pielęgnacyjna pomadka do ust `Różana`)



Opinia producenta:
Bezbarwna szminka do codziennej pielęgnacji dająca efekt miękkich i gładkich ust. Zawiera witaminę E, która pomaga w utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia ust i chroni je przed nadmiernym działaniem słońca i wysuszeniem oraz neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników. Filtry ochronne zapewniają ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV.

Skład:
Skład: Hydrogenated Polyisobutene, Polydecene, Synthetic Wax, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Disteardimonium Hectorite, Tocopherol Acetate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Hydrated Silica, Vanillin, Alcohol, CI 73360, CI 77492, CI 77891. (29.12.2009)

Cena: ok. 6zł / 4,9g

Moja opinia:
Jak na razie to moja ulubiona pomadka. Używam jej ok. 2 razy dziennie i chociaż czasem o niej zapominam, moje usta cały czas są idealnie nawilżone.
Mam skłonność do częstego oblizywania ust, co bardzo je wysusza, a ta pomadka uratowała moje usta. Są teraz giętkie, nawilżone, gładkie, miękkie, odżywione i możemy się pożegnać z suchymi skórkami. Nadaje ustom piękny, satynowy połysk, a w dodatku się nie roluje. Odkąd jej używam, przestałam nakładać na usta błyszczyki i szminki, ponieważ zwyczajnie, moje usta wyglądają najlepiej w duecie z bebe. Nie nadaje ona koloru ustom, lecz ten satynowy połysk jest niesamowity. Na początku uwielbiałam jej zapach, ale teraz nie pachnie już tak pięknie, za to przynajmniej mnie nie drażni ;) Cena jest świetna, a do tego pomadka starcza na długo. Zużyłam ją w 4 miesiące. Kupię ponownie, nie wiem kiedy, bo uwielbiam testować nowości, ale kupię.


Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Miękkie, gładkie usta: 5/5
Brak suchych skórek: 5/5
Ładny efekt na ustach: 5/5
Zapach: 4/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 34/35

7 komentarzy:

  1. Narazie z takiego typu mam z Nivei, ale jak mi się skończą to może skuszę się tą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę pomadkę i zużyłam ją w całości - naprawdę bardzo fajna i godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ją kiedyś. pamiętam, że uwielbiałam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's going to be ending of mine day, however before ending I am reading this impressive post to improve my know-how.

    Feel free to visit my web blog Psn Code Generator

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely
    enjoying your blog and look forward to new
    updates.

    Here is my blog post; www.Dailymotion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do you have any video of that? I'd want to find out more details.

    My web page; Candy Crush Saga Hack

    OdpowiedzUsuń
  7. I pay a quick visit each day a few web pages and websites to read
    articles or reviews, except this web site presents quality based articles.


    My site - Psn Code Generator

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...