wtorek, 6 września 2011

Recenzja - Dax Cosmetics, Chusteczka samoopalająca z wyciagiem z lilii wodnej, d-pantenolem i witaminą E




Opinia producenta:
Chusteczka samoopalająca do stosowania na twarz i ciało. Nowatorska i niezwykle wygodna w aplikacji samoopalająca chusteczka nasączona wysokiej klasy czynnikiem brązującym. Preparat łatwo i równowmiernie rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania i nie pozosatwia smug. Zawiera czynniki pielęgnacyjne, wyciąg z lilii wodnej, d-pantenol i witaminę E, które nawilżają, łagodzą podrażnienia oraz chronią skórę przed przedwczesnym starzeniem. Chusteczka posiada delikatny, przyjemny zapach.

Skład:

Skład: aqua, glycerin, dihydroxyacetone, PPG-26-buteth-26/PEG-40 hydrogenated castor oil, d-panthenol, butylene glycol, nymphea alba, tocopheryl acetate, DMDM hydantoin iodopropyl butylcarbamate, parfum.

Cena: 2 zł / szt.


Moja opinia:
No niestety, chusteczki nie spełniły moich oczekiwań. Posmarowałam nogi wieczorem, a rano obudziłam się z żółtą opalenizną na nogach, z ciekawymi (hm... może nie dla mnie ;) ) motywami w postaci plam na kostkach i kolanach oraz smug. Na szczęście opalenizna zniknęła po 2 dniach. Użyłam jej również w okolicach dekoltu, przyciemniła skórę o ok. 2 odcienie. Okropnie wysuszyła mi skórę i po dwóch dniach ściągałam opaleniznę razem ze skórą, jakbym się mocno spiekła na słońcu. Zapach trochę mnie drażni, ale jakoś z nim wytrzymuję ;) Ogólnie nie polecam.


Podsumowując:
Naturalny odcień opalenizny: 1/5
Brak smug: 1/5
Brak plam: 1/5
Zapach: 3/5
Nawilżanie: 1/5
Łącznie: 7/25

1 komentarz:

  1. w zeszłym roku używałam tych chusteczek na wiosnę do "opalania" nóg i efekt był bardzo zadowalający, ale kiedy w tym roku znów po nie sięgnęłam było coś nie tak i podobnie jak Ty rano miałam niemiła niespodziankę w postaci plam i smug :/ przerzuciłam się na balsamy brązujące ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...