sobota, 24 września 2011

Recenzja - Essence, Colour&Go, Szybkoschnący lakier do paznokci, 53 You belong to me





W cieniu



W słońcu
Uwielbiam ten kolor! W cieniu to zwykły miętusek, ale w mocnym świetle słonecznym jest błękitny jak niebo w upalny dzień, zaś w lekkim świetle jest to neonowa mięta, niestety nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciach.
Kosztuje ok. 5-6 zł za buteleczkę 5,5ml.
Jest to jeden z najszybciej schnących lakierów z mojej kolekcji.
Trwałość jest przeciętna, 3-4 dni bez startych końcówek i odprysków. Ostatnio zrobiłam eksperyment i nałożyłam na niego 4 warstwy topu, trzymał się tydzień bez jakichkolwiek wad.
Na zdjęciu mam dwie warstwy lakieru. Nie tworzą się bąbelki. Bardzo dobrze kryje. Nie zostawia smug, przynajmniej wtedy, kiedy ma jeszcze dobrą konsystencję. Na początku był świetny, nie za gęsty, nie za rzadki, a teraz, po dwóch miesiącach jest to jeden wielki "glutek". Nie da się nim malować.
Mam słabość do marki Essence, kocham ich kosmetyki, a lakier byłby idealny, gdyby tak szybko nie gęstniał. Być może kupię ponownie, kolorki kuszą ;)


Podsumowując:
Kolor: 5/5
Trwałość: 4/5
Cena: 4/5
Krycie: 5/5
Szybkie wysychanie: 5/5
Brak smug: 5/5
Łącznie: 28/30


2 komentarze:

  1. Też lubię essence :) a odcień taki letni.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...