czwartek, 1 września 2011

Recenzja - Iwostin, Purritin, Pianka oczyszczająca


Opinia producenta:
Oczyszcza pory skóry, działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i przeciwgrzybiczo. Reguluje wydzielanie sebum, stymuluje wzrost i regenerację komórek.
Pielęgnuje skórę i łagodzi podrażnienia.
Nie zawiera mydła. Nie wysusza skóry.
Zawiera hypoalergiczną kompozycję zapachową (posiada atest IFRA).
Codzienna toaleta skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych oraz skóry mieszanej.
Zalecany również dla skóry podrażnionej leczeniem dermatologicznym.

Skład:

 
Skład: Aqua, Iwonicz Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer 184, Xylitylpolyglucosides, Xylitan, Xylitol, Sodium PCA, Magnesium PCA, Zinc PCA, Manganese PCA, PEG-12 Dimethicone, Tea Tree (Melaleuca Alternifolia) Oil, Allantoin, Triclosan, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Lactic Acid, Parfum (05.07.2010)

Cena: 24zł / 175ml



Moja opinia:
Lubimy się z tą pianką :) Świetnie oczyszcza twarz, bez problemu radzi sobie nawet z maseczkami. Reguluje wydzielanie sebum, chociaż bez rewelacji, bo od tego to mam krem. Nie podrażnia, idealna dla cery wrażliwej. I najważniejsze: jeszcze nigdy nie miałam bardziej wydajnego kosmetyku! To jedyne 175ml starczyło mi na 9 miesięcy codziennego używania (2 razy dziennie)! Cena nie jest najniższa, ale w porównaniu z taką wydajnością, jest idealna. Zapach pianki do najpiękniejszych nie należy, ale po jakimś czasie przestał mi przeszkadzać. Po aplikacji nie ma uczucia ściągnięcia. Jedna pompka produktu starczy na całą twarz i dekolt. Nie wysusza. Wspaniale odświeża. Czasem, gdy przesuszyłam skórę twarzy, ta pianka ją nawilżała i problem szybko znikał. Polecam z czystym sumieniem. Każdemu. Kiedyś na pewno kupię ponownie, lecz uwielbiam testować nowości i wrócę do niego wtedy, kiedy inne kosmetyki zawiodą.


Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Zapach: 3/5
Brak podrażnień: 5/5
Odświeżanie: 5/5
Dla cery suchej: 5/5
Dla cery tłustej: 5/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 38/40

2 komentarze:

  1. Myślałam kiedyś o tej piance, więc teraz może się skuszę:D

    Zapraszam do mnie na rozdanie;*
    http://deloean.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, notkę ciekawie napisałaś :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga : )
    www.vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...