wtorek, 20 września 2011

Recenzja - Rossmann, Synergen, Kompakt Puder (Antybakteryjny puder w kompakcie)



Opinia producenta:
Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.

Skład:

 
Skład: Talc, Dimethylimidazolidinone Rice Starch, Mica, Aqua, Magnesium Myristate, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Bisabolol, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Farnesol, PEG-150, Silica, Ricinus Communis, Cetearyl Alcohol, Allantoin, Quaternium-26, Glyceryl Ricinoleate, Carnauba, Candelilla Cera, Sodium Cetearyl Sulfate, Stearic Acid, Cera Microcristallina, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Cetyl Alcohol, Cera Alba, Paraffinum Liquidum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 75470, CI 77163].

Cena: ok. 7zł

Moja opinia:
Bardzo kiepski puder. Kupiłam go tylko ze względu na to, że potrzebowałam pudru, który będzie dobrze matował. Pierwsza godzina po nałożeniu: cudowny matowy efekt! 3 godziny po nałożeniu: Okropny błysk, jeszcze gorszy niż gdybym wcale nie nałożyła pudru. Dodatkowo ani odrobinę nie kryje. Nie nadaje się na deszczową pogodę, bo nawet jeśli mamy tylko lekko wilgotną twarz, puder waży się na twarzy, roluje, tworzy grudki. Nie zauważyłam działania antybakteryjnego, ale przynajmniej puder mnie nie zapchał i nie uczulił. Gąbeczka jest okropna, nabiera za dużo pudru i daje na twarzy sztuczny, "lalkowy" efekt, robi smugi, dlatego używam pędzla. Nie zauważyłam, żeby robił plamy i ciemniał na twarzy. Nie tworzy efektu maski, może dlatego, że dobrze dobrałam kolor (posiadam 03). Ładnie pachnie. Nie posiada lusterka, co jest dla mnie dużą wadą. Podkreśla suche skórki. Niestety ostatnio opuściłam opakowanie i z pudru prasowanego zrobił się puder sypany :( Nie wiem czy dalej będę go używać, a już na pewno nie kupię ponownie. Cena jest świetna, a puder jest baaardzo wydajny. Przez 6 tygodni codziennego używania zużyłam malutko pudru, może 1/20 opakowania.


Podsumowując:
Matowanie: 2/5
Brak grudek, rolowania się, ważenia się: 2/5
Brak zapychania:  5/5
Lusterko: 0/5
Brak plam: 5/5
Brak ciemnienia na twarzy: 4/5
Zapach: 4/5
Brak podkreślenia suchych skórek: 1/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 33/50

6 komentarzy:

  1. a ja go nawet lubiłam. wiadomo nie matowił na cały dzień, ale za nieciemnienie, brak zapychania i dobrą cenę ma u mnie dobrą ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zużyłam 4/5 opakowania ;) Reszta zniszczyła się po upadku. Moja ocena to 8/10 ;). Jak dla mnie nie zasługuje na miano antybakteryjnego, ale ogólnie nie był zły. Po paru godzinach moja cera lekko się świeciła, co powiem, że nawet mi się podobało, bo nie był to efekt tłustej twarzy ;).

    Pozdrawiam - pheeronikee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przyłącz się do podglądaczy :) mojego bloga to może dostaniesz taki tusz ode mnie. jak tylko stuknie 20 osob wybiore 3 ktore dostaną niespodzianki może ty bedziesz jedna z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w miarę zadowolona z tego pudru, nie był jakiś cudowny ale dosyć dobrze się sprawował:) widzę, że ten puder chyba ma w kontrakcie upadki przed końcem użytkowania go, mój spotkało to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  5. zazwyczaj nie stosuję pudru, ale moja mama korzysta właśnie z tego, i sobie bardzo chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam jakiś czas temu ten puder i byłam bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...