sobota, 17 września 2011

Recenzja - Ziaja, Nuno, Tonik antybakteryjny


Opinia producenta:
Tonik antybakteryjny dla cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory, intensywnie nawilża naskórek. Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera alkoholu.

Skład:
Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Mentha Piperita Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Allantoin, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Perfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol, Citric Acid.

Cena: 5,50zł / 200ml



Moja opinia:
Uwielbiam produkty Ziaja, ale ten mnie nie zachwycił. Dobrze oczyszcza i odświeża, ale długo się wchłania i zostawia lepką warstwę. Nie zmniejsza rozszerzonych porów. Nawilżającego działania toniku też nie zauważyłam, jak również ograniczenia wydzielania sebum i zmniejszenia trądziku. Nie podrażnia, ostatnio nalałam go na wacik i przetarłam nim oko, bo pomyliłam go z mleczkiem do demakijażu. Przerażona rzuciłam się do zmywania toniku, a tu co? Zero podrażnienia i pieczenia :) Ma miły zapach. Cena jest świetna, a do tego jest wydajny. Używałam go codziennie, rano i wieczorem przez 3 miesiące.



Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Brak lepkiej warstwy: 2/5
Zmniejszenie rozszerzonych porów: 0/5
Brak podrażnień: 5/5
Działanie antybakteryjne: 1/5
Zapach: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 28/40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...