sobota, 22 października 2011

Recenzja - Clairol, Herbal Essences, Hello Hydration, Moisturizing Conditioner - odżywka nawilżająca "Nawilżenie po brzegi"



Opinia producenta:

Odżywka silnie nawilżająca o zapachu kokosowym do włosów przesuszonych i zniszczonych. Sprawia że włosy stają się nawodnione, sprężyste i odzyskują swój naturalny kształt.

Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glutamic Acid, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Parfum, Benzyl Alcohol, Citric Acid, EDTA, Hexyl Cinnamal, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalol, Magnesium Nitrate, Vanilla Planifolia Fruit, Cocos Nucifera Fruit Extract, Methylchloroisothiazolinone, CI 42090, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate (2.04.2010.)
Cena: 13zł/400ml
Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=28899&next=1
Moja opinia:
Niby przeciętna odżywka, ale ją uwielbiam :)
Pierwszą rzeczą, która mnie zauroczyła był zapach tej odżywki. Pachnie słodkimi kokosami i długo utrzymuje się na włosach nawet po dokładnym spłukaniu. Drugą rzeczą jest kolor odżywki. Spodziewałam się zwykłej, białej mazi, a kolor jest błękitny, po prostu śliczny. Kolejnym gadżetem tej odżywki jest wygodne opakowanie, typowe dla Herbal Essences, dużo łatwiej wydobyć z niego odżywkę niż z jakiegokolwiek innego opakowania.
A teraz koniec o gadżetach, przejdźmy do konkretów. Po spłukaniu odżywki włosy są niesamowicie miękkie, jedwabiste i sypkie. Dobrze nawilża włosy, choć trzymam ją na włosach tylko 5 minut, co 2 dni, po każdym myciu włosów. Odżywia je i nabłyszcza. Rozdwojone końcówki nie są już aż tak widoczne. Nie obciąża włosów, a wręcz przedłuża ich świeżość. Ma świetną konsystencję, łatwo rozprowadzić ją na włosach. Odżywka jest bardzo wydajna, używam jej od trzech miesięcy, a zużyłam pół opakowania. Cena w stosunku do takiej pojemności i wydajności jest korzystna. 
Jedyne, do czego mogę się przyczepić to to, że nie wygładza włosów, przez co bardzo się puszą.
Myślę, że kupię ją ponownie, ale najwcześniej za dwa lata, bo mam kilka odżywek do zużycia i kilkanaście upatrzonych w sklepie ;)

Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Zmiękczanie włosów: 5/5
Odżywianie: 5/5
Wygładzanie: 2/5
Nabłyszczanie: 5/5
Zapach: 5/5
Brak obciążenia: 5/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 47/50

W przyszłym tygodniu możecie spodziewać się recenzji produktów Calmaderm ;)

5 komentarzy:

  1. używałam szampon ta linia ma piękny zapach i dobrze spełnia swoje zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją chyba ze 3 razy i bardzo lubiłam, chyba muszę kupić (za jakiś czas, na razie się powstrzymuję bo mam inne do wykorzystania:D )

    OdpowiedzUsuń
  3. za 2 lata, rozwaliło mnie to ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam szamponu i odżywki z tej serii i z obu rzeczy byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją jako obsesyjna maniaczka wszystkiego, co kokosowe;) Naprawdę dobrze nawilża, nawet przy krótkim trzymaniu na włosach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...