poniedziałek, 17 października 2011

Recenzja - Lovely, Nail Care, Super fast dry Top Coat





Opinia producenta:

Odżywka TOP COAT. Bardzo szybko schnąca odżywka do paznokci Top Coat. Czas schnięcia od 30 do 55 sek. Dzięki regularnej aplikacji odżywka bardzo dobrze utwardza paznokcie, a lakier dłużej utrzymuje się na utrwardzonym paznokciu. Widoczny natychmiastowy połysk po nałożeniu.

 Cena: ok. 7zł/11ml
Moja opinia:

Świetny top coat i dodatkowo jeszcze świetna baza pod lakier! Gdy nałożymy jedną warstwę tego topu na kolorowy lakier, przedłuży on jego trwałość o 2-3 dni. 
Podzielę się z Wami przepisem na super trwałe paznokcie. Tutaj w kolejności chronologicznej co zrobiłam:
- warstwa Lovely jako baza
- warstwa kolorowego lakieru
- warstwa Lovely 
- warstwa kolorowego lakieru
- 3 warstwy Lovely jako top.

Oczywiście efektem były śliczne paznokcie bez żadnych rys i odprysków przez 10 dni :)
Pomyślicie sobie pewnie: "komu by się chciało czekać tak długo, aż wszystkie te warstwy wyschną?!" Ale ten lakier tak szybko schnie, że kolejne warstwy możemy nakładać co 2 minuty.
Ten lakier zapewnia również cudowny połysk, paznokcie pomalowane nim wyglądają jak kolorowe kropelki wody :)
Nie robi smug, ma wygodny pędzelek. Cena w stosunku do jakości jest dobra, choć cały czas rośnie, jak i u większości produktów w Rossmannie :(
Jeszcze nigdy nie miałam tak trwałego i tak szybkoschnącego lakieru jak ten z Lovely. Uwielbiam go, jest cudowny. Mój absolutny Kosmetyk Wszech Czasów. Nie zamienię go na żaden inny :)


 
Podsumowując:
Połysk: 5/5
Trwałość: 5/5
Cena: 5/5
Szybkie wysychanie: 5/5
Brak smug: 5/5
Łącznie: 25/25

6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Tani i dobra recenzja..

    Zapraszam do siebie:) W wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na niego skuszę, bo kupiłm sobie ostatnio jakiś, ale jest totalną porażką ...

    OdpowiedzUsuń
  3. zmalowanalala - Nie pożałujesz, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleciłaś mi go na wątku rossa, mam dwie inne odżywki z lovely i bardzo je lubię a po tej recenzji skuszę się i na tą. Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mialam dwa topy z tej firmy i nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jest nawet fajna, ale dzięki temu swojemu jakże 'wygodnemu' opakowaniu wylałam dziś pół odżywki! -.-
    nie mam farta do tych odżywek, poprzednia z Lovely też się rozlała, ale za to w kosmetyczce..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...