sobota, 8 października 2011

Recenzja - Octagon Investment Holdings, See You Perfumed Deo Spray (Dezodorant 'See You Next Time')



Opinia producenta:
Dezodoranty do ciała dla nastolatek. Bezalkoholowe dezodoranty dla dziewcząt z gratisem. Występują w trzech odmianach zapachowych- 'See You Later', 'See You Tomorrow', 'See You Next Time'.

Cena: ok.7zł / 75ml

Skład:
Propane-butane, Cyclomethicone, Perfum, Isopropyl mirystate, Dimethiconol, Triclosan, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Isoeugenol.


Moja opinia:
Posiadam wersję See You Next Time. Cóż, tego czegoś nawet nie można nazwać dezodorantem. Podstawowe zadania dezodorantu to maskowanie zapachu potu i pozostawianie ładnego zapachu. A ten nie spełnia ani jednego, ani drugiego.
Zapach na początku jest orzeźwiający, ale potem tylko duszący i słodki, jak dla sześciolatki. Ale co mi po nim, skoro wietrzeje już po godzinie? Nie maskuje zapachu potu, a wręcz mam wrażenie, że gdybyśmy nie użyły tego dezodorantu, pachnialybyśmy lepiej.
Od dezodorantu nie wymagam, aby zmniejszał wydzielanie potu, lecz ten po prostu je wzmaga!
Przynajmniej nie zostawia białych śladów ;)
Jest bardzo niewydajny, wystarczył mi na 2 tygodnie codziennego stosowania (psikałam się raz dziennie). Zdecydowanie nie wart swojej ceny. Lepiej dopłacić te 3zł i mieć dobry dezodorant.


Podsumowując:
Zapach: 2/5
Maskowanie zapachu potu: 0/5
Długie utrzymywanie się na skórze: 1/5
Brak białych śladów: 5/5
Wydajność: 1/5
Cena: 4/5
(jak już pisałam nie wart swojej ceny)
Łącznie: 13/30


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...