wtorek, 25 października 2011

Recenzja - Soraya, Beauty Therapy, Morelowy peeling antybakteryjny




Po rozsmarowaniu

Duużoo drobinek :)


Opinia producenta:

Dzięki bogatej recepturze opartej na niezwykle skutecznym połączeniu oczyszczającego Ekstraktu z owoców Moreli z antybakteryjnym Kwasem Salicylowym wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania:
- głęboko oczyszcza i wygładza skórę,
- złuszcza i normalizuje,
- zmniejsza tendencję do powstawania wągrów i zaskórników,
- rozjaśnia przebarwienia,
- reguluje odnowę komórkową,
- dodaje skórze blasku i świeżości.
Głęboko oczyszczona, gładka skóra bez wyprysków i zaskórników.

Skład:

Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Salicylic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Triethanoloamine, Polysorbate 60, Cocamidopropyl Betaine, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Titanium Dioxide, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sorbitol, Propylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylaparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool.
  

Cena: ok.12zł/150ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=42989


Moja opinia:

Kupiłam ten produkt pod wpływem recenzji na KWC i nie żałuję :)
Świetnie spełnia swoje podstawowe zadanie - pozbywa się martwego naskórka i wspaniale wygładza twarz. Nawet nie trzeba "trzeć" twarzy przez 3 minuty, jak zaleca producent, wystarczy 30 sekund i mamy wspaniałą buźkę :) Oczyszcza ją ze wszelkich zanieczyszczeń, sebum, pudru i korektora. Tuszu nie próbowałam nim zmywać i nie zamierzam ;) ale w tym pewnie też sprawdziłby się świetnie, gdyby tylko nie miał drobinek. Nie podrażnia i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Twarz jest po nim odświeżona i lekko zmatowiona. Jak widać na zdjęciu, ma bardzo dużo drobinek. Zapach nie przypomina moreli, chyba raczej jej chemiczną wersję, ale nie jest aż taki zły. Zauważyłam lekkie rozjaśnienie przebarwień po trądziku, nie są to rewelacyjne efekty, ale jak na peeling - świetne! Nie zauważyłam zmniejszenia tendencji do powstawania zaskórników, ale jak już kiedyś wspominałam, wątpię żeby cokolwiek było w stanie się ich pozbyć :(  Kosmetyk jest bardzo wydajny, mam go od początku lipca, używam co 2 dni i nie zauważyłam żeby ubyło go dużo. Starczy mi na kolejne pół roku, jak nie więcej :) Cena w stosunku do takiej wydajności i świetnego działania jest bardzo niska. Zdecydowanie kupię ponownie! Mój nowy KWC :)


Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Brak podrażnień: 5/5
Brak uczucia ściągnięcia: 5/5
Wygładzanie: 5/5
Zapach: 3/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 33/35


7 komentarzy:

  1. mam w planach kupić go zaraz gdy skończą się moje peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajny;) Ja używam z Avonu, ale będę o tym pamiętać w razie czego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, wydaje się całkiem przyjemny. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Ile drobinek.... rewelacja! Nie czytałam nic wcześniej o nim, ale Twoja recenzja naprawdę zachęcająca :) muszę się rozejrzeć za nim jak skończę te które mam teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również go posiadam i jestem z niego mega zadowolona, popieram i polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go lubię, ale nie pobił mojego faworyta - starej wersji peelingu Avon Clearskin :( No ale nie będę narzekać, tamtego już nigdzie nie dostanę więc zostanę przy tym chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma naprawdę dość dużo drobinek :) szkoda że nie mogę używać takich peelingów

    Zapraszam do siebie na Rozdanie :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...