niedziela, 16 października 2011

Recenzja - Ziaja, Szampony Rodzinne, Lawendowy szampon do włosów przetłuszczających się



Opinia producenta:

Szampon z ekstraktem z lawendy przeznaczony do mycia włosów skłonnych do przetłuszczania się. Nie zawiera mydła. Działa łagodnie na skórę głowy. Skutecznie oczyszcza włosy. Zmniejsza przetłuszczanie fryzury. Wyraźnie przedłuża jej świeżość. Dobrze się pieni, ma orzeźwiający i przyjemny zapach.
Szampon zawiera w składzie:
-nawilżający ekstrakt z lawendy
-delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
-prowitaminę B5 o wysokim powinowactwie do włókien włosów
-polyquaternium - substancję kondycjonującą włosy

 
 Skład:
 
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-17, Alkyl Sec Sulfonate, Coco Glucoside, Panthenol, Propylene Glycol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Polyquaternium-10, C 12-13 Alkyl Lactate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum (Fragnence), Linalool, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citric Acid


Cena: 8zł / 500ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=37554&next=1
Moja opinia:

Lubię Ziaję, ale ten szampon to kolejny produkt, który mnie zawiódł.
Pierwsze co zauważyłam to świetne pienienie się. Na jedno mycie wystarczy tylko kilka kropel szamponu, co w połączeniu z dużym opakowaniem zapewnia ogromną wydajność.
Mam włosy przetłuszczające się, ale po tym szamponie nie zauważyłam żadnej różnicy w przetłuszczaniu się. Za to szampon bardzo wysusza i podrażnia skórę głowy. Po pierwszych kilku użyciach było dobrze, ale raz tak mi przesuszył skórę głowy, że przez dwa dni paliła mnie żywym ogniem :(  Pomyślałam, że to może nie jest wina tego szamponu i zrobiłam eksperyment. Następnym razem umyłam włosy innym szamponem i było ok, a  potem Ziają i problem wrócił ze zdwojoną siłą! Chcę jeszcze dodać, że przetestowałam już wiele szamponów i żaden nigdy mnie nie podrażnił.
Kosmetyk dobrze oczyszcza włosy, nawet z olejków. Ma ładny zapach, choć do lawendy to mu daleko ;)  Po umyciu włosy są lekkie i puszyste. Cena w stosunku do tak świetnej wydajności jest obłędna! Dałabym nawet 6 punktów, jeśli można by było ;)
Nigdy już nie kupię tego szamponu. Nic mnie jeszcze tak nie podrażniło jak ten szampon.
 
 
Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Zapach: 4/5
Miękkie i lśniące włosy po użyciu: 5/5
Hamowanie przetłuszczania się włosów: 0/5
 Brak podrażnień: 0/5
Pienienie się: 5/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 29/40

3 komentarze:

  1. Kurczę, szkoda, że podrażnia :(. Uważam, że Ziaja ma swojej ofercie dużo perełek, ale też sporo bubli

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama ma ten szampon i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon jest jak na razie moim ulubionym i nigdy nie odczuwałam podrażnienia, ale cóż... każdy kosmetyk na każdą skórę reaguje inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...