sobota, 8 października 2011

Rossmannowo-Naturowy haul + niespodzianka

Szykuję dla Was jutro niespodziankę :) Mała podpowiedź: R******e.

Troszkę poszalałam w Rossmannie i Naturze, ale za to jaki mam przez to dobry humor :)



  • Rossmann, Isana Hair, Odżywka wygładzająca włosy - jest tak zachwalana na Wizażu, że wreszcie i ja ją kupiłam ;)


  • Rossmann, Wellness & Beauty, żel pod prysznic czarny pieprz i kardamon - kupiłam głównie ze wzglęgu na zapach, który jest obłędny!


  • Rossmann, Wellness&Beauty, płyn do kąpieli Kakao&Jojoba - kolejny śliczny zapaszek :)

  • Rossmann, Isana Hydro, pomadka ochronna nawilżająca - skończyły mi się pomadki, a ta pierwsza wpadła mi do koszyka ze względu na cenę ;)


  • Ziaja, blubel, mydło pod prysznic, pomarańcza, brzoskwinia i gruszka - a ten już kupiłam ze względu na cenę, w Rossmannie teraz jest w CND (Cena Na Dowidzenia) za 3,79! Spieszcie się ;)

  • Essence, kremowa pomadka do ust, 52 In the nude - cudny kolor, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia

  • Isana, szampon do włosów suchych 'Połysk jedwabiu' - kupiłam go za złotówkę w Rossmannie dzięki pewnej koleżance z Wizażu :) 

  • Under Twenty, Anti! Acne, tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom - wygrana na Wizażu, dostałam go do recenzji, którą niedługo będziecie mogli zobaczyć również na blogu.

  • Under Twenty, Anti! Acne, kremowy żel do mycia twarzy - jak wyżej.
  •  Olay, Active Hydrating, emulsja aktywnie nawilżająca na dzień - taki spontaniczny zakup, potrzebowałam kremu na dzień, a że mam wersję na noc tej emulsji, kupiłam również na dzień.
  •  dwie buteleczki wody brzozowej - słyszałam od przyjaciółki, że jest świetna na wypadanie i przetłuszczanie się włosów, więc postanowiłam wypróbować. Muszę jeszcze skołować opakowanie z atomizerem i będę codziennie psikać włosy :)


Dla mnie zakupy bardzo udane, najbardziej zadowolona jestem z pomadki Essence. Szkoda tylko, że nigdzie nie znalazłam pudru matującego Golden Rose :(
Jak tylko przetestuję te kosmetyki, dodam recenzje.

Domyślacie się już co to za niespodzianka?

6 komentarzy:

  1. potwierdzam zdanie o odżywce z Isany:) powinnaś być zadowolona tak jak i ja:) czekam na niespodziankę:) pozdrawiam ciepło wizażankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie kupiłaś wodę brzozową,W Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. super te zakupy, miałam wodę brzozową, ale wylałam do zlewu - totalnie zabrakło mi systematyczności... odżywka isany super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gośka
    Niestety w Rossmannie nie mogłam znaleźć wody brzozowej :(
    Ale znajdziesz ją w większości małych drogerii.

    Basia
    Ja przelałam wodę do pojemnika z atomizerem i spsikanie włosów zajmuje mi tylko chwilę, więc myślę, że mi systematyczności nie zabrakie (taa... zawsze tak mówię, a co będzie później - nie wiadomo :D).

    OdpowiedzUsuń
  5. peggy, pokażę, tylko nie w tym tygodniu. Wracam do domu bardzo późno i nie mam jak zrobić dobrych zdjęć w takim świetle.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...