środa, 5 października 2011

Totalny Off Top .

Nie mam pomysłu na notkę, więc robimy dzisiaj totalny Off Top ;)

Zauważyłam, że na Wizażu jest nowy konkurs. Postanowiłam wziąść w nim udział, bo można wygrać bon 100 zł do Rossmanna = więcej kosmetyków do zrecenzowania na blogu!
Bardzo proszę wszystkich o 5 gwiazdek dla mojego zestawu:  http://wizaz.pl/akcje/rossmann/rossmanniaczki/view-10.php?pid=673970
Oczywiście chętnie się odwdzięczę, powiedzcie tylko na co ja mogę oddać głos/lajka.

W tym tygodniu poszykuję notki na kolejne 2 tygodnie, jestem chora (znowu) i kompletnie nie mam co robić. Czeka mnie siedzenie w domu do niedzieli i ogromne zaległości w szkole. Pięknie.

W przyszłym tygodniu wybieram się na zakupy do Rossmanna ze specjalnymi kodami zniżkowymi na wybrane produkty Rossmanna typu kup cośtam, a za złotówkę dostaniesz cośtam. Ajć, upatrzyłam sobie aż 8 rzeczy z tych kodów, nie ma co, portfel ucierpi... Jesli też chcecie je dostać, napiszcie do mnie maila, chętnie Wam je wyślę. Sama dostałam je od pewnej dziewczyny z Wizażu ;) Mój e-mail: asiulkas26@interia.pl

Pomyślałam, że podzielę się z Wami moją ukochaną piosenką (ulubionego artysty zresztą).
Kocham piosenki GrubSona niezmiennie od kilku miesięcy, a z dnia na dzień lubię go jeszcze bardziej. Czekam tylko na koncert w Tychach ;)

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=6BnT_wkuMBA

W sobotę wybieram się na małe (tiaa...tłumacz sobie tak) zakupy do Rossmanna i Natury. Zamierzam kupić odżywkę i szampon Isana, płyn do kąpieli i żel pod prysznic Welness&Beauty, mydło Ziaji gruszkowe, błyszczyk Essene Stay with me lub szminkę essence, wodę brzozową (w tych drogeriach raczej jej nie zdobędę, więc czeka mnie wycieczka do malutkich drogerii), może jakiś dobry puder matujący i szczotkę do włosów. Szykujcie się na notkę ze zdjęciami zakupów ;)
Jak już pewnie zauważyliście, zmieniłam szablon bloga. Podoba Wam się?

5 komentarzy:

  1. Postaram się nadrobić zaległości :))) i, oczywiście, głosik poleciał ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. If you experience some emotional or physical problems in your
    life it can soon be seen in the condition of
    your hair, using natural and organic products aids
    in the recovery of your hair. Since these goods are made from plant extracts, seed oils
    and hair only twice in a week. Generally, these products are
    more expensive than their watered-down counterparts, but you can find a few affordable pure silicone hair products (see below).

    OdpowiedzUsuń
  3. Here author is giving information on DRDO Tenders and ICFRE Tenders
    for more details visit free tenders site. E-papers are able
    to take advantage of story, sacrificing other, decidedly less important stories
    and giving as much detail about breaking news as
    possible. Information regarding different websites that contain
    large chunk of databases of unclaimed properties and money are also provided
    in different newspapers. Thus, by putting the price,
    you get targeted customers who are very interested in
    what you are offering; in other words, you get hot
    leads. A Christian newspaperis also associated with various charitable institutions and churches and organizes fund
    raising events to help and aid such institutions.

    Have a look at my site click here

    OdpowiedzUsuń
  4. Apply 2 to 3 inches of mulch over the plants root system once all
    foliage is removed and discarded. Wood chips: This
    material contains bark, and wood of various sizes. Starting Your Very
    First Flower Garden Preventing Pests and Diseases in the Perennial Garden
    Gardening Tips from Fellow Gardeners.

    My homepage - mulching

    OdpowiedzUsuń
  5. Next, blend the oils and massage into scalp for two
    to four minutes before sleep. - If your hair feels rough, condition it right away.
    Almost from the time of our grandparents and other ancestors, the
    advantages of using olive oil are known to all.
    1 The oil spill threatens the lives of birds, sea otters, and more than 400 other species.
    As a hair growth stimulant, you can add 10 drops of rosemary oil, 10 drops of
    sandalwood oil and 10 drops of lavender oil to
    50ml of carrier oil and massage it into your scalp.


    my blog :: bridal hairstyles

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...