niedziela, 6 listopada 2011

Nowe kosmetyki + współpraca z Japan Cosmetics i Perfumoteka

Witajcie :)
Przez ostatnie dwa tygodnie przybyło mi kilka nowych kosmetyków, oczywiście już Wam je pokazuję:


 Przyszłam do Rossmanna po puder Rimmela Stay Matte, ale porthel świecił pustkami, więc skusiłam się na Manhattan ;)

 Coś do ujarzmienia grzywki, przeciwstawiam się okropnemu wiatrowi:


Wygrana w rozdaniu. Czuję, że się bardzo polubimy. Używam tych kosmetyków od tygodnia i moja cera bardzo się poprawiła :)


Wygrana w rozdaniu. Chyba nie mój odcień, ale za to bardzo ładnie matuje cerę.


I mój faworyt, pierścionek z House'a za całe 10 zł. Uwielbiam go!


W tym tygodniu podjęłam współpracę z dwoma firmami: Japan Cosmetics i Perfumoteka .

Na blogu Perfumoteki już niedługo będziecie mogli czytać moje recenzje perfum :) Bardzo mnie to cieszy, bo uwielbiam perfumy i może więcej osób będzie miało możliwość przeczytać moje recenzje na ich temat.

A na moim blogu za kilka tygodni pojawią się recenzje produktów Japan Cosmetics. Zrecenzuję produkty z trzech serii: Salacia Arius Marine z minerałami morskimi, Salacia Arius Multi Active i Salacia Arius P.D. Skin Cares. Kosmetyki prezentują się bardzo zachęcająco i mam nadzieję, że się polubimy :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i współpracy;) Jestem ciekawa tego pudru, ja mam sypki z tej firmy i jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne "łupy" :) piękny pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Acne Solution - to mnie najbardziej ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. eh tak strasznie chciałam wygrać acne solution! nienawidzę Cię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. a napiszesz kiedys cos więcej o tej serii burt's bees? :) też się na nią czaiłam, wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje rozdania:)
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Bzeltynko, za 2-3 tygodnie pojawią się recenzje tych produktów, najpierw muszę je przetestować :)
    Dziewczyny, jak Wam się poszczęści to jeszcze znajdziecie ten pierścionek w Housie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie duże pierścionki w klimacie retro :) Nie wiem czy używałaś już kiedyś tego Syossa,bo jak nie to przypatrz się jak reagują na niego Twoje włosy, niestety ma tendencje do wysuszania mocno włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wizażownia - dziękuję za radę, zwrócę na to uwagę przy pisaniu recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,

    zapraszam na stronę firmy Japan Cosmetics, przygotowaliśmy atrakcyjne oferty zabiegowe z okazji Świąt, a także promocję -20% na Wszystkie Produkty Salacia Arius opisane powyżej. Zapraszam do zapoznania się i korzystania ;)

    http://www.japan-cosmetics.pl/pl/sklep.html

    Polecam również podglądanie nas na FB, Tweeterze oraz blog na Tumblr ;)

    http://www.tumblr.com/blog/japancosmeticspl

    https://twitter.com/JapanCosmetics

    https://www.facebook.com/pages/Japan-Cosmetics/208353802606388

    Pozdrawiam z Japan Cosmetics ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...