piątek, 18 listopada 2011

Pielęgnacja rzęs z kremem L'biotica

Kilka miesięcy temu, codziennie wieczorem nakładałam na rzęsy olejek rycynowy. I było warto! Miałam piękne, czarne firanki. Ale niestety tylko rzęsy były takie śliczne. Olejek jest tłusty i zawsze rano budziłam się z tłustymi włosami wokół twarzy. Grzywka ucierpiała szczególnie ;) Nie mam czasu myć włosów rano, więc zrezygnowałam z olejku. I z moimi rzęsami było co raz gorzej... Zamiast czarnych, grubych rzęs miałam jasno brązowe, cienkie włoski. I powiedziałam "dość"! Pognałam do apteki, gdy zobaczyłam, że moje rzęsy są w naprawdę tragicznym stanie. I przyniosłam ze sobą to cudo:







Regenerujący krem do rzęs firmy L'biotica. Nawet nie zajrzałam na KWC przed zakupem, zrobiłam to dopiero dzisiaj. I co? Ma same świetne opinie i aż 28 "Mój hit"! Już wklejam opinię producenta :)

Opinia producenta:

"Rzęsy, tak samo jak włosy i paznokcie, narażone są na działanie szkodliwych czynników, które powodują, iż stają się one słabe i kruche. Krem do regenerujący do rzęs został opracowany, aby je odżywiać i odnawiać oraz przywracać ich naturalne piękno. Jest to jedyny na polskim rynku kosmetycznym krem do rzęs oparty na naturalnych składnikach, który sprzyja wzrostowi rzęs. Może być on stosowany bez ograniczeń, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy, nie drażni nawet bardzo wrażliwych oczu. Jego kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu. Widoczne efekty uzyskuje się już po 30 dniach stosowania."




 Skład:


Skład:Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol.

Cena: 13zł / 10ml


Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=40380&next=1

Od dzisiaj będę go stosować codziennie na noc i zobaczymy, jakie przyniesie efekty :) Napiszę recenzję gdy tylko wykończę całe opakowanie :)

A Wy, używałyście kiedyś tego kremu lub innych specyfików do rzęs? Pochwalcie się :)


PS. Mogłabym Was prosić o głosy w nowym konkursie na Wizażu? Wystarczy kliknąć "Tak,  głosuję". Jest to dla mnie bardzo ważne. Można głosować co 5 minut do 27 listopada, byłabym Wam bardzo wdzięczna. Tutaj link: http://wizaz.pl/akcje/eucerin/dermopuryfier/index.php?uid=673970&k=b
Chętnie się odwdzięczę :)


Możecie zadawać mi pytanie na Formspring -  http://www.formspring.me/PlanetQuera

11 komentarzy:

  1. Kiedyś też używałam olejku rycynowego, ale chętnie przeczytam jak sprawuje się to cudo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam, a teraz czekam na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem to cudo :) U mnie się sprawdza, naprawdę daje efekty, chyba nawet lepsze niż sam olejek, a też go kiedys używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie przeczytam recenzje :)
    Głosowałam i bede głosować jeszcze kilka razy co 5 min ;p
    Jak bedzie mi sie przypominac ;p

    A czy mogłabyś zerknąć na mojego bloga i udzielić jakichś wskazówek?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie go kupiłam i niedługo zacznę stosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, powodzenia:* Spróbuję olejku rycynowego, bo czasem myję włosy rano, a potem może się skuszę na ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i bardzo lubię :) W superpharm na promocji można go kupić nawet za 7 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowane :) nigdy nie używałam takiego kremu do rzęs ale chyba warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA!
    Konkurs!
    Do wygrania czarne szpilki (numer butków wybieracie same) Na prawdę warto!
    Zapraszam
    http://jasicastyl.blogspot.com/2011/11/konkurs.html?showComment=1321692944183#c6471470700208620233
    Sorka za spam<33

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...