piątek, 11 listopada 2011

Recenzja - Calmaderm, AloeVera Gel


Konsystencja żelu

Opinia producenta:

Jest produktem całkowicie naturalnym, wyprodukowanym z wyciągu roślinnego aloesu, uprawianego na ekologicznych plantacjach w warunkach najwyższej jakości. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wysokiego procentu aktywnych substancji roślinnych. AloeVera jest skutecznym ratunkiem w przypadku powierzchownej opuchlizny, otarć oraz zaczerwienień i podrażnień skórnych (oparzenia, ukąszenia insekta), nie zawiera sztucznych barwników ani substancji zapachowych, nie ma zatem ryzyka wywołania podrażnień i alergii. POLECANY PO OPALANIU

Cena: 16zł/100ml (do kupienia tutaj)

Moja opinia:

Początkowo nie byłam zachwycona konsystencją przezroczystego żelu, ale po pewnym czasie ją pokochałam. Jak wiecie, wszystkie mleczka i balsamy do ciała mogą szybko się wchłaniać, ale jednak uczucie wilgotnej skóry pozostaje. W tym przypadku czegoś takiego NIE MA. Już 3-4 minuty po posmarowaniu skóra jest sucha. Oczywiście nie w tym sensie, że nienawilżona ;)  Żel nie zostawia lepkiej i tłustej warstwy.
Myślałam, że skoro kilka minut po aplikacji nie czuję, że użyłam jakiegoś kosmetyku, on nie zdziała za wiele. Nic bardziej mylnego! Ten żel wspaniale nawilża i odżywia skórę, a przede wszystkim ją zmiękcza. Dawno nie miałam tak ładnie nawilżonego ciała i skóry w świetnym stanie.
Stosowałam go po goleniu i mnie nie podrażnił. Znieczulenia drobnych ranek, czy zacięć żyletką nie zauważyłam, ale od tego raczej są apteczne specyfiki, np. maść Tribiotic, która zawsze mnie ratuje. Chyba nie nada się do stosowania po opalaniu, bo efektu chłodzenia nie ma.
Żel ma bardzo delikatny zapach, którego prawie nie czuć. To akurat mi się podoba, bo wolę nie czuć nic, niż okropny zapach. Koniec tego dobrego, przejdźmy do tego, że to najbardziej niewydajny kosmetyk jaki kiedykolwiek miałam! W dwa tygodnie stosowania co dwa dni zużyłam CAŁE opakowanie! Cena niby jest dobra, ale zbyt wysoka, jak na taką wydajność. 
Jestem zadowolona z tego kosmetyku. Firma Calmaderm mogłaby popracować jedynie nad większym opakowaniem, które starczy nam na dłużej :)


Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Zmiękczanie skóry: 5/5
Odżywianie: 4/5
Zapach: 5/5
Szybkie wchłanianie: 5/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 1/5
Cena: 3/5
Łącznie: 33/40

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...