niedziela, 20 listopada 2011

Recenzja - L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych







Opinia producenta:

Tajemnicą skuteczności maseczki regenerującej BIOVAX do włosów ciemnych są jej składniki: ekstrakt z alg brunatnych, proteiny jedwabiu, olejek ze słodkich migdałów, miód, henna i filtr UV. Algi brunatne zawierają związki jodu, potas, magnez, wapń, żelazo oraz witaminy: B1, B2, C, K. Nasilają one syntezę keratyny, co zapobiega nadmiernej łamliwości włosów. Składniki aktywne maseczki łatwiej wnikają do wnętrza włosa dzięki hennie, która sprzyja odnowieniu jego naturalnej pigmentacji. Zawarty w maseczce BIOVAX filtr UV dodatkowo zabezpiecza ciemne włosy przed płowieniem.


  
Skład:


Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Hydrolyzed Silk, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol, Parfum, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Fucus Vesiculosus Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal. (04.02.2011)

 
Cena: ok. 17zł / 250g

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=37662


Moja opinia:

Założę się, że każda z Was słyszała o produktach Biovax :)  Odkąd pamiętam, w moim domu przewijały się maski tej firmy, a przetestowałam chyba większość rodzajów i uważam, że wszystkie są bardzo dobre. Dzisiaj zrecenzuję wersję regenerującą do włosów ciemnych.
Na początku chciałabym się odnieść do tych "włosów ciemnych". Myślałam, że maska lekko pogłębi kolor włosów, ale nie zauważyłam żadnej zmiany. Uważam, że może być stosowana nawet przez blondynki.
Przede wszystkim maska świetnie nawilża włosy. Są po niej niesamowicie gładkie i miękkie, a co najważniejsze - odżywione. Maska świetnie sobie radzi również z nabłyszczaniem. Używam jej raz w tygodniu, bo w pozostałe dni nakładam olejki, ale nawet ten jeden dzień wystarczy, żeby poprawić stan naszych włosów.
A teraz coś dla właścicielek włosów cienkich i przetłuszczających się: maska nie obciąża włosów. Są po niej lekkie i sypkie, w żadnym stopnie nie obciążone :)
Produkt ten ma świetną konsystencję, dzięki której łatwo można rozprowadzić go na włosach, nawet tylko lekko zwilżonych. Bardzo podoba mi się zapach maski, nie wiem do czego go porównać, ale jest bardzo słodki ;) 
Z wydajnością jest bardzo dobrze :) Półlitrową wersję zużyłam w pół roku, a używałam jej ja i moja mama, także jedna osoba będzie zużywać maskę okrągły rok :) Muszę jeszcze dodać, że często nakładałam ją po myciu tylko na chwilę i używałam jako odżywki. A ja zawsze nakładam ogromne ilości kosmetyków, także maska naprawdę dobrze się trzyma :) W stosunku do takiej wydajności, cena jest naprawdę niska.
Jest to chyba najlepsza maska jakiej używałam!



Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Zmiękczanie włosów: 5/5
Odżywianie: 5/5
Wygładzanie: 5/5
Nabłyszczanie: 5/5
Zapach: 5/5
Brak obciążenia: 5/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 50/50

11 komentarzy:

  1. ja miałam kiedyś tę do włosów zniszczonych, taką żółto-brązową. ale szału nie zrobiła i od tej pory nie sięgałam po ich produkty. może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, no i wydajność, którą zachwalasz u mnie nie sprawdziła się w ogóle, mam bardzo długie włosy i maska wystarczyła mi na miesiąc stosowania, dwa razy w tygodniu ;)

    najbardziej kusi mnie chyba ta maska z proteinami mlecznymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej serii mam do włosów suchych i zniszczonych, ale następnym razem kupię właśnie tą do włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że ta maska otrzymała 50/50 bo też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję
    +liczę na rewanżyk : ) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. W związku z moją włosomanią zaczynam poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na swoją maseczkę, dla włosów słabych, już nie mogę się doczekać kiedy ją przetestuje. Pozdrawiam i w wolnej chwili do siebie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. coś czuję, że niedługo Biovax stanie się stałym bywalcem na mojej półce z kosmetykami do pielęgnacji włosów, wszyscy go tak zachwalają :)
    Dodaję i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję do włosów wypadających, świetnie wzmacnia i regeneruje;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...