piątek, 25 listopada 2011

Recenzja - Neutrogena, Skoncentrowany krem do rąk 75ml


Opinia producenta:

Natychmiastowa, trwała ulga nawet dla najbardziej suchych dłoni. Odrobina tej wzbogaconej w glicerynę formuły, przynosi ulgę, oraz chroni suche, spierzchnięte dłonie. Nawet w najbardziej surowych warunkach sprawia, że dłonie są bardziej miękkie i gładkie.
Silnie skoncentrowany, bardzo wydajny - wystarcza na ponad 200 zastosowań. Stworzony we współpracy z dermatologami. Testowany dermatologicznie.

Skład:

Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Dilauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.

Cena: ok. 14zł/75ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=10216&next=1  (jest to wersja bezzapachowa tego kremu, tej którą ja posiadam, nie mogłam się doszukać)

Moja opinia:

Kupiłam ten krem pod wpływem impulsu, co niestety często mi się zdarza. Zobaczyłam go kiedyś w domu u znajomej i nawet bez sprawdzenia KWC skusiłam się na niego przy okazji wizyty w moim kochanym Rossmannie. Był to udany zakup,co usprawiedliwia moje nieprzemyślane zakupy ;) Przejdźmy do rzeczy.
Jest to jeden z najlepszych kremów do rąk, jakie kiedykolwiek miałam. Pierwsze, co zauważyłam stosując ten krem to to, że bardzo szybko się wchłania. Wystarczą dwie minutki i już go nie ma, zostaje tylko lekki, ochronny film, przez co krem będzie idealny na zimę i przymrozki. Nie jest on uciążliwy ani tłusty, w niczym mi nie przeszkadza.
Naprawdę dobrze nawilża. Niweluje spierzchnięte dłonie, świetnie regeneruje zniszczoną skórę. Moje dłonie dawno nie były w tak świetnym stanie, jak są teraz. Czasem mam wrażenie, że moja skóra dłoni jest zbudowana z gumy, jest taka gładka, miękka i odżywiona :) 
Zapach kremu jest naturalny, mleczny i "dzieciowy", typowy dla Neutrogeny. Bardzo mi się podoba, choć nie pozostaje zbyt długo na dłoniach.
Konsystencja jest świetna, treściwa i gęsta. Krem wydostaje się przez malutką dziurkę, zupełnie inaczej niż w innych kremach, przez co zawsze możemy nabrać odpowiednią ilość kosmetyku. Wystarczy odrobina żeby pokryć całe dłonie, dlatego krem jest bardo wydajny. Ta mała tubeczka, zawierająca 75ml kremu wystarcza spokojnie na pół roku używania. W pełni zgadzam się z producentem, że możemy użyć go aż 200 razy! Przy takiej wydajności cena jest bardzo korzystna. Polecam wszystkim, którzy mają problematyczne dłonie.
 
 
Podsumowując:

Nawilżanie: 5/5
Zmiękczanie skóry: 5/5
Odżywianie: 5/5
Zapach: 5/5
Szybkie wchłanianie: 5/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Łącznie: 40/40

8 komentarzy:

  1. Nie dawno wykończyłam krem z tej firmy, tylko z innej serii, także byłam bardzo zadowolona. Neutrogena posiada też bardzo dobre balsamy do ust na zimę sprawdzają się doskonale.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. również jestem zadowolona z Neutrogeny, używam m.in. tego kremu do rąk :) uważam, że jest bardzo dobry jakościowo i wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób chwali kosmetyki Neutorgeny, a ja jeszcze ani jednego nie miałam. Zaciekawiłaś mnie tym kremem

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoila nie przejmuj się ja też jeszcze niz z Neutrogeny nie miałam :D ale chyba naprawdę warto naprawić ten bład ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I keep hearing that this is an amazing cream! Sadly, the Neutrogena products in the US aren't as good...I'll have to search around for this.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Neutrogenę, polecam również kremy do stóp tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your oωn articlе has proven benеfiсial tо me.

    It’ѕ reallу іnfоrmаtivе аnԁ уοu're simply certainly quite educated in this area. You have got opened my eye for you to numerous thoughts about this particular subject matter together with interesting and reliable articles.
    Also visit my web site ... nuhi.org

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...