czwartek, 17 listopada 2011

Wibo, Beautiful as Rose, Różany lakier do paznokci, 10







Cena: 5zł /12ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45186&next=1

Moja opinia:

Posiadam kolor numer 10. Dodałam dzisiaj wyjątkowo dużo zdjęć, żeby pokazać Wam, że lakier zmienia kolor pod wpływem światła. W świetle dziennym jest jaśniutki i pastelowy, a w świetle sztucznym ciemno różowy, bardziej landrynkowy. Początkowo wydawał mi się "babciowy", ale teraz nawet mi się podoba :) Posiada złoty i różowy shimmer, który jest tak delikatny, że widać go tylko w ostrym świetle.
Lakier ten ma jedną, wyjątkową cechę - pachnie różami! Myślałam, że będę czuła zapach maksymalnie kilka godzin po aplikacji. Myliłam się jednak, bo nawet trzeciego dnia po nałożeniu można było poczuć lekki, różany zapach. Niemniej jednak niektórym może to przeszkadzać, bo przez te pierwsze godziny zapach jest baardzo intensywny.
Trwałość tego lakieru mnie zadziwiła. Spodziewałam się tego, że lakier będzie trzymał się na paznokciach 2-3 dni. Mam go na paznokciach już szósty dzień, a końcówki dopiero teraz zaczęły się ścierać. Myślę, że spokojnie mogę nosić go jeszcze 2 dni.
Lakier średnio kryje, ma żelkową konsystencję. Na zdjęciach mam trzy warstwy. Myślę, że przy 1-2 warstwach nada się do frencha.
Dość szybko wysycha, ale w tej kwestii jest raczej przeciętny. Nie robi smug, a to jest dla mnie ważne przy kiepsko kryjących lakierach.
Możecie kupić teraz ten lakier w Rossmannach w CND za ok. 3,50zł, ale nie wszędzie już można go spotkać, bo była to edycja limitowana.


Podsumowując:
Kolor: 4/5
Trwałość: 5/5
Cena: 5/5
Krycie: 2/5
Szybkie wysychanie: 4/5
Brak smug: 5/5
Łącznie: 25/30


13 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc to chyba jedyny istniejący lakier, od którego odrzuca mnie wygląd buteleczki - strasznie nie lubię słodkiego motywu róż

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kolor :). Ale krycie liche, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne opakowanie;)kolor tez ale slabo kryje a ja nie mam cierpliwosci do kilkakrotnego malowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie go kupie, opakowanie śliczne
    a kolor zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam ich 3,ale moje mają lepsze krycie,może ten jakiś felerny albo ten kolorek ;p

    Zapraszam do mnie na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ładny, tylko krycie nie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, z przyjemnością dodam do obserwujących, już dodane ;)
    Ps. śliczny, delikatny lakier :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam lakier z tej serii właśnie ze względu na słodką buteleczkę, a okazało się, że zapach mnie tak odrzuca, że aż mnie mdli :/ a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam inny kolor tego lakieru, taki ciemny róż czasem wpadający w czerwony i krycie jest niesamowicie mocne :)
    Uwielbiam jego zapach! Kojarzy mi się z różanym nadzieniem z pączków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczny :DD Dopadłam go akurat w Ross jak był na promocji po 3,99 :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem z niego zadowolona u mnie przy 2 warstwach nawet kryje :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, właśnie czegoś takiego szukałam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...