wtorek, 27 grudnia 2011

Przegląd wyprzedaży #1 - Reserved i House

Dzisiaj nietypowo, bo nie będzie ani słówka o kosmetykach.
Jak pewnie wiecie, ruszyły wyprzedaże. Miałam zamiar dziś z rana wybrać się na "małe" zakupy, ale dorwało mnie jakieś choróbsko i muszę zostać w domu :(  Zajrzałam na stronę internetową House'a i Reserved, żeby nieco zorientować się w cenach. Kompletnie nie miałam pomysłu na dzisiejszą notkę, a nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł - czemu by nie stworzyć serii o wyprzedażach? Przez ten tydzień postaram się więc codziennie dodawać wpisy o wyprzedażach i promocjach, jakie przygotowały dla nas firmy ciuchowe. Na pierwszy ogień poszedł Reserved i House, bo właśnie do nich planowałam się wybrać. Wszystkie kolaże poniżej są zrobione przeze mnie, po wielu kłótniach z Paintem i obrażeniu się na niego na wieki wieków ;)


Reserved

Reserved ruszył już z wyprzedażą, wiele produktów jest przecenionych, choć jest to chyba pierwsza tura, bo obniżki wahają się w granicach 10-60%. Na tanie buty nie ma co liczyć, bo cena jest tylko nieznacznie niższa, a większość jeszcze nie jest przeceniona. Poniżej wstawiam rzeczy, które są warte uwagi, nie tylko ze względu na cenę, ale także za wygląd :)

Biżuteria

Znajdziemy tutaj zestawy kilku par drobnych kolczyków w niskich cenach, taniutkie pierścionki i kilka przecenionych naszyjników oraz kolczyków.


Bielizna

Reserved naprawdę się tutaj popisał :) Ceny zrobiły na mnie wrażenie, staniki kosztują 19.90-24.90zł, a śliczne majtki znajdziemy za 9.90-12.90zł. W Reserved zapełnię sobie całą szufladę bielizną, bo za taką cenę aż żal nie wziąć, tym bardziej, że jeszcze nigdy nie miałam ich bielizny.



  
Dodatki

 Tu również jestem pozytywnie zaskoczona, szczególnie cenami pasków. 3 paski za 15zł? Czas zrobić zapasy :) Dodałam też balerinki w bardzo niskiej cenie, takich prostych bucików nigdy za wiele, a taka okazja może się już nie trafić. Pierwszy raz widzę buty z Reserved w tak niskiej cenie. Są też dwie torebki w świetnych cenach, ale nie wiem, czy jeszcze można je gdzieś zdobyć. Przy akcesoriach zimowych też jest dobrze, bo większość kominów kosztuje 29.90zł, a wcześniej kosztowały 40-50. Większość czapek jest przecenionych na 29.90, czyli oszczędzamy 10zł.



 Koszule, swetry, spódniczki


 Tutaj nie ma szaleństwa, ale przynajmniej nie jest źle :) Najtańszy sweterek kosztuje 40zł, potem ceny wahają się w granicach 50-70zł. Pozytywnie zaskoczyły mnie ceny koszul, kosztują teraz 30-50zł, a są naprawdę śliczne i eleganckie. Ceny spódniczek też zostały obniżone, ich teraz wynoszą 50-60zł.



Sukienki

Cudowne sukienki za naprawdę niską cenę. Większość z nich zauroczyła mnie już dawno, ale były dość drogie, więc postanowiłam poczekać do wyprzedaży. I opłacało się! Popatrzcie na te ceny, 50zł, 60zł, a wcześniej kosztowały powyżej 100zł. Nic, tylko kupować :)



T-Shirty, koszulki

Tu bez szaleństw, ceny wahają się w granicach 20-30zł, a moim zdaniem wzory nie są zbyt ciekawe. Jeśli potrzebujecie zwykłego T-Shirtu ze śmiesznym nadrukiem, to coś dla was, ale ja chyba już z nich wyrosłam. Jednakże napis na 2 bluzce od lewej w drugim rzędzie do mnie przemówił, a miętowy kolor koszulki w rogu jest prześliczny!



Podsumowanie

Warto wybrać się po bieliznę, biżuterię, sukienki i koszule, ale z innymi ciuchami lepiej poczekać do pogłębienia wyprzedaży.
House


W Housie wyprzedaże ruszyły pełną parą. Prawie wszystkie rzeczy są przecenione. Obniżki wahają się w granicach 30-70%. 


Swetry, spódniczki, sukienki

Chciałabym zacząć od tego jedynego płaszcza, drugiego od prawej w 2 rzędzie. Kupiłam go miesiąc temu za 179zł, a teraz kosztuje jedyne 99zł. Pluję sobie w brodę, że nie poczekałam, zaoszczędziłabym aż 80zł! Ale za to jest śliczny i cieplutki, idealnie dopasowany, więc mam rekompensatę :) Warto wybrać się do House'a, jeśli potrzebujecie sweterka, większość z nich kosztuje teraz 40zł. Sukienki są śliczne, również w bardzo niskich cenach, spódniczki też mają dobre ceny.

 Buty

Chyba wybiorę się po balerinki za 34.90. Są sprzedawane w takich słodkich woreczkach z kryształkami, będą idealne do torebki :) Jeśli szukacie kozaków, możecie poczekać jeszcze kilka dni, jestem pewna, że zejdą do 99zł.




Koszulki

 Tutaj kolejne zaskoczenie - tyle cudnych bluzek za mniej niż 20zł! Jestem w szoku, jutro pędzę do House'a zrobić zapasy koszulek :)
 


 Biżuteria i akcesoria


I znowu świetne ceny! Nie ma co, House się popisał. Znajdziecie tam kilka zestawów po 4 charmsy za 7zł, bransoletki za 10, portfele za 15-20zł i cała masa ślicznych pierścionków za 6.90. Do tego dochodzą jeszcze naszyjniki za dyszkę i zimowe akcesoria w niskich cenach.


Posdumowanie

House zrobił na mnie ogromne wrażenie, prawie wszystkie ciuchy są przecenione. Myślę, że wyjdę ze sklepu z pełną siatą zakupów za 2x niższą cenę. Szczególną uwagę zwrócę na biżuterię i koszulki, bo są naprawdę świetne, a ceny jeszcze lepsze. Nic, tylko kupować!
Jak Wam się podoba dzisiejsza notka? Chcecie więcej takich?

16 komentarzy:

  1. nie mam tych sklepów u siebie, więc życzę udanych promocyjnych zakupów, napewno zaszalejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciekawa notka! zazwyczaj do reserved i house nie wchodzę ale tutaj widzę mnóstwo rzeczy wartych oglądanięcia! najprawdopodobniej w piątek się wybiorę na obniżki:) czekam na nowe notki dotyczące wyprzedaży! świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! zdecydowanie chcemy wiecej takich notek! :)
    Od razu dodaję do obserwowanych zeby kolejnych notek nie przegapić ;)
    PS: te torebki sią przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dzisiaj w Reserved, upatrzyłam sobie kilka rzeczy w sieci, ale niczego nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zdj z strony Housaaa ;d haha

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie! kupiłam płaszcz ten granatowy w Housie za 220 zł a teraz jest za 100! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczyłam Twój post na facebook'u na profilu House'a i jestem niesamowicie szczęśliwa, ze go tam znalazłam, bo właśnie miałam szukać sobie jakiś spóźnionych prezentów na Gwiazdkę a Twoje zestawienia bardzo mi sie przydały.
    Dziękuję! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Ja pracuję w jednym housie i powiem tak- kiedyś, zanim tam pracowałam, kilka lat temu, było tam bardzo nieciekawie i nie warto było nawet wchodzić. Teraz rzeczy są dobre gatunkowo, mają ciekawe wzory, dużo przecen i okazji, warto też korzystać z kuponów z facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  9. moglabys dodac notke o pull and bear, bershka oraz h&M ? bylabym wdzieczna jak bys ja doddala dzisiaj wieczorem lub jutro do 9 rano no ale jak nie dasz rady no to nic . dzieki za tą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooow! Ale okazje! Muszę trzymac się z daleka od sklepów, bo za dużo wyniosę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka! Byłam dziś na zakupach i z pośpiechu do reserved nawet nie weszłam a w housie byłam chwilę i nie zwróciłam uwagi jakie mają obniżki, wracam tam jutro oby coś zostało!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam house właaśnie za ich wyprzedaże już kupiłam dwie bluzeczki i planuję kolejną o ile jeszcze będzie i pierścionki.. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no notka udana, więcej takich ;)
    naprawdę jest okazja, warto coś kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za komentarz:)
    Kochana, wyniki konkursu już były, wygrała Catus

    OdpowiedzUsuń
  16. po 1. te buty z house'a to nie balerinki, tylko ciapy :)
    po 2. e-sklep prawie w ogole nie odzwierciedla tego, co znajdziemy w sklepie.
    i po 3. wyprzedaz trwa juz od wtorku, wiec polowy rozmiarow i modeli juz nie ma :p

    milych zakupow, radze tez zajrzec do croppa, extra bluzy w niskich cenach, ale uwazaj bo gdy poszlam do kasy z dwiema czapkami (jedna biala, druga czarna- ten sam model) ku mojemu zdziwieniu tylko biala kosztowala 12,90, czarna 34,90- wiec wyszlam tylko z biala :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...