środa, 28 grudnia 2011

Przegląd wyprzedaży #2 - Bershka i Pull&Bear

Zapraszam do drugiej notki z cyklu "Przegląd wyprzedaży" :) Dzisiaj pod lupę bierzemy Bershkę i Pull&Bear.

Bershka

W tym roku Bershka naprawdę postarała się z wyprzedażą. Przeceniony jest niemal cały asortyment! Założę się, że wyjdę ze sklepu z pustym portfelem, ale za to z całą torbą ciuchów ;) Ciuchy są przecenione o 30-60%, czasem nawet więcej. Warto się tam wybrać. Jeśli stacjonarnie nie znajdziecie interesujących Was rzeczy, to zawsze można kupić je w e-shopie Bershki.

Płaszcze, kurtki, kamizelki

Prawie wszystkie kurtki i płaszcze są przecenione, znalazłam może 5, których cena się nie zmieniła. Większość kosztuje teraz 159zł, ale znajdą się też tańsze.

Żakiety, marynarki

I znowu przeceny :) Większość blezerów kosztuje 99zł, znajdziemy też takie za 69zł. Naprawdę ciekawe wzory w dobrych cenach.



 Sukienki

I znów większość jest przeceniona :) Cena wahają się w granicach 44.90-79.90zł. Naprawdę świetne ceny i ogromne obniżki, a wzornictwo bardzo ciekawe. Za 45zł możecie upolować proste sukienki, podstawy ciekawych zestawów, które będą pasować do wszystkiego.

Koszulki

I tutaj możemy przebierać w niskich cenach. Dostępnych jest wiele bluzek o ciekawych krojach i wzorach, cudowne są! Większość za 44.90 lub 34.90, ale znajdziemy też takie za 25 lub 15zł.
Buty

I znowu Bershka zaszalała :) Większość butów jest przeceniona, za balerinki damy 59zł, kozaki - 139zł, szpilki - 99-159zł i cała reszta również w niższych cenach.



Swetry

Jak mam być szczera, to żaden sweter głębiej nie przemówił do mojego serca ;) Ale ceny są dość korzystne, wahają się w granicach 44.90-99zł, choć te za 99zł są warte swojej ceny, bo wyglądają na ciepłe i grube.
Spodnie

Jeśli szukacie spodni typu chinosy/pumpy/baggy - to coś dla Was. Wszystkie takie modele kosztują 69.90zł. Znajdziecie tu też zwykłe czarne rurki w korzystnych cenach.

Spódnice/szorty

Jest w czym wybierać :) Czarne, krótkie spódnice za 25zł, reszta za 59zł. Szorty w granicach 59zł. Dużo skórzanych, błyszczących i tiulowych modeli.

Biżuteria

Bershka przygotowała dla nas wiele zwierzęcych motywów w biżuterii. Znajdziemy tam żaby, krokodyle, lamparty, koty i wiele więcej :) Strrrasznie mnie kuszą te zwierzęce pierścionki, zrobię sobie zapas na całe życie :)

Podsumowanie

Naprawdę warto wybrać się do Bershki! Prawie wszystkie produkty są przecenione. Ja już nie mogę doczekać się wizyty w centrum handlowym, piękne ciuchy i biżuteria, a ceny? Cudowne!


Pull&Bear

Nie znajdziemy tu takich przecen jak w Bershce, bardzo niskie przeceny, a ceny nadal dość wysokie. Jeśli ktoś ma coś upatrzonego to można się tam wybrać, ale ja prawie niczego interesującego nie znalazłam.

Sukienki/spódnice

 Śliczne sukienki znajdziemy już za 69.90, a spódniczki za 49.90zł. Proste kroje, dużo koronek i plisowań oraz rozkloszowanych spódnic.


Swetry

Tutaj jest bardzo kiepsko... Nie znalazłam żadnej porządnej okazji, same malutkie zniżki. Starałam się wybrać dla Was co ciekawsze okazje, ale problem jest taki, że ich nie znalazłam. Zobaczcie sami:

Buty

No, wreszcie coś ciekawego!Eleganckie platformy za 70-100zł i całkiem ciekawe wzory botków :) Ich ceny akurat mogłyby być odrobinę niższe, ale biorąc pod uwagę poprzednią cenę, to nie są takie złe :) Tak trzymać!

Koszulki

Tutaj nie jest źle, ale zawsze mogło być lepiej. Znajdziemy wiele T-Shirtów z kolorowymi nadrukami za 30-40zł, bluzki o ciekawych krojach za 50-60zł i wiele, wiele innych rzeczy, ale już w wyższych cenach.

Biżuteria

Przynajmniej tutaj są w miarę normalne ceny :) Zachwyciły mnie pierścionki, są takie słodkie... Natomiast wisiorki tutaj kosztują tyle co w normalnej sieciówce bez zniżki. Ale nie będę się tego czepiać, każdy sklep ma inne ceny. Zaintrygowały mnie wisiorki tutaj sprzedawane - wisiorek z mrówką w słoiku, osą, żabą i tak dalej, i tak dalej...

Podsumowanie

Ja wybiorę się tylko po zestawy pierścionków, reszta moim zdaniem nie jest warta uwagi. Jeszcze może szpilki za 70zł? Ale reszta - nie za bardzo. Muszę jeszcze zwrócić uwagę na wiele błędów na stronie Pull&Bear . Często zdarza się tak, że przy bluzce widnieje napis "spódniczka w kropki" czy "spodnie z wysokim stanem", albo przy naszyjniku z piórkiem "naszyjnik z pomarszczonym materiałem" czy metalem, nie pamiętam dokładnie. Przydałoby się to naprawić.

3 komentarze:

  1. ojej, dlaczego u mnie nie ma Bershki ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja muszę się wybrać po tą sukienkę ze sztucznej skóry. Tania i ładna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...