czwartek, 29 grudnia 2011

Przegląd wyprzedaży #3 - Cropp, Orsay

Dzisiaj bierzemy pod lupę Cropp i Orsay :)


Cropp

W Croppie szaleństwa nie ma, zajął się raczej wypuszczaniem nowej kolekcji, a nie przecenianiem starej. Jeśli komuś wystarczą małe obniżki typu 10-40% to można się wybrać, ale mnie to raczej nie satysfakcjonuje.


Topy, koszule

Przecenionych jest tylko kilkanaście bluzek, a w dodatku nie więcej niż 10zł. Jak dla mnie - porażka ;)  

 

Bluzy i swetry

Tu możemy liczyć na większe przeceny niż przy koszulkach. Ceny większości swetrów i bluz zostały obniżone o 20-40zł.



Kurtki, żakiety, płaszcze, buty

Jeśli chodzi o kurtki, to w większości są przecenione. Niektóre mniej, niektóre więcej. Ceny są niższe o 20-80zł. Muszę się w tym przypadku doczepić do wzornictwa - 9 na 13 kurtek było w kratkę, wszystkie utrzymane w podobnej kolorystyce. Przydałaby się jakaś różnorodność, prawda? Żakiety są przecenione o 30-50zł. Na stronie internetowej Croppa zostały tylko 2 modele butów z zimowej kolekcji, które były przecenione. Reszta to balerinki jeszcze sprzed kilku miesięcy.



Spódnice, sukienki, legginsy 

Jeśli szukamy spódniczek, to znajdziemy tutaj modele przecenione z 90zł na 60, 70 na 50 i wiele różnych podobnych wariantów ;) Sukienki też są dość tanie - 20/40zł. Warto się tam wybrać po legginsy, kosztują teraz 20zł.



Spodnie

O, wreszcie coś godnego uwagi :) Dżinsy kupimy w dobrych cenach, 50-70zł, ale mnie najbardziej zainteresowały te bawełniane spodnie za 29.90. Wyglądają na wygodne i obcisłe, coś pomiędzy legginsami a spodniami. Chyba się po nie wybiorę, od razu kupię kilka kolorów :)



Biżuteria i dodatki

I tutaj oczywiście największe przeceny :) Znajdziemy dużo zestawów po 3 pary kolczyków za 10zł, zawieszki do telefonu za 4zł, tanie bransoletki i duuużooo naszyjników za 10zł. 

 

Podsumowanie

Do Croppa warto wybrać się po biżuterię i spodnie, resztę chyba lepiej sobie odpuścić i poczekać do pogłębienia wyprzedaży. Jeśli nie znajdziemy interesujących nas rzeczy w sklepie stacjonarnym, zawsze możemy kupić wymarzone ciuszki w e-shopie Croppa. Przy zamówieniach powyżej 100zł - wysyłka gratis!


Orsay

W Orsay możemy liczyć na naprawdę niezłe przeceny, od 25 do nawet 70%! Chcecie więcej? Czytajcie dalej :)

Koszulki

Naprawdę dużo bluzek jest przecenionych, a wzornictwo jest ciekawe i różnorodne, choć dominują tam eleganckie bluzki :) Ceny są bardzo korzystne, zaczynają się już od 20zł, a kończą na 40, ale za taką cenę mamy już naprawdę fajną bluzeczkę.

 

Spodnie

Szaleństwo cenowe! Upolujemy tu prześliczne spodnie w naprawdę niskich cenach. Zauroczyły mnie te koronkowe szorty, brązowe chinosy i eleganckie spodnie dzwony za 30zł. Chyba skuszę się jeszcze na czarne rurki za 30zł, za taką cenę aż żal ich nie wziąć ;)  



Spódnice i sukienki

Sukienki są przecenione bardzo mało, a i wzornictwo nie jest zbyt ciekawe. Spośród wielu, wielu sukienek spodobały mi się tylko te 4, które widzicie w pierwszym rzędzie kolażu. Jeśli chodzi o spódnice to nie jest tak źle, ceny nie są kosmiczne, a w moim zasięgu. Zaciekawiły mnie te spódnicospodnie, mierzyłam kiedyś podobne i były świetne. Wyglądały jak spódniczka, a były wygodne jak spodnie i mogłyśmy być pewne, że nikt nie zajrzy nam tu i ówdzie ;)

 

Swetry i bluzki
  
Ceny swetrów nie zachwycają, raczej ciężko jest znaleźć coś fajnego poniżej 70zł. Za to ceny bluzek są świetne, strasznie spodobała mi się ta luźna koszula w dolnym rzędzie, cudowna jest! I jeszcze ta cena... :) Zapomniałabym jeszcze o poncho, czy Wy też uważacie, że jest śliczne?



Kurtki i płaszcze

Naprawdę warto przyjrzeć się płaszczom w Orsay'u :) Są w świetnych cenach w porównaniu do ich jakości. Mam jeden płaszcz od nich już od dwóch lat i nadal wygląda jak nowy, a nawet nie pamiętam jak dużo razy miałam go na sobie. Jakość jest cudowna, a wzornictwo - piękne, naprawdę warto kupić tam płaszcz.



Dodatki

Myślałam, że dodatki będą miały troszkę niższe ceny, ale się myliłam. Przeceny raczej marne, kominy przecenione są z 60zł na 40, torebki raczej w wysokich cenach, a wzory nieciekawe. Można skusić się na paski, ponieważ one mają niezłe ceny - 12.90zł.

 

Podsumowanie

 Warto wybrać się do Orsay'a, bo ceny i wzory mają świetne. Kupiłabym sobie kilka płaszczy, bo naprawdę mnie zauroczyły, ale mam ich dużo i więcej nie potrzebuję :( Za to Wam bardzo polecam się po nie wybrać! Jeśli nie znajdziecie ich w sklepach stacjonarnych, możecie kupić je w e-shopie Orsay :)


O jakich sklepach chciałybyście poczytać jutro? Możecie wymienić wiele sklepów :) 

8 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj w orsay i 3/4 z tych rzeczy nie widziałam, chyba faktycznie zostaje internet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie płaszczyki z orsay bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze,że robisz takie zestawienia :) jutro na pewno przejdę się do obu sklepów

    OdpowiedzUsuń
  4. parę rzeczy naprawdę super, muszę się wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dodajesz takkie posty ;) Do Orsay'a musze się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Croppie i widziałam tyle przecen, że się aż oczy świeciły :D

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog :)
    cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy wpadło mi w oko;) Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam) ;)
    http://sandra-107.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Quera, jeśli chodzi o Cetaphil to kupuj, nie wahaj się on działa cuda z pryszczatą buźką - ja mam ciągle problemy z trądzikiem i Cetaphil radzi sobie najlepiej - poza tym łagodzi podrażnienia po zabiegach kosmetycznych (widziałam go ostatnio w gabinecie medycyny estetycznej), peelingu, kwasach, mikrodermabrazji. Nic mi w tej chwili tak nie pomaga jak on :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...