piątek, 30 grudnia 2011

Przegląd wyprzedaży #4 - Diverse i C&A

Diverse

Spodziewałam się tutaj wielu przecen, a zastałam obniżki może 1/10 asortymentu. Jestem zawiedziona. Jeśli nie znajdziecie czegoś stacjonarnie, tutaj jest link do e-shopu Diverse.

Koszulki, topy, bluzki

Niby jakieś obniżki są, ale ilu bluzek? Kilkunastu, a w asortymencie jest przecież kilkadziesiąt, jak nie więcej. W wielu sklepach to właśnie bluzki i topy przeceniają najbardziej i najwięcej rzeczy w tym dziale jest przecenionych. Tu jest dokładnie odwrotnie.



Bluzy i swetry

Tu już jest nieco lepiej niż przy koszulkach. Jednokolorowe bluzy kupimy za 59zł, ale te z ciekawszymi wzorami są już droższe. Znalazłam dwa sweterki za 49zł, reszta kosztuje już ok. 100zł.



Kurtki i płaszcze

No, wreszcie po tych marnych przecenach doczekaliśmy się czegoś godnego uwagi! :) Kurtki przecenione są chyba najbardziej z całego asortymentu, znajdziemy tu obniżki nawet o 70%. Jeśli szukacie kurtki lub płaszcza to warto się tam wybrać, narciarskie kurtki w ciekawe wzory są naprawdę tanie.
Spodnie

Diverse proponuje całkiem ciekawe ceny spodni, większość kosztuje teraz 69zł, znajdziemy też takie za 49, ale oczywiście za 99zł też ;)
Buty i torebki

Dostaniemy tu buty w bardzo zachęcających cenach. Emu za 80zł, choć nie wiem jak z ich jakością, to te w norweskie wzory bardzo mi się spodobały :) A te buty, coś pomiędzy skórzanymi trampkami a adidasami (?) też mają korzystne ceny - niecałe 50zł. Co do torebek, to nie mają zbyt ciekawych wzorów. Mi się nie spodobała żadna, ale ceny mają dość niskie. Jeśli komuś się spodobają to śmiało można kupować, bo podobno są dobrej jakości, jak na taką cenę.



Dodatki

Zdecydowanie warto zwrócić uwagę na pilotkę za 29zł! Wcześniej kosztowała aż 70, więc to naprawdę korzystna cena, ja zapewne się po nią wybiorę, o ile jeszcze zastane ją w sklepie ;) Reszta produktów przeceniona tylko troszkę, ale wzory są ładne.
Podsumowanie

Diverse w tym roku ma bardzo kiepską wyprzedaż, ja wybiorę się tam tylko po tę cudną pilotkę, ale jeśli ktoś potrzebuje kurtki lub butów typu emu, zimowe trampki, to można się wybrać.


C&A

Link do e-shopu C&A. W C&A obniżki są na pewno dużo większe niż w Diverse, a przeceniony jest prawie cały asortyment. zobaczcie same:

Kurtki i płaszcze

Przecenionych jest kilkadziesiąt kurtek i płaszczy, a może nawet więcej. Ceny wielu z nich zostały obniżone o 50%, czasem troszkę mniej, ok. 30-40%. Dużo puchówek i pikowanych płaszczy.


Swetry i kardigany

Piękne sweterki w cudownych cenach! Przecenionych jest 160-200 produktów, ja jestem zachwycona :) Koniecznie się tam wybierzcie, jeśli czaicie się na poncho, naprawdę wiele ciekawych wzorów za 40-50zł.


Bluzki, topy, koszule

Jest w czym wybierać :) Bardzo spodobały mi się koszule, bo można je kupić już za 29zł. Wzory są na tyle zróżnicowane, że każdy znajdzie coś dla siebie w dobrej cenie.



Spódnice i sukienki

Z przykrością muszę stwierdzić, że prawie żadna sukienka i spódnica nie przypadła mi do gustu. Do kolażu wybierałam je trochę "na siłę", bo raczej mi się nie podobały. Ceny sukienek są... mocno średnie ;) Większość kosztuje 80-90zł, a te tańsze nie są już zbyt ładne, choć są wyjątki. W spódnicach dominowały letnie i wiosenne wzory, norweskich czy innych pasujących do zimy było dość mało.



Spodnie i szorty

Dominują tutaj spodnie lniane/bawełniane. Jeśli szukacie rurek, to raczej ich tu nie znajdziecie. Ceny są dość korzystne, więc jeśli chcecie kupić eleganckie spodnie, to z pewnością zrobicie to w C&A :)



Buty

Dużo butów w bardzo korzystnych cenach. Mi spodobało się kilka modeli, tylko nie mam pojęcia na które się zdecydować ;)



Podsumowanie

C&A przygotowało dla nas świetne okazje, przecenione jest kilkaset produktów, jak nie więcej :) Nic, tylko pędzić na zakupy! Ja znalazłam dla siebie buty idealne, ale sklep stacjonarny mam daleko, więc kliknę je przez internet :)

5 komentarzy:

  1. Muszę się wybrać na zakupy;) Dziękuję za obserwację:*

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem spore te przeceny :) może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tanio i fajnie. Nowe, sylwestrowe wydanie, zapraszam. Życzę wspaniałego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku kupiłam sobie bardzo przecenioną kurtkę w Diversie - co jak co, ale na zimowe kurtki mają dobre przeceny i warto wtedy się w coś zaopatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom to serwis ogłoszeniowy, w którym dodasz za darmo lub znajdziesz interesujące ogłoszenia z Radomia. Gwarancją dużej oglądalności ogłoszeń drobnych jest to, że będą one widoczne nie tylko wśród anonsów z Radomia, ale będzie również widoczne wśród ogłoszeń z całego województwa Mazowieckiego. Jeżeli niewystarczająca jest dla Ciebie opcja bezpłatnego ogłoszenia, możesz wygodnie i tanio wykupić ogłoszenie promowane za pomocą usługi sms. Na Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom możesz także zareklamować swoją firmę i usługę dodając ją do naszego Katalogu Lokalnych Firm z Radomia albo wykupując baner lub link tekstowy na stronie portalu. Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom to serwis regionalny dla całego dla całego powiatu Radomskiego i województwa mazowieckiego, dlatego reklamując firmę na lokalnym rynku w Radomiu, na którym działasz, promujesz ją dodatkowo na terenie całego województwa!!! W tej samej cenie!!! Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...