sobota, 31 grudnia 2011

Przegląd wyprzedaży #5 - Top Secret i Troll

Top Secret i Troll

W tych sklepach przeceniona jest mniej więcej połowa asortymentu. Może nie są to jakieś ogromne obniżki, ale jak na tamte sklepy - całkiem dobre :)

Sukienki

Sukienki mają teraz świetne ceny, może nie wszystkie, ale i tak jest dobrze. Śliczne sukienki możemy kupić teraz za 50, 60zł, a nie 120, jak to było wcześniej.


Bluzki


Znajdziemy tutaj proste i eleganckie bluzki w całkiem dobrych cenach, które wahają się w granicach 19.90-29.90zł. Są też takie za 40zł, ale one mają naprawdę cudowne wzory i nadruki.
 

Biżuteria

Dużo kolczyków kosztuje teraz 9.90zł lub 15zł, jest tylko kilka przecenionych naszyjników i bransoletek. Jeśli potrzebujecie broszki to warto się tam wybrać, jest wiele tanich, ciekawych wzorów.


Koszule i topy

Ja, znając życie, wybiorę się do Top Secret po koszulę. Eleganckich koszul nigdy za wiele ;) Tym bardziej, że raczej nie kosztują więcej niż 50zł. W Trollu raczej są bardziej młodzieżowe koszule, więc eleganckie panie mogą tam nic nie znaleźć. Są tam też tanie topy, które kupimy za 15-20zł.


T-Shirty

W tym roku w Trollu i Top Secret jest naprawdę dużo pięknych T-shirtów. Ja zakochałam się w tym z reniferem, w kwiatki i z miastem, a ceny dodatkowo zachęcają do zakupów :)



Spódnice

Tu ceny też są całkiem dobre, oczywiście jak na Top Secret, bo tam mają dość wysokie ceny. Ale za to jakie spódnice robią! Gdy tylko potrzebuję spódnicy, pędzę do tego sklepu, oni zawsze mają  dla mnie jakieś cudeńko :)



Torebki

Ceny torebek na tegorocznych wyprzedażach są naprawdę korzystne. Małe torebeczki kupimy już za 20zł, a te większe - za 50zł.
Podsumowanie

W tym roku warto wybrać się do Top Secret. Szczególnie zainteresowały mnie torebki, sukienki i T-Shirty, a Was? :)
W cyklu wyprzedażowym opiszę jeszcze Zarę, Mango, Stradivarius, KappAhl, Butik, Funk'n'Soul i być może H&M. Potem wracamy do kosmetyków, ale oczywiście będę też czasem wspominała o modzie. Chciałybyście poczytać jeszcze o jakimś sklepie?

4 komentarze:

  1. spódnica z Trolla z 2 paskami bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne T-shirty, chętnie pójdę na zakupy ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog;)
    Będę wdzięczna jak wejdziesz do mnie;):*

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJE ZA TAK GENIALNY WPIS!;D
    Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś.;)
    + dodaje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...