czwartek, 15 grudnia 2011

Recenzja - Colgate-Palmolive, Lady Speed Stick, 24/7 Invisible, Antyperspirant w sztyfcie


Opinia producenta:

Dezodorant antyperspiracyjny zapewnia 24 godziny ochrony przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Staje się bezbarwny bo nałożeniu, dzięki czemu nie pozostawia białych śladów. Nie stosować na podrażnioną lu uszkodzoną skórę. 
Cena: ok. 11zł/45g

Moja opinia:
Prawie wszystkie moje znajome używały kiedyś tego antyperspirantu, więc chcąc nie chcąc, ja też się skusiłam. Przekonało mnie również to, że jeszcze nigdy nie stosowałam antyperspirantu w sztyfcie, zawsze stosowałam wersje w kulce lub dezodoranty. Gdy tylko skończył mi się mój "stary" antyperspirant, pognałam do sklepu po Lady Speed Stick, nawet bez sprawdzenia recenzji w internecie. Kupiłam go raz i raczej już tego nie zrobię, chyba, że zdecyduję się na inną wersję, bo ta nie jest zbyt dobra.
Zacznijmy od tego, że noszenie go do ciemnych bluzek odpada. Zostawia OKROPNE białe ślady, które w dodatku ciężko sprać. Mój brązowy stanik po podwójnym użyciu tego antyperspirantu stał się biały. Więc jedna obietnica producenta jest niespełniona.
Kolejną wadą produktu jest to, że się wałkuje. Po godzinie od nałożenia pod pachami mamy pełno białych, maleńkich kawałków zrolowanego antyperspirantu.
Pomimo tych wad, które jak dla mnie na wstępie skreślają ten kosmetyk, produkt ma też zalety. Jedną z nich i zarazem najważniejszą jest minimalizowanie wydzielania potu. Zauważyłam, że dużo mniej się pocę stosując ten produkt, nawet przy trudnych i długich ćwiczeniach.
Zapach jest świeży i dość mocny, raczej nie należy do delikatnych. Dla mnie jest całkiem ok, ale problem w tym, że nie maskuje zapachu potu. A to chyba nie o to chodzi...
Kiedyś użyłam go po goleniu i odczułam lekki dyskomfort, lecz po chwili zniknął, więc nada się dla wrażliwców. Bardzo szybko wysycha, a czasem nawet od razu, ze względu na to, że jest w sztyfcie.
Produkt ten jest średnio wydajny, cały sztyft zużyłam w 4-5 tygodni codziennego używania. A myślałam, że produkty w sztyftach są bardziej wydajne niż te w kulkach, a jednak się myliłam.
Cena nieadekwatna do jakości. Więcej nie kupię tego antyperspirantu ze względu na pozostawianie białych śladów, rolowanie się i niemaskowanie zapachu potu. Nie polecam. Przez niego raczej nie kupię już żadnego antyperspirantu w sztyfcie, zraziłam się.


Podsumowując:
Zapach: 4/5
Maskowanie zapachu potu: 2/5
Długie utrzymywanie się na skórze: 2/5
Brak podrażnień: 4/5
Szybkie wysychanie: 5/5
Blokowanie potu: 5/5
Brak białych śladów: 0/5
Wydajność: 3/5
Cena: 3/5
Łącznie: 28/45

8 komentarzy:

  1. kiedys uzywałam nałogowe, pozniej sztyf rolował mi sie pod pacha i było to cos okropnego, poelcam w sprayu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wierze w obietnice o nie zostawianiu śladów i przeważnie mam rację ;) Jakiś czas temu przerzuciłam się na bloker Ziaji i perfumy i problem antyperspirantu zniknął jak ręką odjął :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za nim... Mój ulubiony antyperspirant to Ziaja Bloker i nie zamienię go na nic innego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię w kulce ale jeszcze nie miałam w sztyfcie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki w sumie przeciętny ;) ja jestem wierna Rexonie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) może poobserwujemy się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam go ostatnio, jest bardzo dobry :)
    obserwuję będę regularnie czytać i mam nadzieję, że dodasz do obserwowania mojego bloga http://motylowyswiat.blogspot.com/ :))
    pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wash your curly hair at the very least two days in a week.
    Likewise, using imported shampoos and conditioners from a tropical country when your climate is cold and temperate
    is not such a good idea. The product should be one that is
    made for your type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.


    Here is my page: hair products

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...