czwartek, 22 grudnia 2011

Recenzja - Essence, Kremowa pomadka, 52 In The Nude, duużoo zdjęć :)




Opinia producenta:

Kremowa formuła pomadki sprawia, że niezwykle łatwo się ją nakłada. Stanowi wspaniałe wykończenie makijażu. Dzięki zawartości witaminy E odżywia i ochrania usta. Dostępna w 16 kolorach.

Cena: ok. 7zł/ 4g
Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=30061&next=1

Kolory:
Zdjęcie ze strony www.essence.eu
  
Zdjęcia:









Moja opinia:

Kupiła tą pomadkę pod wpływem świetnych opinii bloggerek. Wszyscy się nad nią rozpływali, szczególnie nad kolorem 52 - In The Nude. Szukałam wtedy jakiejś naturalnej, delikatnej pomadki, najlepiej w kolorze jasnego różu lub właśnie nude. Kiedyś przy okazji zakupów przypomniałam sobie o tych świetnych opiniach, a niska cena przyczyniła się do tego, że pomadka wylądowała w moim koszyku. 
Zacznę od tego, że odcień jest CUDOWNY! Bardzo mi się podoba, nie sądziłam, że aż tak będzie mi pasował. Jest to jaśniutki nude, z wykończeniem przypominającym błyszczyk, bo ślicznie połyskuje w świetle dziennym. Nie ma żadnych drobinek ani brokatu, bardziej przypomina wilgotne usta. Idealnie dla mnie, bo nie przepadam za perłowym wykończeniem, a nie wyglądam najlepiej w matowym i satynowym. Kolor nie jest nachalny, idealny na dzień, lub do mocno podkreślonych oczu. Po prostu cud, miód, orzeszki :) Niestety, bardzo słabo kryje. Aby uzyskać takie krycie jakie mam na zdjęciach, trzeba nałożyć kilka warstw szminki. Dla mnie nie jest to wadą, bo mogę w łatwy sposób regulować kolor. Czasem wystarczy mi nawet lekkie pociągnięcie pomadką, lekki połysk i rozjaśnienie ust. 
Podoba mi się to, że dostępna jest duża gama odcieni. Najbardziej przemawiają do mnie 52 oraz 55 coralize me, ale dla każdego coś dobrego :)
Jeśli chodzi o nawilżanie, to nie jest źle. Pomadka na pewno nie wysusza ust, a to już jest duży sukces. Delikatnie pielęgnuje usta i lekko je nawilża. Krzywdy raczej nie zrobi.
Szminka nie roluje się oraz nie zbiera się w załamaniach ust ani kącikach. Nie cierpię tego efektu, bo co nam po szmince, która ma ładny kolor, a okropne wykończenie? Nic. Na szczęście z tą pomadką nie ma takich problemów.
Zapach jest cudowny, przypomina mi toffi i karmel. Smakuje słodko, jak cukiereczek :) Pomadka raczej nie zostawia smug, ale gdy nałożymy jej zbyt dużo, ten problem się pojawia. Wtedy wystarczy "cmoknąć" i po kłopocie. Aplikacja jest przyjemna i wygodna, a szminka jest dość twarda, dlatego nie złamie się szybko.  Aczkolwiek kiedyś bawiłam się nią i przy zamkniętym opakowaniu wykręciłam pół pomadki. Zawartość zgniotła się i została na zakrętce, ale to już jest wina moja oraz moich niekontrolowanych zabaw kosmetykami ;)
Bloggerki w swoich recenzjach wspominały, że nie trzyma się zbyt długo na ustach, a ja stwierdziłam, że nie będzie mi to przeszkadzać. Ale jednak przeszkadzało. To chyba najszybciej znikająca z ust pomadka jaką kiedykolwiek używałam! Trzyma się ok. pół godziny, czasem nawet mniej, w porywach do 45 minut. Jest to jedyna i jednocześnie największa wada tej pomadki. Szminka jest cudowna pod każdym względem, szkoda tylko, że znika tak szybko :(
Ogólnie bardzo polecam osobom, którym nie będzie przeszkadzać ta znikoma trwałość, lub tym, które mają czas na poprawki co godzinę. W tym przypadku będzie to wygodne, bo ma tak lekkie krycie, że możemy ją nałożyć nawet bez patrzenia w lusterko.


Podsumowując:
Nawilżanie: 5/5
Duża gama odcieni: 5/5
  Brak rolowania się: 5/5
Brak zbierania się w kącikach: 5/5
Zapach: 5/5
Smak: 5/5
Trwałość: 2/5
  Krycie: 3/5
Cena: 5/5
  Aplikacja: 5/5
Brak smug: 4/5
Łącznie: 49/55


13 komentarzy:

  1. szkoda, że tak szybko znika :( aczkolwiek kusi kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą pomadkę :) ten odcień jest idealny i cudnie wygląda :) używam jej najczęściej ze wszystkich moich pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest śliczny, ale to znikanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te szminki, mam zawsze jakąś w kieszeni, żeby maznąć po ustach w biegu między pracą, a zakupami, bez patrzenia w lusterko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo naturalny kolor, chociaż szkoda, ze trzyma aż tak krótko. I tak pewnie skusze się do jej kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czegoś takiego potrzebuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje, spodobała mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na ustach :) tylko, że ja wolę jednak coś trwalszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna pomadka i ta pozytywna recenzja zachęciła mnie do jej zakupu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...