sobota, 10 grudnia 2011

Recenzja - Pollena Savona, Szampon Familijny aloesowy z witaminami












Opinia producenta:

IDEALNY DLA
Doskonały szampon do mycia i pielęgnacji włosów z tendencją do przetłuszczania się.

SPEŁNIONE OBIETNICE
Ekstrakt z aloesu reguluje procesy zachodzące w cebulkach, przez co przetłuszczanie się skóry głowy i włosów znaczącą się zmniejsza. Włosy stają się zdrowe, piękne i lśniące.

SEKRET SKUTECZNOŚCI

  • w swym składzie zawiera ekstrakt z aloesu, który poprawia ukrwienie skóry głowy oraz wzmacnia cebulki włosów
  • zawiera kompleks witamin A, E, NNKT (F) , H i B, które wzmacniają włosy, odżywiają je, zapewniając im fantastyczny wygląd i kondycję
  • przebadany dermatologicznie,
  • pH neutralne dla skóry. 
Skład

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Aloe arborescens Extract, Polyquaternium 7, Parfum(Benzyl Salicylate, Limonene), Polysorbate 20, Aesculus Hippocastanum Extract, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Calcium Pantothenate, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI42051, CI 19140.
 

Cena: ok.7zł/1l, dostępny też w wersjach 250ml i 500ml

Link do KWC: nie znalazłam, dlatego zgłosiłam ten szampon do KWC i czekam na zatwierdzenie :)
Moja opinia:

 Kupiłam ten szampon ze względu na dużą pojemność i zadziwiająco niską cenę. Potrzebowałam taniego szamponu do zmywania olejków, bo żeby zmyć to z głowy potrzeba bardzo dużo szamponu. Ostatecznie przekonało mnie do niego to, że nie miałam ochoty na bieganie po całym mieście w poszukiwaniu pewnego innego szamponu ;)
Jak na tak niską cenę to nie jest aż taki zły. Po dwóch myciach włosów nie ma śladu po olejach, więc oczyszcza bardzo dobrze. Niestety pozostawia włosy twarde i "tępe". Bez późniejszego nałożenia odżywki ani rusz.
Zapach jest typowo ziołowy, przypomina mi szampony moich babć :) W ich łazienkach zawsze unosił się zapach ziołowych szamponów i płynów do kąpieli. Nie wiem czy zapach jest aloesowy czy nie, ale na pewno nie jest delikatny i subtelny. Utrzymuje się na włosach kilka godzin po umyciu, na szczęście moja odżywka kokosowa z Herbal Essences go niweluje.
Zauważyłam także lekkie zmniejszenie przetłuszczania się włosów, ale moja czuprynka ogólnie zaczęła wolniej się przetłuszczać od chwili, kiedy zaczęłam ją porządnie odżywiać i nawilżać. Niestety, przez to zmniejszenie przetłuszczania się skóry głowy szampon trochę wysusza włosy i pozbawia je blasku.
Niby mocny ziołowy szampon, który świetnie oczyszcza, a jednak nie podrażnia skóry głowy, co jest dla mnie ogromnym plusem. Najgorsze co może zrobić szampon to swędząca i podrażniona skóra głowy.
Co do pienienia się to nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek nie pieni się tak dobrze jak lawendowy szampon Ziaji
Cena jest naprawdę niska, to chyba najtańszy szampon jaki widziałam :) Jest również bardzo wydajny, mam go od trzech miesięcy, myję włosy co dwa dni, dwa-trzy razy, a zużyłam ok. 500ml.
Raczej nie kupię go ponownie przez to pozostawianie włosów tępymi i matowymi, ale ogólnie nie był aż taki zły. Jeśli zużywacie bardzo dużo szamponu, mogę Wam go polecić :)


Podsumowując:
Oczyszczanie: 5/5
Zapach: 3/5
Miękkie i lśniące włosy po użyciu: 1/5
Hamowanie przetłuszczania się włosów: 4/5
 Brak podrażnień: 5/5
Pienienie się: 4/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Łącznie: 32/40

9 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś ale tak jak pisałaś włosy były potem matowe i średnio pachniały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jakiś szampon z tej familijnej serii i niestety na mojej wrażliwej skórze głowy się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonuje. Zwłaszcza to, że pozostawia twarde i "tępe" włosy. : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie próbowałam, zraziłam się do ziołowych szamponów.

    P.S. Musiałam zmienić zasady mojego rozdania (siła wyższa!), więc proszę o uzupełnienie zgłoszenia. Wszystkie info znajdziesz tutaj: http://siuzdakowa.blogspot.com/2011/12/zamiast-rozdania-konkurs.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram komentarze u góry ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie jestem przekonana:(

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra jakaś! Po nim tak mnie skóra swędziła, że szook!
    Dostałam takiego łupieżu, że nie mogę się go pozbyć !
    Nienawidzę go!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...