piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt!+ zapowiedzi + statystyki + Panteruś + ręcznie robione ozdoby świąteczne

Chciałabym Wam z całego serce życzyć zdrowych, radosnych i wesołych świąt! Świetnej zabawy w Sylwestra, szczęśliwego Nowego Roku oraz spełnienia najskrytszych marzeń. I oczywiście całej masy nowych kosmetyków do testowania!

A tutaj mój mały zbój, który  pchał się do aparatu bardziej niż kosmetyki ;)



Blog powstał 31 lipca, dokładnie 146 dni temu. Bardzo się cieszę, że tak długo jesteście ze mną i chciałabym, żebyście zostali jeszcze długo, długo :) Od tamtej pory zamieściłam na blogu 76 postów, ten jest 77. Na chwilę obecną opublikowanych zostało 425 komentarzy. 162 obserwatorów to dla mnie bardzo dużo, cieszy mnie to, że jest Was aż tyle :) Blog został wyświetlony 8205 razy, a w ostatnim miesiącu 3378 razy.
Największą popularnością cieszyły się te posty:




Zauważyłam też, że odbiorców mam nie tylko w Polsce :)



Bardzo Wam dziękuję :*

Ostatnio udało mi się zrobić zdjęcia wielu kosmetyków, które zrecenzuję w najbliższym czasie. Światło wreszcie dopisało. Nie powiem jakie to będą kosmetyki, przekonacie się niedługo ;)
Tutaj mini-podpowiedzi:







W zeszłym roku bawiłam się w robienie ozdób świątecznych z makaronu, w tym roku nie mam na to czasu. Dzisiaj zebrałam się do obfocenia choinek:






Robiłam jeszcze makaronowe aniołki i kwiatki, ale zapomniałam o zrobieniu im zdjęć :(
Jeśli chcecie, to nawet dzisiaj mogę wstawić tutoriale jak zrobić takie choinki, wbrew pozorom, to wcale nie taka trudna sprawa ;)

Jeszcze raz życzę wesołych świąt! Dziękuję, że ze mną jesteście :*

6 komentarzy:

  1. Ja zaglądam na twojego bloga już dawno, dawno ... ale zawsze zapominałam dodac komentarz i dopiero teraz cię obserwuję ;O Co ze mnie za człowiek :D

    I jakbyś mogła to dodaj notkę jak zrobic taką choinkę ,bo chciałabym ją zrobic na prezent imieninowy dla mojej mamy .. a mam mało czasu,bo jutro ma imieniny ! I jak mogę zastąpic ten klej ośmioniczka i ten spray ?
    A i gratuluję tylu obserwatorów i odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie zaczynam pracę nad notką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace:)
    ja robiłam z szyszek, a na drugi rok zrobię
    z makaronu:)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają te choinki! musiałam sie przypatrzeć, żeby zobaczyć, że są z makaronu :)

    gratuluje statystyk i oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez tak umiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne jest to uwielbiam robic takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...