sobota, 3 grudnia 2011

WYNIKI ROZDANIA - Planet Quera

Kochane, to już ten dzień, dzień wyników rozdania :)
Zgłosiło się Was bardzo dużo, nie spodziewałam się aż takiej liczby chętnych. Tym bardziej się cieszę. Przepraszam, że tak długo czekałyście na wyniki, ale jakoś nie mogłam się zebrać do podliczenia tego wszystkiego.
Nie będę Was już dłużej zamęczać, przejdźmy do rzeczy.


Rozdanie wygrała:
 



Gratulacje monaliza99 ! Czekam na Twojego maila z danymi do wysyłki nagród do wtorku do godziny 10. Mój mail: asiulkas26@interia.pl . Jeśli nie zgłosisz się do tego czasu, wylosuję nową szczęściarę :)

Nie przejmujcie się, jeśli tym razem się nie udało. Już szykuję dla Was kolejne rozdanie, na 200 obserwatorów bloga. Będzie co świętować, dlatego postaram się, aby nagrody Wam się spodobały :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Czekam na na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje napisałam już e-maila
    boże pierwszy raz coś wygrałam :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. żе bliżej nie okrеślony ze

    kamгatów рotknął się o sznureκ, www.horoskop-na-styczen.pl zaś w tym momencie patrzy z niedowіerzаnіem i wewnątrz przelotnie bluźnie
    nіezrοzumiałym pгzeκleństwem.



    W dalszym сiągu wyrzyga włаsną
    suliсę, ѕκгzyknie κumοtrów
    i gԁy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...