wtorek, 17 stycznia 2012

Pierwsza recenzja dla Perfumoteka.pl - Euphoria, Calvin Klein

Hej :)
Niedawno podjęłam współpracę z serwisem Perfumoteka.pl polegającą na pisaniu dla nich recenzji perfum. Na pierwszy ogień poszedł ulubiony zapach wszystkich kobiet w mojej rodzinie - Euphoria Calvina Kleina. Jest naprawdę rewelacyjny, zresztą, przeczytajcie recenzję:


"Euphoria, kultowy już zapach Calvina Kleina zahipnotyzuje absolutnie każdego. Zapach, choć prosty, jest niesamowicie czarujący, z łatwością owija sobie wokół palca wszystkich, którzy go poczują. Perfumy te są warte zainteresowania, ponieważ są odpowiednie dla wielu kobiet o różnych charakterach.

Zapach

W tych perfumach wyraźnie można wyczuć daktyle, orchidee i fiołki, oplecione różnymi gadżetami typu owoc granatu czy akord kremowy, które ostremu, wyraźnemu zapachowi nadają delikatności, lekkości i łagodności. Gdy pierwszy raz powąchałam te perfumy, wyczuwałam tylko nuty kwiatowe, ale po dokładniejszym przyjrzeniu się im, wyczułam delikatne nuty egzotycznych owoców. Jest to zapach intrygujący i przyciągający. Piękny i kuszący. Idealny zarówno dla pewnych siebie kobiet sukcesu jak i dla tych skrytych Calvin Klein Euphoria Woda perfumowana icon wink . Mogę przysiąc, że po użyciu tych perfum, każdy zwróci na Was uwagę. Niezależnie od tego, czy zapach mu się spodoba czy nie. Euphoria jest po prostu… intrygująca i ciekawa.

Trwałość

Są to jedne z najtrwalszych perfum, jakie kiedykolwiek używałam. Od rana do wieczora na ciele i ubraniach utrzymuje się intensywny, mocny zapach, który nie wietrzeje po kilku godzinach, za to uwalnia swoje kolejne, dodające smaku nuty.
Polecam te perfumy każdej kobiecie. Kompozycja ta jest na tyle uniwersalna, że nadaje się na co dzień i od święta. Aktualnie można kupić także odświeżoną wersję – Calvin Klein Euphoria Blossom. Jest wzbogacona o lekkie, owocowe nuty. Stworzony dla młodych kobiet. Świetna propozycja na lato.

Flakon

Flakon, którego inspiracją były pąki orchidei, został zaprojektowany przez Fabiena Baron. Ma oryginalny, płynny kształt, gładko leży w dłoni. Jest intrygujący, tak samo jak zapach kryjący się w środku. Aplikacja tych perfum jest prosta, ponieważ atomizer rozpyla lekką mgiełkę."

Tekst jest mojego autorstwa i możecie go przeczytać również na stronie perfumoteka.pl 
Podoba Wam się? Ja jestem ogromną fanką tego zapachu, polecam! :)

5 komentarzy:

  1. Moja koleżanka miała ten zapach :) Był prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam dobra w opisywaniu zapachów i w wyobrażeniu sobie perfum opisywancyh przez inną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. znany chyba większości osób, jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiem że totalnie nie mam pojęcia o tych perfumach, słyszałam wielokrotnie, ale nie wąchałam:)
    Fiołki mnie przekonały bym to w końcu zrobiła!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...