piątek, 6 stycznia 2012

Przegląd wyprzedaży #6 - Mango, KappAhl

KappAhl

Na tym sklepie zawiodłam się najbardziej. Sami zobaczcie dlaczego; ciuchy poniżej to jedyne przecenione produkty na stronie! Ceny nadal są dość wysokie, a wzory bardzo nieciekawe, podoba mi się tylko szalik. Jak dla mnie - bez komentarza :/



Mango

To chyba największe zaskoczenie miesiąca. Zawsze omijałam Mango szerokim łukiem w centrach handlowych, bo kojarzył mi się tylko z bardzo eleganckimi i drogimi ubraniami. Zmieniło się to po przejrzeniu ich e-shopu. Byłam w kompletnym szoku, gdy zobaczyłam takie cudowne ciuchy za tak niską cenę! Zapraszam do przeczytania o tym sklepie, zrobił na mnie ogromne wrażenie :)


Sukienki

Śliczne wzory sukienek w bardzo dobrych cenach. Spodobało mi się naprawdę wiele modeli :) Znajdziemy fajną sukienkę już za 40zł.



Bluzki

Ilość bluzek w Mango mnie lekko przeraziła, naprawdę jest w czym wybierać :) Mają tam zarówno proste, codzienne wzory jak i bluzki z szalonymi nadrukami w przystępnych cenach.



Spódnice i szorty

Przyznam, że spodobały mi się tutaj może 2 spódnice, ponieważ nie było ciekawych wzorów. Wszystkie mają podobne fasony i ciemne kolory. Jeśli ktoś szuka właśnie takiego czegoś, to polecam tam zajrzeć, bo ceny są dobre. Ale za to spodobały mi się prawie wszystkie wystawione szorty, równowaga musi być ;) Naprawdę ciekawe wzornictwo i świetne ceny, szorty znajdziemy już za 30zł.


Spodnie

I tutaj brawa dla Mango - mają bardzo ładne jeansy w bardzo dobrych cenach :) Spodobało mi się aż kilkanaście modeli, są bardzo w moim stylu.




Swetry

Tu raczej szalonych przecen nie znajdziemy, a i z ciekawym wzornictwem jest dość kiepsko. Bardzo mało rzeczy wpadło mi w oko, a jeśli coś już mi się spodobało - miało kosmiczną cenę.





Marynarki i płaszcze

Przecenione żakiety są tutaj w takich cenach, co w innych sklepach przed obniżką. Wzornictwo jest bardzo ładne, wiele modeli przypadło mi do gustu, ale ich ceny już nie ;) Płaszcze są piękne, ale również bardzo mało przecenione. A szkoda, bo wiele mi się spodobało.



Torebki

Elegancka kobieta na pewno znajdzie w Mango torebkę dla siebie :) Modne i piękne wzory, świetne ceny, czego chcieć więcej?



Podsumowanie

Dawno nie widziałam w żadnym sklepie tak świetnych ciuchów jak w Mango. Przejrzałam cały sklep i w każdej kategorii minimum 2 rzeczy zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Przy bluzkach było to raczej większość asortymentu ;) Sądząc po stronie internetowej, Mango będzie moim ulubionym sklepem :) Wyprzedaże tam są świetne, zupełnie inaczej niż w KappAhl...

7 komentarzy:

  1. Mnie również Mango zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie w pobliżu Katowic jest Mango ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbliższe Mango jest w Silesii City Center :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to już wiem co robię jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...