sobota, 7 stycznia 2012

Recenzja - Orly, Lakier do paznocki, Ingenue

Efekt:


Światło sztuczne

Światło sztuczne







Cena: ok.36zł/18ml

 
Moja opinia:
Ten lakier to moje odkrycie 2011 roku. Czyż ten efekt nie jest cudowny? Ja się w nim wprost zakochałam. Gdy miałam go na paznokciach, co chwilę je oglądałam i byłam z nich niesamowicie dumna ;)
Jest to mój pierwszy lakier-kameleon, nie sądziłam, że efekt aż tak bardzo mi się spodoba. W świetle sztucznym jest to typowy holograficzny, złoty lakier, a w świetle dziennym - złoto wpadające w fiolet z matowymi drobinkami. Oba efekty mnie zachwyciły, a nawet nie tylko mnie. Jakaś dziewczyna na ulicy mnie zaczepiła i spytała co to za lakier, bo bardzo jej się spodobał :)
Kolejną fajną rzeczą w tym lakierze jest to, że ma ogromną buteleczkę. Jest dwa razy większa od przeciętnej, ma aż 18ml. Starczy mi na całe wieki. Ma bardzo wygodny, długi pędzelek, który nabiera stosunkowo dużo lakieru. To dobrze, bo gdyby tak nie było, musiałabym nałożyć kilka warstw lakieru, a na zdjęciach mam tylko dwie, także krycie jest niesamowite, bo takie lakiery przeważnie kiepsko kryją. 
Lakier nie robi smug i bardzo szybko schnie. Po paru minutach od pomalowania jest prawie całkiem suchy.
Jedyną jego wadą jest kiepska trwałość. Mianowicie, już po dwóch dniach miałam starte końcówki! Dobrze, że przynajmniej nie odpryskuje, bo to byłaby tragedia ;)
Cena lakieru jest... mocno średnia. Byłabym w stanie dać za niego tyle, gdyby nie te starte końcówki. Ale to nie zmienia faktu, że to chyba najpiękniejszy lakier z mojej kolekcji i bardzo Wam go polecam!


Podsumowując:
Kolor: 5/5
Trwałość: 3/5
Cena: 4/5
Krycie: 5/5
Szybkie wysychanie: 5/5
Brak smug: 5/5
Łącznie: 27/30


PS. Chciałam dla Was nagrać filmik z tym lakierem w roli głównej, ale Blogger nie chciał ze mną współpracować. Za to pokażę Wam parę moich zdjęć z Sylwestra, bo chyba jeszcze nie wiecie jak wyglądam :)




13 komentarzy:

  1. świetny odcień, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten lakier :)
    Obserwuję .. Odwdzięczysz się ? :)
    To ile ty masz lat ? ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień, lubię takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się mieni ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i kocham, chociaż jak do tej pory używałam go tylko na mamy paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień śliczny, mimo że ja osobiście nie przepadam za tego typu wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ten lakier:)
    jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Asica.. Ty i te Twoje kochane paznokcie - reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ja luuuuuubię te zdjecia z sylwka .... Ze mną x]

    OdpowiedzUsuń
  10. jak patrze na te zdjęcia to pierwszą rzeczą, która mi się nasówa na mysl to cień Golden Rose z Kobo.
    Ja jeszcze nie miała nigdy lakierów Orly ale z tego co ogladam na blogach to niektóre kolory są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście kolor baaardzo podobny do mojego Opiaka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...