piątek, 20 stycznia 2012

Recenzja - Ziaja Sensitiv, Antyperspirant w kremie






Opinia producenta: 

Dwukierunkowo działa przeciw poceniu - skutecznie ogranicza wydzielanie potu i działa deodoryzująco. Neutralizuje zapach potu i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Jest łagodny dla skóry. Nie zawiera konserwantów - ma bezalergenową kompozycję zapachową. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników.
Nie pozostawia śladów na ubraniu.

Cena: 6zł / 60ml

Link do KWC: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=39755


Moja opinia:

Kupiłam ten antyperspirant po tym, kiedy prawdopodobnie "przedawkowałam" Bloker Ziaji i pojawiły się u mnie ogromne podrażnienia. Sam Bloker sprawdzał się u mnie bardzo dobrze, więc pomyślałam, że kupię również wersję delikatną, Sensitiv.
Niestety, ta wersja nie blokuje potu jak Bloker, a raczej trochę zmniejsza jego ilość. Jeśli chciałybyście używać go na co dzień, sprawdzi się, ale z wysiłkiem fizycznym sobie nie poradzi. Siłownia + Sensitiv nie tworzą zgranego duetu ;)
Największą zaletą tego antyperspirantu jest zapach. Jest pudrowy, delikatny, pachnie jak kosmetyki dla dzieci, a ja uwielbiam takie zapachy. Jest on na tyle mocny, że bez problemu maskuje zapach potu. Utrzymuje się na skórze calutki dzień. Formuła kremu sprawia, że nie kruszy się i nie wałkuje.
Kolejna jego zaletą jest to, że nie zostawia białych śladów i nie brudzi ubrań. Denerwuje mnie tylko to, że dość długo wysycha na skórze, trzeba poczekać 3-4 minuty do całkowitego wchłonięcia.
Antyperspirant faktycznie jest taki "Sensitiv", jak opisuje go producent. Jest naprawdę delikatny dla skóry, absolutnie jej nie podrażnia. Było to dla mnie priorytetem, bo kupując go miałam naprawdę bardzo podrażnione pachy.
Cena jest bardzo niska, tak jak u wszystkich kosmetyków Ziaji. Uwielbiam tą firmę za to, że możemy mieć bardzo dobry kosmetyk za naprawdę niską cenę. Z wydajnością tego produktu jest trochę gorzej, bo zużyłam go w miesiąc, a przeciętne antyperspiranty zużywam minimum przez dwa miesiące. Nie jest to jednak jego wada, bo za taką cenę nie można mieć wszystkiego.



Podsumowując:
Zapach: 5/5
Maskowanie zapachu potu: 5/5
Długie utrzymywanie się na skórze: 5/5
Brak podrażnień: 5/5
Szybkie wysychanie: 3/5
Blokowanie potu: 3/5
Brak białych śladów: 5/5
Wydajność: 3/5
Cena: 5/5
Łącznie: 39/45

6 komentarzy:

  1. też go uzywam, po ziaji activ (pomarańczowy), który ma paskudny zapach i na moje gorzej się spisywał w kwestii utrzymywania świeżości, ale ten lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w wersji pomarańczowej i jestem zadowolona, mój też parę min jest mokry zawszę odczekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pomarańczowy, nie jest najgorszy, ale jakoś ciesze się, że juz się konczy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubie ziaje ! :D musze zakupić. zapraszam do mnie ;) obserwuuuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tradycyjną wersję i uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam zapach kosmetyków dla dzieci, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...