poniedziałek, 30 stycznia 2012

Rozdanie czy może konkursik? :) + Florence


Hej dziewczyny :)
Po zakończeniu poprzedniego rozdania obiecałam, że gdy blog będzie obserwowało 200 osób, ogłoszę kolejne rozdanie. Teraz "podglądaczy" jest 186, więc brakuje tylko 14. Nagrody już wstępnie mam przygotowane, ale chcę się dowiedzieć, co Wy chciałybyście wygrać. Jutro robię mały napad na drogerie mimo 15 stopniowego mrozu, więc przy okazji mogę wrzucić do koszyka jakieś prezenty dla Was :) Piszcie w komentarzach, co chciałybyście wygrać, chętnie się dowiem.
Podpowiedzieć mogę tyle, że nagrody będą dwie, a nie jedna, więc macie większe szanse, żeby wygrać. Więcej dowiecie się, gdy wybije magiczna liczba 200 :) Zapraszam więc do obserwowania, im szybciej to nastąpi, tym szybciej będziecie mogły wziąć udział w rozdanku.

I pozostaje jeszcze pytanie, czy wolicie rozdanie czy konkurs. Wiem, że wiele z Was nie lubi konkursów przez to, że nie każda ma talent do pisania historyjek i wierszyków. W rozdaniu wszyscy mają równe szanse. Wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł na konkurs, gdzie wszyscy będą mieli równe szanse, ale dowiecie się o tym równo za 14 obserwatorów :D

Czekam na Wasze komentarze, opinie i sugestie dotyczące konkursu. I pozostawiam Was z jedną z najlepszych piosenek Florence&The Machine - Lover to lover, wpada w ucho :)

15 komentarzy:

  1. Ja jestem za równymi szansami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem za rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za rozdaniem, bo konkursy to coś czego nigdy nie wygrywam [nie każdy jest w zadaniu konkursowym dobry :D], a tak wystarczy mieć tylko szczęście, i każdy ma takie same szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jestem za rozdaniem ;P Nie mogę sie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem za rozdaniem,ale np z odpowiedzią na jakieś pytanie np.czy lubimy zimę,jaki mamy ulubiony kosmetyk.Tylko że nie bedzie sie liczyc kreatywność,a będzie to normalne losowanie,ale z odrobiną wysiłku ;p

    Mam nadzieje,że rozumiesz :D (bo tak pogmatwałam)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha wolę rozdanie, ale zgadzam się z Moniczka4x - taki warunek konieczny, ale nie wpływający na wygraną, albo np. za dodatkowy los ;)) żeby było ciekawiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. och, uwielbiam florence:)!!!
    ja wolalabym rozdanie ale zrobisz jak zechcesz:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, nie pamiętam dokładnie, ale chyba coś koło 220 zł?

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię florence + machine :)
    obserwujemy ? :]

    OdpowiedzUsuń
  10. może jakiś krem ochronny na zimę byłby dobrą nagrodą? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...