sobota, 4 lutego 2012

Inspiracje... To już chyba uzależnienie.


Uwielbiam tumblr i weheartit, a Wy dobrze o tym wiecie ;) Teraz próbuję tym zapełnić czas w oczekiwaniu na naładowanie się baterii do aparatu, bo planuję porobić trochę zdjęć na bloga na zapas. Zastanawiam się też nad zmianą szablonu na bardziej minimalistyczny i jaśniejszy. Nazbierało mi się trochę ciekawych obrazków, mam nadzieję, że obejrzycie je z miłą chęcią :) Ale przed tym muszę się z Wami czymś podzielić. Byłam wczoraj o fryzjerki, która z prostych włosów zrobiła mi kręcone bez żadnego modelowania! Zdecydowałyśmy też, że pozbędę się grzywki, bo zaczynała mnie już denerwować. Bez przerwy trzeba było ją poprawiać, trzeba ją było podcinać co najmniej raz w miesiącu, nie mogłam wyjść z domu bez lakieru do włosów, szybko się przetłuszczała i musiałam ją codziennie myć i generalnie zasłaniała mi twarz i oczy. Same minusy. Teraz tylko będę musiała wytrwać w najgorszej długości grzywki, bo nie da się jej ani zostawić, bo jest za długa, ani ładnie spiąć, bo jest za krótka. Ale przejdźmy do obrazków :)



6 komentarzy:

  1. Świetne;) Uwielbiam oglądać takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje!!! ja także uwielbiam oglądać takie zdjęcia, marzy mi się taka szafa i kolekcja butów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, weheartit <3 uwielbiam, sama mam tam konto i przesiaduje godzinami przegladajac kolejne strony zdjec :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie nr 2, czerwone usta i zdjęcie, któreś z kolei, z jakby "brokatowym" swetrem i szortami to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ile ich jest ;D
    ale swietne <3
    sama czesto siedze i ogladam rozne na loveit.pl :D

    pozdrawiam, Aieaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham takie rzeczy oglądać <3
    Zapraszam na naszego bloga , i do dodania komentarza i zaobserwowania ,
    będą nagrody dla pierwszych obserwatorów !
    http://we-like-a-japan-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...