sobota, 11 lutego 2012

Rozdanie z okazji 200 obserwatorów! Zapraszam :)

Nadszedł wreszcie ten dzień, moim oczom ukazała się cudowna liczba 200 :) Właśnie z tej okazji chcę oddać Wam parę ciekawych nagród. Nagrody będą dwie, więc aż dwie z Was będą mogły wygrać. Już pokazuję Wam te smakołyki :)

Nagroda 1


1. Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie, Peeling enzymatyczny z minerałami morskimi i enzymem z papai
2. Under Twenty, Wow Energy!, 2w1, kremowy peeling do twarzy mycie+złuszczanie
3. Under Twenty, Wow Energy!, 2w1, nawilżający krem do twarzy z efektem stopniowego opalania
4. Próbki Bioderma Sebium Al 5mlx2 
5. Pędzelek kulka do smokey eyes Essence
6. Tatuaż
7. Dorzucę jeszcze kilka niespodzianek, ale nie powiem Wam co to będzie :)
Wszystkie produkty są nowe! W przypadku peelingu i pędzelka kulki było tak, że najpierw je sobie kupiłam, nie zdążyłam nawet otworzyć, a następnego dnia wygrałam je w rozdaniu. Te nowe, które kupiłam, powędrują do Was, bo ja już swoje mam :)


Nagroda 2


50 próbek kremów do twarzy, podkładów dla prawie wszystkich rodzajów cery firm takich jak Eveline, Eucerin, Dermika i tak dalej, i tak dalej. Są tam 24 próbki antybakteryjnego kremu Ziaji, co odpowiada pełnowymiarowemu opakowaniu. Oj, będzie co testować :) Dorzucę jeszcze kilka drobnych niespodzianek!

Jak zdobyć losy?
1. Obowiązkowo:
- trzeba być publicznym obserwatorem bloga i podać swojego maila w zgłoszeniu (+1 los)

2. Dodatkowo:
- możesz dodać mojego bloga do blogrolla (+2 losy)
- możesz dodać notkę o moim rozdaniu, dodać ją do zakładki z rozdaniami lub przypiąć do paska bocznego. Wszystko musi zawierać zdjęcie pierwszej nagrody, link do tej notki i datę zakończenia rozdania (+2 losy)
- możesz odpowiedzieć na pytania:
  Jakie jest Twój ulubiony kosmetyk? Może być to kosmetyk z dowolnej kategorii, taki, który podbił Wasze serca. Proszę o nazwę firmy i konkretnego kosmetyku (+2 losy)
  Jakie jest Twój ulubiony krem do stóp? (+2 losy)
  Jaki jest Twój ulubiony korektor? (+2 losy)
  Jaki jest Twój ulubiony podkład? (+2 losy)
  Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów? Proszę o nazwę firmy i konkretną nazwę kosmetyku (+2 losy)
Bardzo zależy mi na odpowiedziach na powyższe pytania, bo w tych kategoriach ciężko mi znaleźć swoich ulubieńców. Łącznie możecie zdobyć aż 15 losów, więc w duecie z tym, że są dwie nagrody, macie ogromne szanse! 
Dla ułatwienia możecie skorzystać z poniższego formularza:

Obserwuję Twojego bloga jako...
Mój e-mail: ...
Dodałam Cię do blogrolla (link do bloga)
Dodałam notkę o rozdaniu (link do notki)
Mój ulubiony kosmetyk:
Mój ulubiony krem do stóp:
Mój ulubiony korektor:
Mój ulubiony podkład:
Mój ulubiony kosmetyk do włosów:


Zasady:

1. Rozdanie kończy się 20 marca o godzinie 23:59, do tej chwili można nadsyłać zgłoszenia.
2. Zgłaszać proszę się w komentarzu pod tym postem.
3. Nagrody wysyłam w każde miejsce w Polsce.
4. Zwycięzca zostanie ogłoszony w terminie do trzech dni od daty zakończenia rozdania.
5. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się mailowo do mnie trzy dni po ogłoszeniu zwycięzców, losuję kolejną osobę.


Powodzenia Kochane :*


118 komentarzy:

  1. Obserwuję Twojego bloga jako skazana2
    Mój e-mail: skazana@amorki.pl
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu (pasek boczny)
    Mój ulubiony kosmetyk: pojedyńczy róż z Mollona
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja Krem do stóp rozgrzewający
    Mój ulubiony korektor:Oriflame Pure Nature
    Mój ulubiony podkład: Astor Mattitude
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Serum pogrubiające do włosów z Safiry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Twojego bloga jako Katyaa
    Mój e-mail: irmakasia@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla : Nie
    Dodałam notkę o rozdaniu : Nie
    Mój ulubiony kosmetyk: błyszczyk o smaku truskawkowym e.l.f.
    Mój ulubiony krem do stóp: Neutrogena
    Mój ulubiony korektor: bell
    Mój ulubiony podkład: astor mattitude
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję Twojego bloga jako...Bogginka
    Mój e-mail: asterakiautograf.pl@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://bogginka.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdania : http://bogginka.blogspot.com/2012/02/fantastyczne-rozdanie-u-planet-quera.html
    Mój ulubiony kosmetyk: Ziaja kokosowe maslo do ciala
    Mój ulubiony krem do stóp: ostatnio Avon foot works
    Mój ulubiony korektor: jak narazie essence stay all day
    Mój ulubiony podkład: jak narazie maybelline dream satin liquid
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:
    odzywka wzmacniajaco renegerujaca Radical

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako prymulcia.
    moj email to: prymulcia@o2.pl
    jesteś u mnie na blogrollu: homeofmakeup.blogspot.com

    Mój ulubiony kosmetyk:Tusz do rzęs Maybelline Colossal i paletka cieni Sleek Oh so special (wybacz,że 2 ale ciężko mi się było zdecydować, bez obu kosmetyków nie umiem sie obejść ;))

    Mój ulubiony krem do stóp:Avon, planet spa tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami aha

    Mój ulubiony korektor: Bell Multi Mineral

    Mój ulubiony podkład: na wiosne/lato Rimmel Match Perfection,a na zime i jesień Avon Extra Lasting

    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka Dove Intense repair ( i zwykła i ekspresowa)

    Dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga ale bardzo mi się podoba i będe częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Twojego bloga jako...KajaMakefashion
    Mój e-mail: ...kaja345@op.pl
    Dodałam Cię do blogrolla
    Dodałam notkę o rozdaniu
    Mój ulubiony kosmetyk:Róż Vipera
    Mój ulubiony krem do stóp:Pharmaceris E
    Mój ulubiony korektor: Maybelinne 24h
    Mój ulubiony podkład:Pharmaceris kryjący
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Ziaja szampon lawendowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Twojego bloga jako girl1805
    Mój e-mail: girl1805@interia.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony krem do stóp: wszystkie kremy Acerin
    Mój ulubiony korektor: nie używam
    Mój ulubiony podkład: nie uzywam
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odzywka Radical i szampon

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję Twojego bloga jako..Moniczka4x
    Mój e-mail: monia030397@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://lakierowewariacje.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://lakierowewariacje.blogspot.com/2012/02/rozdania-i-wyjasnienia.html
    Mój ulubiony kosmetyk:Serum na wypryski Clearasil Overnight Serum
    Mój ulubiony krem do stóp: ziaja krem do stóp na pękającą skórę pięt
    Mój ulubiony korektor:Inglot korektor w kremie (tubka)
    Mój ulubiony podkład:Olay krem z dodatkiem podkłądu MaxFactor
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:Suchy szampon Batiste dla brunetek

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :-)
    Obserwuję Twojego bloga jako Ania
    Mój e-mail: tierra.es.mia@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://tierra-es-mia.blogspot.com/ (blogroll rozwijany)
    Dodałam informację o rozdaniu w pasku bocznym na http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz pogrubiający i podkreślający Volum' Express Curved Brush ;-)
    Mój ulubiony krem do stóp: Intensywnie nawilżajacy krem do stóp z lawendą (AVON)
    Mój ulubiony korektor: hmm, chyba Rimmel Match Perfection Concealer
    Mój ulubiony podkład: Maybelline Dream Satin Liquid
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Jedwab CHI Silk Infusion Farouk, gdyby nie on moje włosy zginęłyby od częstego prostowania
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję Twojego bloga jako: Anne-Claire
    Mój e-mail: margaret@10g.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: olejek Alterra Migdał i Papaja
    Mój ulubiony krem do stóp: Propodia Codzienny krem ochronny do stóp
    Mój ulubiony korektor: Maybelline Pure Cover Mineral
    Mój ulubiony podkład: Revlon Colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maska Bingo Masło Shea i Algi

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Twojego bloga jako: Klaudia Joanna Julia.
    Mój e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu: NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: Obecnie Szminka Kate Moss Lasting Finish nr 014
    Mój ulubiony krem do stóp: Scholl Krem zmiękczający twardą skórę stóp, naprawdę zmiękcza:)
    Mój ulubiony korektor: Ados - Korektor antybakteryjny w sztyfcie
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Match Perfection
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Odżywki do włosów w sprayu, kupione w salonie fryzjerskim z firmy artego, są świetne! Włosy mięciutkie, tylko preparaty drogie strasznie ale opłaca się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję Twojego bloga jako BellaBeauty
    Mój e-mail: bellabeauty@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla -
    Dodałam notkę o rozdaniu -
    Mój ulubiony kosmetyk: Oliwka Hipp
    Mój ulubiony krem do stóp: Nie mam, ale lubię kremy z Avon :)
    Mój ulubiony korektor: Bell, Multi Mineral, Anti - Age Concealer
    Mój ulubiony podkład: Rimmel, Match Perfection, Cream Gel Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Nivea, Volume Sensation, Lakier do włosów `Zwiększona objętość`

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję Twojego bloga jako agnieszkazg
    Mój e-mail: agnieszkazg@o2.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: Nawilżający balsam do ciała Eveline: wanilia i kozie mleko :)
    Mój ulubiony krem do stóp: Avon, Foot Works, Lavender Intensive Treatment Cream
    Mój ulubiony korektor: Avon, Color Trend, Perfect and Hide Concealer (tani i dobry:))
    Mój ulubiony podkład: Max Factor Lasting Performance
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: balsam prostujący włosy: Straight & Easy z NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam zmienić maila z agnieszkazg@o2.pl na agoooooosia@gmail.com, dlatego w razie wygranej proszę o kontakt na tego drugiego maila :) lub też jeżeli to ja mam się skontaktować, to odezwę się również z drugiego maila :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł na zadanie konkursowe, czyli wypisanie swoich ulubieńców :)

    Obserwuję Twojego bloga jako Fiolka
    Mój e-mail: fiolka-86@o2.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: olej kokosowy (ja mam KTC rafinowany), bardzo wielozadaniowy kosmetyk
    Mój ulubiony krem do stóp: Eveline, Lekkie Stopy, Kojąco - relaksujący krem do stóp
    Mój ulubiony korektor: aktualnie IKOS-Kosmetic korektor leczniczy (korektor na niespodzianki, który naprawdę działa)
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Match Perfection gel, ale trzeba uważać na suche skórki
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Natural Classic, Henna Treatment Wax

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Twojego bloga jako Ania-anula
    Mój e-mail: ania-anula1988@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://aanula.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu (pasek boczny) blog j/w
    Mój ulubiony kosmetyk: Korektor leczniczy Acne Camouflage
    Mój ulubiony krem do stóp: aktualnie krem z Avona cynamon i pomarańcza
    Mój ulubiony korektor:Korektor leczniczy Acne Camouflage
    Mój ulubiony podkład: tu mam dwa: niezastapiąony Revlon Colorstay oraz obecnie Rimmel Match Perfection
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: olejki Alterry

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję Twojego bloga jako: wypad
    Mój e-mail: madisek@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla - nie wiem co to blogroll xD
    Dodałam notkę o rozdaniu - http://wariacjeizi.blogspot.com/2012/02/5-zapraszam-na-rozdanie.html
    Mój ulubiony kosmetyk: jeśli chodzi o kolorowy to tusz Maybelline, Define-A-Lash Mascara, a jeśli o pielęgnacyjny to balsamy wyszczuplające od Eveline.
    Mój ulubiony krem do stóp: Lawendowy od Avon.
    Mój ulubiony korektor: E.L.F. Eyes Lips Face, All Over Cover Stick
    Mój ulubiony podkład: Revelon, Colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: biosilk jedwab

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Twojego bloga jako: przystankowa
    Mój e-mail: kasia145@tlen.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: TAK - http://przystankowa-ballada.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu: NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: podkład w żelu firmy Rimmel.
    Mój ulubiony krem do stóp: firma Scholl, w sumie nie ma on specjalnej nazwy.
    Mój ulubiony korektor: firmowy Sephory :)
    Mój ulubiony podkład: żelowy Rimmel :)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampony Gliss-Kur.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam cię, już więcej niczego nie skopiuję. Nie musisz się denerwować, poza tym nie wysługuje się innymi. Widze, że jednak jesteś bojowo nastawiona, więc raczej się nie pogodzimy -.- Ale jak już minie ci złość to odpisz u mnie. I jeszcze raz przepraszam, nie chciałam ci robić przykrości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pamiętam, wchodziłam na nie dawno temu, . Nie zapisuje sobie stron na które wchodzę. Dla mnie temat skończony.Więcej na twój blog nie wejdę ani nie bd niczego kopiowac. Miłego blogowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Twojego bloga jako lidzia007
    Mój e-mail: lidiaar092@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla lidzia007.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: masło czekoladowe z Farmony <3
    Mój ulubiony krem do stóp: nie używam -_-
    Mój ulubiony korektor: j.w.
    Mój ulubiony podkład: nie mam ulubionego, ale polubiłam podkład z Marizy choć nie jest idealny
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: olejek do ciała stosowany na włosy z Altery ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Twojego bloga jako Katarzyna
    Mój e-mail: gogunia3@wp.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: Balsam do ust Tisane :)
    Mój ulubiony krem do stóp: Nawilżający krem do stóp z granatem i czekoladą Oriflame
    Mój ulubiony korektor: Korektor maskujący firmy Bell
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Lasting Finish 16h Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Mleczna odżywka Kallos - Crema al latte

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję Twojego bloga jako sylwiaaa02
    Mój e-mail: sylwunia01@op.pl
    Dodałam Cię do blogrolla - nie
    Dodałam notkę o rozdaniu - nie
    Mój ulubiony kosmetyk: peeling enzymatyczny z Biochemii Urody
    Mój ulubiony krem do stóp: nie krem, a maść nagietkowa - lepsza niż cokolwiek innego
    Mój ulubiony korektor: korektor w sztyfcie Miss Sporty
    Mój ulubiony podkład: Maybelinne Wonder Finish make up - pudrowy fluid
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: serum wygładzające z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Twojego bloga jako Calliope :)
    Mój e-mail: calliopevisage@@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://smoothmakeup.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu - nie
    Mój ulubiony kosmetyk: oleje do włosów (ostatnio Alterra z granatem i Alma)
    Mój ulubiony krem do stóp: Minerały morza martwego, Avon http://smoothmakeup.blogspot.com/2012/01/recenzja-avon-planet-spa-krem-do-stop-z.html
    Mój ulubiony korektor: nie mam ulubionego
    Mój ulubiony podkład: zdecydowanie Revlon Colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maska Biovax http://smoothmakeup.blogspot.com/2012/01/recenzja-biovax-maska-do-wosow-sabych.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję Twojego bloga jako Izabela
    Mój e-mail: bellitkaa@gmai.com
    Dodałam Cię do blogrolla www.bellitkaa.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://bellitkaa.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: Tusz do rzęs Lancome Doll Eyes
    Mój ulubiony krem do stóp: Avon, Foot Works, Cinnamon Orange Moisturising Cream (Nawilżający krem do stóp `Cynamon i pomarańcza`)
    Mój ulubiony korektor: Bourjois, Healthy Mix, Anticerne Correcteur [Correcting Coancealer] (Korektor pod oczy)
    Mój ulubiony podkład: Estee Lauder Double Wear lub Kanebo Sensai Fluid Finish
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: ORGANIC ROOT STIMULATOR HAIR MAYONNAISE (pisałam o nim - http://bellitkaa.blogspot.com/2011/11/organic-root-stimulator-hair-mayonnaise.html)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję Twojego bloga jako Weronika P
    Mój e-mail: weronikapanek@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: perfumy Gucci Rush2
    Mój ulubiony krem do stóp: maść nagietkowa
    Mój ulubiony korektor: SkinFood Salmon Dark Circle Concealer
    Mój ulubiony podkład: Max Factor Lasting Performance
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: BIOVAX maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadani

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję Twojego bloga jako arachne
    Mój e-mail: arachne_mb@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla arachne-arachne.blogspot.com
    Mój ulubiony kosmetyk: pigment mac vanilla
    Mój ulubiony krem do stóp: soraya, zielony
    Mój ulubiony korektor: mac Select Moisturecover
    Mój ulubiony podkład: bb cream: missha
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab chi

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Lilianaa
    mail: lilianaa.blog@gmail.com
    Jakie jest Twój ulubiony krem do stóp? - Avon care granat + czekolada
    Jaki jest Twój ulubiony korektor? Maybelline, Super Stay 24 h
    Jaki jest Twój ulubiony podkład? Astor Perfect Stay 24 h
    Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów? Odżywka w spraju z Gliss Kur - Czarna i różowa (używam naprzemiennie i je kocham <3)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję Twojego bloga jako Cosmetics Freak
    Mój e-mail: cosmeticsfreak@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu TAK http://cosmeticsfreak.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: na chwilę obecną krem z serii Winter Care z olejem ze migdałów (taki z zieloną zakrętką) - świetny na mrozy
    Mój ulubiony krem do stóp: nie mam
    Mój ulubiony korektor: Essence - 16h- long lasting
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: nie ma takiego - eksperymentuję cały czas

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Twojego bloga jako... monccia
    Mój e-mail: ...monccia@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla .http://monccia.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu. Nie
    Mój ulubiony kosmetyk:Pomadka golden rose nr.121
    Mój ulubiony krem do stóp:maść z wit. A
    Mój ulubiony korektor:Synergen na wypryski
    Mój ulubiony podkład:Lirene city Mat
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:maska iowax z proteinami mlecznymi

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję Twojego bloga jako...
    Mój e-mail: ...
    Dodałam Cię do blogrolla Tak/ http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu Nie
    Mój ulubiony kosmetyk: cienie do powiek catrice
    Mój ulubiony krem do stóp: Nie mam
    Mój ulubiony korektor: ostatnio jako korektora używam baze pod cienie, i love stage, essence
    Mój ulubiony podkład: essence, stay all day, make up, recenzja na moim blogu
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: nafta kosmetyczna

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję Twojego bloga jako Uwielbiam.krakersy
    Mój e-mail: walksera@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: TAK, (uwielbiam.krakersy.blogspot.com)
    Dodałam notkę o rozdaniu: TAK, (http://uwielbiamkrakersy.blogspot.com/2012/02/biore-udzia-w-konkursie.html)
    Mój ulubiony kosmetyk: Tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum Express Mascara, ideał ! Na początku troszkę sklejał rzęsy, ale po jakimś czasie trochę wywietrzał i znalazłam taktykę ,żeby nie sklejał :D Najpierw wycieram lekko szczoteczkę o chusteczkę, a potem nie tuszuję zygzakowanym ruchem ,ale prosto obkręcając szczoteczkę wokół jej osi i wtedy jest idealny, naprawdę warto wypróbować ,polecam :)
    Mój ulubiony krem do stóp: nie używam, wystarczy mi mydło lub zwykły krem do rąk cytrusowy (możesz znaleźć taki w aptece):-)
    Mój ulubiony korektor: Używam rozświetlającego korektora marki Rimmel (match perfection) kolorek 030, bardzo ładnie stapia się ze skórą. Kosztuje zaledwie 15 zł (na przecenie w rosmannie) ,a bardzo mi odpowiada, bo z rana idealnie rozświetla okolice oczu, okolice łuku brwiowego i eliminuje oznaki zmęczenia. Nie mam problemów ze skórą ,więc dla mnie jest idealny.
    Mój ulubiony podkład: Nadal poszukuje idealnego, ale narazie najlepszy był rimmel stay matte podkład w musie :)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Wydaje mi się ,że jest to garnier fructis odżywka do włosów cinkich i zniszczonych volume restructure. Bardzo ładnie pachnie, psikam nim włosy od razu po umyciu lub z dalekiej odległości po wysuszeniu. Po niej są gładkie, nie puszą się, nie mam problemu z rozczesywaniem i prześliczne pachną (taki świeżym, ożywiającym zapachem),a kosztuje zaledwie kilka złotych w rosmannie :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje jako minxie91
    mail: minxie91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję Twojego bloga jako doma122
    Mój e-mail: dominika.belka@buziaczek.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie mam
    Dodałam notkę o rozdaniu nie mam
    Mój ulubiony kosmetyk: odżywczy krem do ciała z masłem malinowym AA
    Mój ulubiony krem do stóp:foot works
    Mój ulubiony korektor: z avony < jasny odcień>
    Mój ulubiony podkład:Butterflu mineral silk&lift
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka do włosów firmy gosh

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję Twojego bloga jako Joanna St
    Mój e-mail: jnnstt@gmail.com
    Mój ulubiony korektor: zielony z EDM
    Mój ulubiony podkład: EDM intensive
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: fioletowa odżywka Matrix do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję Twojego bloga jako Yasinisi
    Mój e-mail: sniezynka7@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://yasinisi.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://yasinisi.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: podkład mineralny Lucy Minerals formuła Original
    Mój ulubiony krem do stóp: Scholl
    Mój ulubiony korektor: różowy korektor z EDM
    Mój ulubiony podkład: mineralny Lucy Minerals, Blusche, Pixie, Meow (lubię kilka firm praktycznie jednakowo)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: aktualnie odżywka (morelowa) i szampon (migdały i jojoba) Alterra

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję Twojego bloga jako : nieszka
    Mój e-mail: aga006@poczta.onet.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: http://nieszkax3.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu : nie
    Mój ulubiony kosmetyk: oczywiście carmex w każdej postaci, ale najlepiej w sztyfcie ;)
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja krem do stóp
    Mój ulubiony korektor: aktualnie jest to rozświetlacz z wibo
    Mój ulubiony podkład: Rimmel, Stay Matte Foundation (Podkład matujący) ale szukam innego ;)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Ziaja intensywna pielęgnacja włosów
    maska do włosów intensywne wygładzanie jedwab

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję Twojego bloga jako: Sandra-107
    Mój e-mail: sandra-107@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla (http://sandra-107.blogspot.com/)
    Dodałam notkę o rozdaniu (http://sandra-107.blogspot.com/p/rozdania.html)
    Mój ulubiony kosmetyk:
    Trudno wybrać spośród tylu kategorii, ale pierwsze, co przyszło mi do głowy, to tusz Maybelline Colossal Volum' Express;)
    Mój ulubiony krem do stóp:
    W tej chwili używam dwóch fajnych kremów: Avon Planet Spa z masłem shea oraz Neutrogena krem na zgrogowacenia.
    Mój ulubiony korektor:
    Lubię korektor Avon z serii Color Trend, ale następnie na oku mam korektor w płynie Bell.
    Mój ulubiony podkład:
    Najlepszy jak do tej pory to Astor Anti Shine.
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:
    Maska Biovax do włosów osłabionych ze skłonnością do wypadania, oliwka Babydream, a później okaże się, co jeszcze, bo rozpoczynam intensywną pielęgnację włosów i olejowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję Twojego bloga jako unintendedgirl
    Mój e-mail: paulinapagacz@interia.eu

    Mój ulubiony kosmetyk:błyszczyk powiekszajacy usta Avon Plump Pout.
    Mój ulubiony krem do stóp:biedronkowy;)
    Mój ulubiony korektor:maybelline zielony
    Mój ulubiony podkład:sama szukam dlatego nic nie polece:)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:maska do włosow Alterra z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję Twojego bloga jako asia:)
    Mój e-mail: asia1905@vp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla asia1905@blogspot.com
    Mój ulubiony kosmetyk: podkład z Maybelline Mineral
    Mój ulubiony krem do stóp: kremy z AVON
    Mój ulubiony podkład: Maybelline MIneral
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka do włosów fdarbowoanych z Syoss

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję Twojego bloga jako aSHa
    Mój e-mail: cudmiodimalinka@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://cudmiodimalinka.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://cudmiodimalinka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: balsam z Ziaji kuracja lipidowa
    Mój ulubiony krem do stóp: czasami smaruję stopy maścią z witaminą A
    Mój ulubiony korektor: używam Maybelline EverFresh
    Mój ulubiony podkład: ulubionego jeszcze nie znalazłam, używam z Vichy Dermablend
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampon z Ziaji do włosów przetłuszczających się

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję Twojego bloga jako Magdawe
    Mój e-mail: magdawe02@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: magdawe02@wp.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: płyn micelarny Dax Cosmetics
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja z pomarańczowej serii
    Mój ulubiony korektor: Lovely korektor w pędzelku
    Mój ulubiony podkład: Revlon Colorstay od święta, Rimmel Match Perfection na co dzień
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampon Garnier Fructis do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję Twojego bloga jako... Izulkowa
    Mój e-mail: ... izulkowa@gmail.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://izulkowa.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: W tej chwili pomadka Rommel Kate Moss
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja poamarańczowa
    Mój ulubiony korektor: Essence
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Wake Up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Odżywka Alterra

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję Twojego bloga jako:
    Maaaaartynaa
    Mój e-mail:caarmeel21@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla:http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu :http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/2012/01/biore-udzia-x.html
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs collosal
    Mój ulubiony krem do stóp:Ziaja głęboko nawilżający
    Mój ulubiony korektor:essence piureskin
    Mój ulubiony podkład:Giordani Gold ,
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję Twojego bloga jako yesiwantyouback
    Mój e-mail: yesiwantyouback6@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://yesiwantyouback.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: kamuflaż Art Deco
    Mój ulubiony krem do stóp: Krem nawilżajacy Scholl
    Mój ulubiony korektor: Garnier roll on 2w1
    Mój ulubiony podkład: Kobo matujący
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampon Goldwell Rich Repair

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję Twojego bloga jako xkeylimex
    Mój e-mail: kaylime@onet.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://xkeylimex.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: M.A.C Complete Comfort Creme
    Mój ulubiony krem do stóp: do stóp używam kremu Mariza Active Care - jest niedrogi i niezły. Ale jeśli potrzebuję szybkiego i silnego nawilżenia, na stopy nakładam krem do rąk Garnier z serii czerwonej.
    Mój ulubiony korektor: pod oczy Bourjois Healthy Mix, na niedoskonałości cery L'Oreal True Match
    Mój ulubiony podkład: Bourjois Healthy Mix
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Kuracja z 40 aktywnych składników BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję Twojego bloga jako Julia Natalia
    Mój e-mail: julia.r.wasielewska@onet.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: http://fashionery.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://fashionery.blogspot.com/2011/01/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs Lumene
    Mój ulubiony krem do stóp: Calmaderm
    Mój ulubiony korektor: Anti Acne z ciao.pl
    Mój ulubiony podkład: Lumene 02 albo Rimmel Wake me up 103
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka w spray'u Wax :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję Twojego bloga jako procentova
    Mój e-mail: dominikagrela2@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla: http://procentova.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://procentova.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: Olejek pielęgnacyjny Granat i Avocado z Alterry
    Mój ulubiony krem do stóp: z biedronki BeBeauty
    Mój ulubiony korektor: Mac Pro Longwear
    Mój ulubiony podkład: Revlon Colorstay do suchej skóry
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Odżywka Jantar

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję Twojego bloga jako: Alicja Anna
    Mój e-mail: jusali8808@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: http://gyaru-usagi.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://gyaru-usagi.blogspot.com/2012/02/rozdanie-u-planet-quera.html
    Mój ulubiony krem do stóp: zwykły z Biedronki:P
    Mój ulubiony korektor: z Essence
    Mój ulubiony podkład: BB Hot Pink Triple function lub z apteki Excipial
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: wszystkie z serii Syoss

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję Twojego bloga jako Paubia
    Mój e-mail paubiana@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu (w pasku bocznym) http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk: serum eveline do biustu
    Mój ulubiony krem do stóp: lawendowy z avonu
    Mój ulubiony korektor: acne dern
    Mój ulubiony podkład: revlon colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: olejek z alterry

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję Twojego bloga jako Asqua
    Mój e-mail: asqua92@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk:micelarny płyn do demakijażu z Bourjois
    Mój ulubiony krem do stóp: zwykły z Avonu :P
    Mój ulubiony korektor: nie mam ;p
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Match Perfection w żelu ;p
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka do włosów suchych i zniszczonych Joanna

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję Twojego bloga jako w świecie kosmetyków
    Mój e-mail: marlenamarlena@wp.pl
    Dodałam notkę o rozdaniu http://wswieciekosmetykow.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: be beauty - peeling do stóp
    Mój ulubiony krem do stóp: Soraya - krem do stóp - dezodorujący
    Mój ulubiony korektor : Ados - Korektor antybakteryjny w sztyfcie
    Mój ulubiony podkład: Nivea - matujący krem nawilżający + lekki podklad
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Avon - śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję Twojego bloga jako kubekczekolady
    Mój e-mail: phideaux18@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://naratunekwlosom.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: maska do wlosów biovax dla włosów suchych
    Mój ulubiony krem do stóp: z biedronki bebeauty
    Mój ulubiony korektor: maybelline ten zielony
    Mój ulubiony podkład: AA jedwabista gładkosc odcien kosc słoniowa
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maska do wlosów biovax dla włosów suchych

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję Twojego bloga jako Let's Talk Beauty
    Mój e-mail: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://zjemtowszystko.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://zjemtowszystko.blogspot.com/p/konkursy-i-rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: odżywka do rzęs L'Biotica
    Mój ulubiony krem do stóp: Lirene regenerujący krem do stóp z 30% mocznikiem
    Mój ulubiony korektor: paletka Catrica
    Mój ulubiony podkład: podkład w żelu Rimmel
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: wszelkie oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję Twojego bloga jako Toldinka
    Mój e-mail: toldinka@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla http://tusziwanilia.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://tusziwanilia.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk: Peeling cukrowy DaxCosmetics czekoladowo-kokosowy
    Mój ulubiony krem do stóp: Acerin fresh
    Mój ulubiony korektor: DiorSkin nawilżający (póki co;))
    Mój ulubiony podkład: MaxFactor Lasting Finish
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Balsam MrPotters imbirowy

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję Twojego bloga jako Nika_87
    Mój e-mail: kali051@interia.pl
    Dodałam Cię do blogrolla (link do bloga) :http://kosmetyczneszalenstwo.blog.com
    Dodałam notkę o rozdaniu (link do notki) : http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: MAC Paint Pot odcien: Painterly
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja Pro krem na pękającą skórę pięt
    Mój ulubiony korektor: Kryolan kółko kamuflarzy
    Mój ulubiony podkład: Clinique real makeup
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Olejek do włosów wypadających khadi

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję Twojego bloga jako Hondzia5xd
    Mój e-mail: hondaa21200@tlen.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://prohibited-power.blogspot.com/2012/02/rozdanie-u-planet-quera.html
    Mój ulubiony kosmetyk: tonik z Under20, pomarańczowy. Jest świetny, polecam.
    Mój ulubiony krem do stóp: z ziaji nawilżający
    Mój ulubiony korektor: z astora w sztyfcie
    Mój ulubiony podkład: z lirene , piaskowy
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab z biosilku, jest drogi (10,50 zł) za małe opakowanie, ale bardzo go polecam, bo jest świetny i mi tak wystarcza na miesiąc niecały, gdy myję codziennie włosy. a przede wszystkim pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję Twojego bloga jako Wiola
    Mój e-mail: zakrecona4@interia.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu: NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs Lumene
    Mój ulubiony krem do stóp: Ziaja Pro krem na pękającą skórę pięt
    Mój ulubiony korektor: Essence
    Mój ulubiony podkład: mineralny Lucy Minerals
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Balsam MrPotters imbirowy

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję Twojego bloga jako MonikaB
    Mój e-mail: monek188@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz bo rzęs Maybelline Lash expansion waterproof( nie wiem czy jeszcze go produkują)
    Mój ulubiony krem do stóp: Avon foot works
    Mój ulubiony korektor: Essence stay natural
    Mój ulubiony podkład: Astor 16h mineral match
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję Twojego bloga jako Karo
    Mój e-mail: karo128@interia.eu
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk:podkład z oriflame przepuszczający powietrze
    Mój ulubiony krem do stóp: Oriflame Kojący krem do stóp Feet Up
    Mój ulubiony korektor:Korektor Very Me Cover Up Oriflame
    Mój ulubiony podkład:podkład z oriflame przepuszczający powietrze
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:nafta kosmetyczna, cudo na zniszczone włosy !

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję Twojego bloga jako Zusska
    Mój e-mail: zusskablog@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://zusska.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: peeling Wow energy, który mam szansę tu wygrać :)
    Mój ulubiony krem do stóp: Nivea - Gehwol z kasztanem
    Mój ulubiony korektor: Bell Anti Age
    Mój ulubiony podkład: Bell 2 skin
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Szampon babydream

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję Twojego bloga jako: aparatka
    Mój e-mail: xfinepix@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla www.pixfine.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu http://pixfine.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: Dermogal A+E !
    Mój ulubiony krem do stóp: BeBeauty
    Mój ulubiony korektor: Avon, Color trend
    Mój ulubiony podkład: Eveline ArtScenic kryjąco-wygładzający
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maska Intensywna Odbudowa Ziaja

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję Twojego bloga jako: What girls loves the most ?
    Mój e-mail: sucharek1309@spoko.pl
    Dodałam Cię do blogrolla : NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu : NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: Diorshow- tusz do rzęs
    Mój ulubiony krem do stóp: nie używam
    Mój ulubiony korektor: nie używam
    Mój ulubiony podkład: Estee Lauder, nie pamiętam nazwy :D
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Jedwab do włosów - Biosilk

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję Twojego bloga jako: KamiluŚkaa
    Mój e-mail: kama2105@interia.pl
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: Bikor, Ziemia Egiptu
    Mój ulubiony krem do stóp: Neutrogena, Norwegian Formula
    Mój ulubiony korektor: Bourjois, Healthy Mix - Anticerne Correcteur
    Mój ulubiony podkład: Dermacol, Elixir make-up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Alterra, Haarkur Granatapfel & Aloe Vera

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję Twojego bloga jako sunshine
    Mój e-mail: patricej@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla
    Dodałam notkę o rozdaniu
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz MF masterpiece
    Mój ulubiony krem do stóp: avon
    Mój ulubiony korektor: Loreal ideal balance
    Mój ulubiony podkład: Max faktor lasting performance
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maseczka Biovax

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję Twojego bloga jako sunshine
    Mój e-mail: patricej@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://sunshine12153.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://sunshine12153.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz MF masterpiece
    Mój ulubiony krem do stóp: avon
    Mój ulubiony korektor: Loreal ideal balance
    Mój ulubiony podkład: Max faktor lasting performance
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maseczka Biovax

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję Twojego bloga jako xoxo.
    Mój e-mail: paulinaaxoxo@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla (http://complicatedxoxo.blogspot.com/)
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: LIP SMACKER BUBBLE GUM
    Mój ulubiony krem do stóp: Avon Foot Works
    Mój ulubiony korektor: Miss sporty So Clear
    Mój ulubiony podkład: Rimmel WAKE ME UP
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: L'OREAL ELSEVE TOTAL REPAIR 5

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję Twojego bloga jako Let's try
    Mój e-mail: marti93@onet.pl
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: aktualnie płyn micelarny nawilżający firmy AA
    Mój ulubiony krem do stóp: jedyny jaki używałam nawilżający firmy AA
    Mój ulubiony korektor: jedyny jaki używałam się nie sprawdził i nie jest godny polecenia
    Mój ulubiony podkład: Maybelline Pure Liquid Mineral Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maseczka Henna Treatment Wax

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję Twojego bloga jako ; xfondness
    Mój e-mail: xfondness@wp.pl
    Dodałam notkę o rozdaniu ; http://xfondness.blogspot.com/2012/01/porcja-rozdan.html
    Mój ulubiony kosmetyk ; Bloker z Ziaji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję Twojego bloga jako : brilliant_world
    Mój e-mail: brilliant_world@poczta.onet.pl
    Dodałam notkę o rozdaniu : http://fashion--bella.blogspot.com/p/rozdania.html
    Mój ulubiony kosmetyk: podkład w musie z Essence
    Mój ulubiony krem do stóp: Soothing Icy Foot Balm Watermelon z Oriflame
    Mój ulubiony korektor: Korektor ColorTrend z Avonu
    Mój ulubiony podkład: podkład w musie z Essence
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab do włosów Biosilk polecany przez Małgorzatę Kożuchowską , kupuje go w Rossmanie za jakieś 5 zł w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję Twojego bloga jako Janette
    Mój e-mail: atka2102@yahoo.pl
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: Glossy lipbalm essence
    Mój ulubiony krem do stóp avon foot works
    Mój ulubiony korektor: szukam ;D
    Mój ulubiony podkład: Max Factor, Smooth Effect Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampon garnier zielone jabłko dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuje jako : jagodowo97
    Mój e-mail : jagodowo97@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla : TAK http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu : TAK http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk : DOVE balsam do ciała z drobinkami
    Mój ulubiony krem do stóp : Neutrogena, formuła norweska
    Mój ulubiony korektor : Rimmel wake me up
    Mój ulubiony podkład : Rommel wake me up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów : jedwab bio silk

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako :Weronika.
    email- yumisxd@gmail.com
    blogroll-nie
    notka-nie
    ulub.kosmetyk- balsam do ciala lirene
    krem do stóp- oriflame
    podkład- rimmel wake me up
    kosmetyk do wlosow-odzywka dove

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję Twojego bloga jako Carolina
    Mój e-mail: cosmeticsandfashion@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: nie, ale dodalam w bocznym pasku :) carolina-cosmetics.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu: nie
    Mój ulubiony kosmetyk: Puder rozświetlająco-brązujący Africa W7
    Mój ulubiony krem do stóp: rossman
    Mój ulubiony korektor: ciegle szukam idealnego..
    Mój ulubiony podkład: Catrice Infinite matt up to 18h
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Balsam regenerujaco-nawilzajacy z apteczki babuni Joanna

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję Twojego bloga jako: QuadraturaQua
    Mój e-mail: quadratura@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: TAK http://quadraturaqua.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu: nie
    Mój ulubiony kosmetyk: mgiełka do ciała Victoria's Secret Love Speel
    Mój ulubiony krem do stóp: propodia
    Mój ulubiony korektor: nie używam
    Mój ulubiony podkład: Revlon Custom Creations Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Mikrokrystaliczny olejek regeneracyjny z Alfaparf

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję Twojego bloga jako nina22k
    Mój e-mail: nina22k@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: perfumy z AVON CELEBRE
    Mój ulubiony krem do stóp: Mariza krem kojąco odświeżający
    Mój ulubiony korektor: nie mam
    Mój ulubiony podkład:LOREAL infaillible
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: RADICAL mgiełka wzmacniająca

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję Twojego bloga jako: Noncaries
    Mój e-mail: noncaries@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: nie
    Dodałam notkę o rozdaniu: nie
    Mój ulubiony kosmetyk: olej do włosów: SESA Oil producent: KSHIR PAK VIDHI
    Mój ulubiony krem do stóp: używam tego samego kremu co do rąk: cudowny ISANA Handcrem 5% urea
    Mój ulubiony korektor: Oriflame Pure Nature
    Mój ulubiony podkład:Hean- Mat effect
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: BingoSpa Kuracja do włosów z 40 aktywnymi składnikami.

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję Twojego bloga jako: Brunetka i Blondynka
    Mój e-mail: brunetkaiblondynka@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla: http://brunetkaiblondynka.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://brunetkaiblondynka.blogspot.com/2012/03/super-okazja-nowe-rozdanie-u-planet.html
    Mój ulubiony kosmetyk:Joanna, Naturia,Peeling myjący (żurawinowy)
    Mój ulubiony krem do stóp: FootCare-Żel do stóp zmęczonych (odprężający)
    Mój ulubiony korektor:Lumene - Touch of Radiance Highlighter
    Mój ulubiony podkład: RIMMEL Lasting Finish (ivory)
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:AVON Advance Techniques - serum na suche i zniszczone końcówki

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuje jako: Malgoska Malgosienka
    email: malgoskawieden@gmail.com
    notka: http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/p/rozdania_01.html

    Moj ulubiony kosmetyk: maslo do ciala The body shop ( chyba wszystkie zapachy)
    Moj ulubiony krem do stop :scholl Echt Hirschtalg Creme
    Moj ulubiony korektor: ASTOR Perfect Stay Concealer
    Moj ulubiony podklad: bourjois paris flower perfection
    Moj ulubiony kosmetyk do wlosow: szampony i odzywki herbal essences

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję Twojego bloga jako lilaa15
    Mój e-mail: lilaa158@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla (nie
    Dodałam notkę o rozdaniu (nie
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz Evon Super Shock
    Mój ulubiony krem do stóp: Uro, krem do stóp
    Mój ulubiony korektor:Shiseido
    Mój ulubiony podkład:Eveline IDEAL COVER PODKŁAD - luksusowy podkład 30 ml
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:Khara ProSeries Avocado Mink

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję Twojego bloga jako loveann18
    Mój e-mail: loveann18@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://strawberry-juice1888.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: Carmex wiśniowy
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:NIVEA Pianka Flexible Curls

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję Twojego bloga jako: laleczka18
    Mój e-mail: laleczka18@onet.com.pl
    Dodałam Cię do blogrolla : Nie
    Dodałam notkę o rozdaniu :Nie
    Mój ulubiony kosmetyk:
    -tusz Maybelline One by One Volum Express Satin Black
    -fizjologiczny żel pod oczy Iwostin
    -L'oreal Paris Serum do rzęs
    Mój ulubiony krem do stóp:
    Ziaja -głęboko odżywczy
    Mój ulubiony korektor:
    do twarzy-Garnier Pure Active
    pod oczy-(concealer) Rimmel London Wake Me Up
    Mój ulubiony podkład:
    Rimmel London Wake Me Up Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:
    Maska Intensywny kolor do włosów farbowanych-Ziaja

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję Twojego bloga jako style of life.
    Mój e-mail: karolina1231491@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://karolina-mularczyk.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam notkę o rozdaniu nie :(
    Mój ulubiony kosmetyk: maskara.
    Mój ulubiony krem do stóp: Scholl
    Mój ulubiony korektor:nie używam korektorów : D
    Mój ulubiony podkład: nie używam .
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję Twojego bloga jako magmonika
    Mój e-mail: magmonika@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: mascara Rimmel 1-2-3 Looks
    Mój ulubiony krem do stóp: scholl
    Mój ulubiony korektor: Miss Sporty
    Mój ulubiony podkład: Rimmel
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywki Pantene

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję Twojego bloga jako Agata ^^
    Mój e-mail agata_mielniczek@op.pl
    Blogroll TAK - codziennosc-agi.blogspot.com
    Informacja o rozdaniu - w pasku bocznym
    Ulubiony kosmetyk-BeBeauty żel do mycia twarzy
    Ulubiony krem do stóp- Neutrogena, Formuła Norweska
    Ulubiony korektor- Rimmel Stay Matte, Dual Action Concealer
    Ulubiony podkład- Revlon ColorStay
    Ulubiony kosmetyk do włosów- Gliss Kur Nutri Protect

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję Twojego bloga jako Joanna_26
    Mój e-mail: kabanos_25@onet.eu
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu NIE
    Mój ulubiony kosmetyk: Fenjal Body Milk
    Mój ulubiony krem do stóp: Sylveco regenerujący
    Mój ulubiony korektor: ColorTrend Avon
    Mój ulubiony podkład: Joko Cashmere Finish
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Joanna Apteczka Babuni odżywka do wł.przetłuszczających

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję Twojego bloga jako Liris
    Mój e-mail: wesw@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: bezbarwna pomadka do ust
    Mój ulubiony krem do stóp: obecnie waniliowo-cukrowy z Avonu
    Mój ulubiony korektor: nie znalazłam takiego jeszcze
    Mój ulubiony podkład: ciężko powiedzieć
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: mieszanka oleju z pestek winogron, oliwki hipp i olejku rycynowego na końcówki

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję Twojego bloga jako wiolkaa93
    Mój e-mail: mojczyk@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html
    Mój ulubiony kosmetyk: lakier do paznokci Vipera kolor czerwony
    Mój ulubiony krem do stóp: nawilżający krem do stóp, avon
    Mój ulubiony korektor: korektor CT, avon
    Mój ulubiony podkład: podkład rozświetlająco- antystresowy avon
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: balsam dyscyplinujący włosy, avon, bardzo dobry na puszenie

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję jako: amatris
    mail: annatabol@wp.pl

    ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs oriflame maxi lash
    krem: AVON Foot works
    korektor: Zestaw korektorow Oriflame Beauty
    podkład: Avon calming effect, nude
    kosmetyk do włosów: odżywki gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako: Flavia
    mail: michalina.bielecka@gmail.com
    ulubiony kosmetyk: perfum Perceive
    korektor:Color trend Avon
    krem do stóp:scholl
    podkład:Rimmel ivory
    kosmetyk do włosów: szampon advance techniques (AVON)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję Twojego bloga jako WerciaKurka
    Mój e-mail: werciakurka@gmail.com

    Mój ulubiony kosmetyk: peeling cukrowy Dax Cosmetics
    Mój ulubiony krem do stóp: Avon Planet Spa krem tropikalny
    Mój ulubiony korektor: RImmel Stay Matte
    Mój ulubiony podkład: MF Lasting Performance
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Joanna Professional Kuracja kokosowa

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję Twojego bloga jako SkandalEYES
    Mój e-mail: adriannazajaac@gmail.com

    Mój ulubiony kosmetyk: Żel pod prysznic Original Source Vanilla Milk & Raspberry
    Mój ulubiony krem do stóp: YVES ROCHER Lavande Essentielle Krem intensywnie nawilżający
    Mój ulubiony korektor: Rimmel Match Perfection
    Mój ulubiony podkład: Rimmel Match Perfection
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Nivea Diamond Gloss

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuje Twojego bloga jako BFF♥
    Moj e-mail : aniawoj1998@onet.pl

    Dodałam Cię do blogrolla: http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu : http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2012/03/rozdania-i-takie-tam.html


    Mój ulubiony kosmetyk:Tusz do rzęs oriflame maxi flash
    Mój ulubiony krem do stóp: AVON foot works
    Mój ulubiony korektor: Rimmel Match Perfection
    Mój ulubiony podkład: krem+puder antybakteryjny UNDER TWENTY
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję Twojego bloga jako...Hajnówka
    Mój e-mail:...thehajnowka@interia.eu
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdaniakonkursy.html
    Mój ulubiony kosmetyk: nawilżający krem NIVEA
    Mój ulubiony korektor: Vipera
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Intensywna maska Wella pro series repair

    OdpowiedzUsuń
  96. obserwuję jako: patrycjapart
    mail:patrycjapart@interia.pl

    ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs oriflame maxi lash
    krem: AVON Foot works
    korektor: różowy korektor z EDM
    podkład: Maybelinne Wonder Finish make up - pudrowy fluid
    kosmetyk do włosów: odżywki gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję Twojego bloga jako Basia (busia)
    Mój e-mail: malinova91@interia.pl

    Mój ulubiony kosmetyk: Adidas, Tropical Passion
    Mój ulubiony podkład: Rimmel, Wake me up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Joanna, Apteczka Babuni

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję Twojego bloga jako naataja
    Mój e-mail: naataja@gmail.com

    Dodałam notkę o rozdaniu: http://natalia-i-modelina.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html
    Mój ulubiony kosmetyk: ochronna pomadka do ust
    Mój ulubiony krem do stóp:foot works avon cynamon i pomarańcza
    Mój ulubiony korektor: miss sporty
    Mój ulubiony podkład: wake me up rimmel
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maseczka jogurtowa avon- polecam włosy są po niej miękkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję Twojego bloga jako : Asik121
    Mój e-mail : joanna.kk.97@gmail.com

    Mój ulubiony kosmetyk: Biosilk
    Mój ulubiony krem do stóp: Garnier
    Mój ulubiony podkład: Lirene
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Biosilk

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję Twojego bloga jako... Dinitte
    Mój e-mail: ... dinitte@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla NIE
    Dodałam notkę o rozdaniu (pasek boczny) dinitte.blogspot.com
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs MAYBELLINE The Colossal Volum' Express
    Mój ulubiony krem do stóp:AVON Foot Works
    Mój ulubiony korektor: clear skin avon
    Mój ulubiony podkład: rimmel wake me up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: szampon do włosów head&shoulders citrus fresh

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję Twojego bloga jako... tysieek
    Mój e-mail: ... tysieek.94@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla (link do bloga) nie
    Dodałam notkę o rozdaniu (link do notki) nie
    Mój ulubiony kosmetyk: tusz do rzęs one by one satin black
    Mój ulubiony krem do stóp: garnier
    Mój ulubiony korektor: wake-me up
    Mój ulubiony podkład: dream satin liqid
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: jedwab

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się :)
    Obserwuję Twojego bloga jako: to7bmakeup
    Mój e-mail: to7bmakeup@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla: nie mam bloga :)
    Dodałam notkę o rozdaniu: nie mam bloga :)
    Mój ulubiony kosmetyk:baza pod tusz do rzęs z małymi włoskami firmy "kate cosmetics" (niestety w polsce jeszcze jej nie widziałam)
    Mój ulubiony krem do stóp:Neutrogena
    Mój ulubiony korektor:Kobo MAGIC CORRECTOR MIX - kolor biały :)
    Mój ulubiony podkład:maybelline affinitone
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów:jedwab (biosilk)

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję Twojego bloga jako p.x
    Mój e-mail: p.x@vp.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: pomadka ochronna Nivea
    Mój ulubiony krem do stóp: Neutrogena
    Mój ulubiony korektor: Rimmel, Wake Me Up
    Mój ulubiony podkład: Rimmel, Wake Me Up
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Balsam prostujący włosy Straight&Easy

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję Twojego bloga jako Next Smile
    Mój e-mail: pogoda1922@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla http://next-smile.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu http://next-smile.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk: pomadka ochronna Nivea
    Mój ulubiony krem do stóp:foot works avon cynamon i pomarańcza
    Mój ulubiony korektor: Rimmel, Wake Me Up
    Mój ulubiony podkład: Lirene
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: biosilk

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuję Twojego bloga jako Mart_91
    Mój e-mail: marta_m.91@o2.pl

    Dodałam Cię do blogrolla http://mart91.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu (pasek boczny) http://mart91.blogspot.com/

    Mój ulubiony kosmetyk: balsam do ust Tisane
    Mój ulubiony krem do stóp: Krem nie krem, nic tak dobrze nie nawilża stópek jak kompres z maści z witaminą A, a jeśli szukam orzeźwienia tutaj sprawdzają się kremy do stóp z Avon, z serii Foot works
    Mój ulubiony korektor: Collection 2000 Cover Up Stick
    Mój ulubiony podkład: Revlon Colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: Amargan Hair Therapy Oil

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję Twojego bloga jako crysaliska
    Mój e-mail: crysaliska@wp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla crysaliskowy.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu brak
    Mój ulubiony kosmetyk: Yoskine peeling szafirowy
    Mój ulubiony krem do stóp: brak
    Mój ulubiony korektor: nie znalazłam ideału :)
    Mój ulubiony podkład: obecnie Bell Perfect Skin
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów jedwab CHI

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję Twojego bloga jako: HiHi
    Mój e-mail: marta1263@tlen.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: Nie
    Dodałam notkę o rozdaniu: Nie
    Mój ulubiony kosmetyk:
    a)kolorowy:
    - tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie i Rimmel Sexy Curves
    b)pielęgnacyjny:
    - wszelkiego rodzaju masła do ciała, które pięknie pachną :)
    Mój ulubiony krem do stóp: Krem z BebBeauty z Biedronki :)
    Mój ulubiony korektor: od Bell Multi Mineral
    Mój ulubiony podkład: Max Factor Smooth Effect Foundation
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: olejek Alterra/odżywka Garnier awokado i masło karite (żółta)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję Twojego bloga jako Badzynka
    Mój e-mail: k_badzynska@op.pl
    Dodałam Cię do blogrolla www.badzynka.blogspot.com
    Dodałam notkę o rozdaniu -
    Mój ulubiony kosmetyk: kredka do oczu Essence longlasting brązowa
    Mój ulubiony krem do stóp: używam kremu babydream w niebieskiej tubce :D
    Mój ulubiony korektor: z Essence (ten wycofany w niebieskim opakowaniu)
    Mój ulubiony podkład: revlon colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: biovax maska do włosów ciemnych

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuję Twojego bloga jako Jyyli
    Mój e-mail: jyylinka@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla Nie
    Dodałam notkę o rozdaniu Nie
    Mój ulubiony kosmetyk: Na chwilę obecną cień Essence Cappucino, please!
    Mój ulubiony krem do stóp: Kermuren
    Mój ulubiony korektor: Maybelline Age Rewind
    Mój ulubiony podkład: BB cream Elemong
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: balsamy Mrs. Potters i olej kokosowy

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję Twojego bloga jako One_LoVe
    Mój e-mail: 34onelove@gmail.com
    Mój ulubiony kosmetyk: podkład mineralny Lumiere
    Mój ulubiony krem do stóp: Be Beauty
    Mój ulubiony korektor: mineralny z Everyday Minerals
    Mój ulubiony podkład: podkład mineralny Lumiere
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: maska Kamille od WAXa. :-)



    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  112. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie (w liście z konkursami na blogach o tematyce uroda-kosmetyki - druga lista). Gdybyśmy w przyszłości przegapili któryś z Twoich konkursów, prosimy daj nam znać mailowo lub w komentarzu, pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwuję Twojego bloga jako Beautiful Angel
    Mój e-mail: angelika.schlier@vp.pl
    Mój ulubiony kosmetyk: cienie Isa Dora
    Mój ulubiony krem do stóp: Nie używam i nie używałam
    Mój ulubiony korektor: Maybelline mineral
    Mój ulubiony podkład: Revlon colorstay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odżywka pharmaceris
    MAM CIĘ W BLOGROLLU http://we-are-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję Twojego bloga jako... Magdalena
    Mój e-mail: ... magdalena.plonka@vip.onet.pl
    Dodałam Cię do blogrolla: Tak http://magdalena-make-up.blogspot.com/
    Dodałam notkę o rozdaniu Jest pasek boczny http://magdalena-make-up.blogspot.com/
    Mój ulubiony kosmetyk: Kulki gosh
    Mój ulubiony krem do stóp: Neutrogena
    Mój ulubiony korektor: Loreal visible lift
    Mój ulubiony podkład: rimmel recover
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: loreal odżywka odbudowująca świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję jako : Asik121
    Mój e-mail : joanna.kk.97@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla : nie
    Dodałam notkę o rozdaniu : nie
    Mój ulubiony kosmetyk : podkład Giordani Gold Oriflame
    Mój ulubiony krem do stóp : Be beauty
    Mój ulubiony korektor : Oriflame Pure Nature
    Mój ulubiony podkład : podkład Giordani Gold Oriflame
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów : Biosilk (jedwab)

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję Twojego bloga jako: Blanka
    Mój e-mail: uniorn8177@gmail.com
    Dodałam Cię do blogrolla nie
    Dodałam notkę o rozdaniu nie
    Mój ulubiony kosmetyk: masło do ciała perfekta
    Mój ulubiony krem do stóp: neutrogena
    Mój ulubiony korektor: bell
    Mój ulubiony podkład: revlon color stay
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów: odzywka Radical i szampon

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...