wtorek, 7 lutego 2012

Sonda na szybko - gdy nie masz czym zrobić kropek/groszków :)

Uwielbiam manicure z kropeczkami i groszkami, jak pewnie nie jedna z Was. Potrzebna jest do tego sonda - niewielkie urządzonko z kulką na końcu, która pozwala robić równomierne kropki. Bardzo ciężko jest ją gdziekolwiek dostać, przeszłam kilka drogerii, pasmanterii, sklepów typu wszystko za 5 zł i nic! Pozostaje allegro - pomyślałam. A nie! Wystarczy nam... szczotka, którą chyba każda z Was miała w domu :) O taka:


Czytałam, że sondę zastąpić można wykałaczką, wsuwką czy innymi urządzeniami, które jednak równych kropek nie robią. Przechadzałam się po domu i wymyśliłam :) Przecież na dnie szafy zalega mi szczotka, której nie używam od paru lat. Z łatwością wyrwałam z niej szpilkę, dziubek czy jak to inaczej nazwać i przystąpiłam do robienia kropek. Wyszły cudownie, wszystkie równe, nierozmazane. I nie potrzebowałam sondy! Tak wygląda oryginał:

źródło: http://www.jaapee.pl

A tak moja wersja:



Na koniec dodam, że najlepiej, żeby szczotka była drewniana. Nie jest to konieczne, ale przy plastikowych szczotkach często ta kuleczka na końcu nie jest równa i ma ostrą końcówkę. Nie zawsze jednak, więc jeśli macie taką szczotkę w domu: możecie działać! :)

15 komentarzy:

  1. Proste, a jednocześnie genialne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie zamówiłam właśnie sondę przez allegro.
    A w domu takiej szczotki nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne, pozostaje problem z drewnianą szczotką. ; ((
    Mam same plastikowe, ale to się da załatwić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można lekko spiłować plastikową główkę :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny pomysł, ja bym na coś takiego nigdy nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wpadłabym na taki pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzytwa Ockhama - najprostsze rozwiązania są najlepsze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzeba matką wynalazków:) Super pomysł miałam gdzieś taką nieużywaną szczotką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na to bym nigdy nie wpadla hahhahaha rewelacja...to sie nazywa polak potrafi

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful post!!!amazing blog!!i'm following you!!if you like mine,do the same!!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  10. Że ja nigdy na to nie wpadłam :o. Super pomysl, dzieki:D. Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł:) Już wypróbowałam, hehe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha no proszę jaka jesteś pomysłowa :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...