środa, 8 lutego 2012

Wielkie miniaturkowe testowanie - paczka od Kolorowanej

Jakiś czas temu otrzymałam zestaw próbek do przetestowania od Kolorowej z bloga http://kolorkowana.blogspot.com. Nie spodziewałam się, że będzie tam tyle cudeniek :) Znalazło się tam miejsce dla cieni i korektora MAC, bazy pod cienie Urban Decay, kilku maseczek i innych słodkości, które pokażę Wam na zdjęciach niżej :)







Gdy tylko przetestuję wszystkie produkty napiszę o nich pierwsze wrażenia. Najbardziej ciekawa jestem cieni MAC, podkładu i korektora. Może znajdę gdzieś tam swoje ideały? :)

14 komentarzy:

  1. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo rzeczy dostalas, czekam na recenzje :]

    Zapraszam do mnie! http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu, fiu. Same ciekawe rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) właśnie mi przypomniałaś że muszę sobie kupić takie małe pojemniczki na kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama przyjemność dostawać takie paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, sorry za skopiowanie, myślałam że nie robię nic złego, bo wiele dziewczyn ma tak samo napisane. Myślę że jednak mi wybaczysz, bo już zmieniłam tekst. Innych rzeczy nie kopiuję, jak już przestaniesz się obrażać zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, do wygrania fajne nagrody:
    http://agrafka123.blogspot.com/2012/02/moje-rozdanie.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...