niedziela, 19 lutego 2012

Zmiany - ale czy na lepsze?

Witajcie Kochane :*
Dziś nie będzie recenzji, będzie za to pytanie. Czy podoba Wam się obecny wygląd bloga?
Przyznam, że ten różowy i cukierkowy wystrój zaczynał mnie nudzić. Był zbyt słodki i zbyt...różowy? Postanowiłam wprowadzić zmiany i wczoraj pojawił się nowy szablon - niebieski. Tylko problem był taki, że on też nie był najlepszy. Teraz postawiłam na prostotę i podstawowe kolory, brązy. Obecny wygląd chyba najbardziej mi odpowiada, ale czy Wam się podoba? Czekam na komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Mi się podoba. Lubię taki prosty i przejrzysty szablon bez żadnych "wodotrysków".

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo, które teraz dałaś bardzo mi się podobają :)
    Co prawda wzorek na tle chwilowo lekko mnie rozprasza, ale to pewnie dlatego, że się dokładnie blogowi przyglądałam i niedługo mi to przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Naprawdę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, ale ten różowy jakoś specjalnie mi nie przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się teraz bardzo podoba, stonowany i elegancki, wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam przyjemność oglądać też wersję niebieską i też mi się podobał, choć ten jest bardziej stonowany. Jak dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie będę oryginalna i również przyznam, że mi się podoba:) A jeśli mogę Cię prosić, zerknęłabyś na mój i również spróbowała ocenić?;) Będę bardzo wdzięczna;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie jest lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...