piątek, 30 marca 2012

Cudowne lakiery za mniej niż myślisz - Lovely zaskakuje!

Kiedyś dość sceptycznie podchodziłam do tanich lakierów do paznokci - kojarzyły mi się z lakierem odpadającym płatami po dwóch dniach i brzydkim efektem. To wszystko przez to, że zaczęłam od lakierów marki Wibo - były straszne! Schły godzinami, dawały brzydki efekt, kiepsko kryły. Tymczasem okazało się, że wcale nie są takie złe. Gdy tylko w Rossmannie natknęłam się na dwa lakiery Lovely Color Mania, moje spojrzenie zupełnie się zmieniło. Przekonał mnie do nich kolor - jeden był głębokim błękitem, a drugi lawendą, jaśniutkim fioletem. Nie spodziewałam się po nich aż tak dobrej jakości, a jednak! I zaznaczam, że w promocji kosztują tylko 3,50zł ;)

Jak długo się utrzymują? Nawet do tygodnia i to bez odprysków!
Jak długo schną? Przeciętnie, nie długo, nie krótko, ale jak na tak niską cenę jestem w stanie to zaakceptować.
Gama kolorystyczna? Śliczne, soczyste kolory oraz proste, klasyczne nude. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Krycie? Wystarczą dwie cieniutkie warstwy, aby uzyskać głęboki kolor. Z tej firmy mam jeszcze czarny lakier i doskonale kryje po jednej warstwie, co mnie ogromnie zaskoczyło.
A może jakieś smugi? Nigdy! Przy tak wygodnym pędzelku nie mają one wstępu na paznokieć ;)

Tak chwalę i chwalę, więc pora na efekty :)

Błękit -  nr 133

jeszcze przed oczyszczeniem skórek ;)






Lawenda - nr 128



A Wy używałyście kiedyś lakierów Lovely? Jak się sprawowały? Jeśli nie, warto czekać na promocję i się w nie zaopatrzyć.

26 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam lakierów lovely, czas to zmienić :) bardzo ładne kolorki, szczególnie ten lawendowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten fiolecik! jeszcze z zeszłego roku. Pisałam o nim u siebie, że jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam zarówno lakiery Lovely jak i Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kolorki piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kolorki, zwłaszcza niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten błękit! ;)
    Ja takze nie przepadam za lakierem wibo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wibo i Lovely to ta sama firma, od lat kupuję ich lakiery i jeszcze się na żadnym nie zawiodłam, jedynie mogę się przyczepić do tego, że niektóre kolory słabo kryją ale ogólnie lakiery są bardzo ok.
    Mi osobiście podoba się lawenda, ale u mnie w Rossmanie tych kolorów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten niebieski,śliczny kolor ;]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i widzę że ma bardzo ładne lakiery za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam 3 lakiery z tej serii, odkryłam je latem zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ma ten niebieski a fiolet równie piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lawenda mnie urzekła;) Lakieru nie miałam, ale pomadki mają równie dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten niebieski jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lawenda taka sobie, mam bardzo podobny odcień z Avonu.Za to niebieski powala urodą.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten niebieski jest cudowny, musze go miec! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten lawendowy jest prześliczny !! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny błękit i lawenda też niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah te babeczki.. ;)
    Obydwa kolorki mi sie bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. ten niebieski jest świetny ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ja osobiscie bardzo je lubie i polecamm:)! zapraszam do mnie obserwuje:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no babeczka wymiata :D. Ostatnio mam szał na wszystko z wizerunkiem babeczek ^^.
    Zapraszam do siebie choć dopiero zaczynam.
    http://my-point-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne kolorki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...