sobota, 24 marca 2012

Dokładka w wymiankach + nutki na dzisiaj

Moje kosmetyczne zbiory są zdecydowanie za duże, więc zdecydowałam się stworzyć dział "wymianka". Dodałam tam właśnie dość dużo nowości, jeśli jesteście zainteresowane to zajrzyjcie :)


Jeśli jesteście czymś zainteresowane - piszcie śmiało na maila asiulkas26@interia.pl

Na szaro - wymienione, w trakcie wymiany



Zdjęcia wszystkich rzeczy na wymianę znajdują się tu: http://imageshack.us/g/69/s5007939.jpg/



WYMIENIĘ:

1. Clean&Clear, Morning Energy, Energetyzujący tonik do twarzy. Mam też swój i mogę powiedzieć, że fajnie zmniejsza pory i odświeża twarz :) Ten jest nowy!

2. Burt's Bees, Acne Solutions, płyn do leczenia miejscowego na pryszcze. Opakowanie jest na 7,5ml, została połowa czyli 3-4ml. Jest wydajny, więc to starczy jeszcze na kilkanaście-kilkadziesiąt użyć.

3. Burt's Bees, Acne Solutions, nawilżający krem do twarzy. Opakowanie ma 14ml, zostało ok. 12ml, zużycie minimalne. Bardzo fajnie nawilża, koi skórę i łagodzi podrażnienia, ale aktualnie mam na stanie 6 kremów do twarzy i tego nie dam rady zużyć.

4. Quiz Cosmetics, Safari, Trendy Colour, lakier do paznokci, 12ml. Niestety nie wiem jaki to numer, ale jest to czerwień z czerwonym shimmerem oraz srebrnymi i złotymi drobinkami, co widać na zbliżeniu. Został otwarty na początku stycznia 2012, użyłam go raz. Muszę go oddać, bo w mojej kolekcji jest za dużo czerwonych lakierów.

5. Orly, Androgynie, lakier do paznokci z zestawu świątecznego, 18ml. Został otwarty w połowie stycznia 2012, raz go użyłam. Jest oryginalny. To czarny lakier ze złotym shimmerem i kolorowym brokatem.

6. Orly, Ma Cherie, lakier do paznokci z zestawu świątecznego, 18ml. Otwarty w połowie stycznia 2012, nie użyty ani razu. Oryginalny. Jest to głęboka, kremowa czerwień. Zmienia kolor w zależności od światła, raz jest krwista i jaskrawa a raz spokojna, bordowa. Bez shimmera, drobinek i innych dodatków.

7. C-Scrub, Peeling do twarzy i szyi z minerałami z Morza Martwego, 100ml. Użyty raz, otwarty w połowie stycznia 2012. Świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem, odżywia i odświeża twarz.

8. Vipera, korektor 4u Look Smooth w kolorze 01 zielona herbata. Praktycznie nowy, jedynie zeswatchowany pędzelkiem.

9. Vipera Face, puder prasowany w kolorze 601. Nowy, jedynie zeswatchowany czystym pędzlem. Jest dość ciemny, ja jestem bardzo blada, więc próbowałam użyć go jako bronzer i bardzo mi się spodobał. Dołączony jest puszek.

10. Vipera Just Lips, szminka w kolorze 12 Megan. Nowa, niemacana.

11.
Vipera Color of Rouge, róż do policzków w kolorze 301. Nowy! Kolor to lekka brzoskwinka z drobinkami. Brak zdjęć, przyślę na życzenie.

12. Head&Shoulders, szampon przeciwłupieżowy z odżywką 2w1 jedwabista miękkość, 200ml. Nowy, nieotwierany. Zdjęcia tutaj: http://img29.imageshack.us/img29/966/s5007842.jpg

13. Head&Shoulders przeciwłupieżowa odżywka do włosów jedwabista miękkość, 180ml. Nowa, nieotwierana, w różowym opakowaniu. Zdjęcia tutaj: http://img29.imageshack.us/img29/966/s5007842.jpg

14. Vipera Jumpy, lakier do paznokci w kolorze 180. Nowy, niemacany, jest to czekoladowy brąz z leciutkim złotym shimmerem.

15. Garnier, BB Cream odżywiająco-koloryzujący 5w1 w kolorze jasnym. Pojemność 50ml. Jeszcze w kartoniku, praktycznie nowy, bo jedynie zeswtchowany. Niestety nie mój kolor i muszę oddać :(

16. Tusz Wibo Volume mascara dla wrażliwych oczu, hypoalergiczny, 8ml. Otwarty w połowie lutego, użyty raz. Niesamowicie podkręca rzęsy i daje teatralny efekt, lecz ja takiego nie potrzebuję, więc chętnie komuś oddam :)

17.
Under Twenty nawilżający tonik matujący, połowa z 200ml. Bardzo fajnie nawilża i oczyszcza i chętnie zużyłabym go do końca, ale mam taki zapas toników, że nie zużyję ich do końca życia ;) - zdjęcia tutaj: http://img829.imageshack.us/img829/4815/s5006990.jpg

18.
Isana, szampon do włosów suchych "połysk jedwabiu", połowa z 400ml. - zdjęć brak :(

19. Błyszczyk Rimmel Royal Gloss w kolorze 701 Cookie. Używany, brakuje ok. 1/5 błyszczyka. Pachnie jak kawa i ciastko, świetnie nawilża i ładnie wygląda na ustach.

20. Rossmann, Isana Hair, Colorglanz Spulung mit Uv - Schutz (Odżywka do włosów `Połysk koloru`), zużycie widoczne na zdjęciu.


21. Lovely, serum wzmacniające do paznokci z wapniem i wit. C, hit na KWC, nowe!


22. NeoNail Crackle Nail Polish, pękający lakier do paznokci w kolorze granatowym, atramentowym. Otwarty we wrześniu, lecz nadal jest jak nowy, nie zgęstniał i nie wytrącił koloru. Zużycie minimalne, użyłam go tylko raz.

23. Maybelline, Color Sensational, nawilżająca szminka do ust w kolorze 380, Sweet Bordeaux. Zużycie nieduże, widoczne na zdjęciu. Ma piękny, głęboki i soczysty, winny kolor.


24. Flormar, pękający lakier do paznokci w kolorze srebrnym. Otwarty we wrześniu, zużycie widoczne na zdjęciu. Lakier nie zgęstniał, nadal jest jak nowy.

25. Avene, Reparateur Apres-Soleil, balsam po opalaniu do skóry wrażliwej z wodą termalną. Otwarty w listopadzie, zużycie nawet mniejsze niż minimalne, zużyłam tylko kilka kropelek.


26. Manhattn, Powder Matt, puder matujący w najjaśniejszym odcieniu Vanilla. Użyłam go dwa razy, otwarty w styczniu. Zużycie minimalne.


27.
My Secret, lakier do paznokci w kolorze 104 – flejksy. Otwarty na początku lutego, zużycie minimalne.

28. Virtual Magic Shine - podwójny cień srebrno-złoty, użyty kilka razy, prawdopodobnie po terminie.

29. Vipera eye, jasnozielony cień, raz użyty, praktycznie nowy, z aplikatorem.

30. Joko, niebieski cień, kilka razy użyty, prawdopodobnie po terminie.

31. MAC Rewed Up, mała odsypka pigmentu.

32. Lovely Be Glamour, Sparkling Lip Gloss, błyszczyk do ust malinowy, zostało ok 3/4.

33. Essence Circus Circus, woda toaletowa z edycji limitowanej. Zostało ok. 40/50ml.

34. Benzacne, maść przeciwtrądzikowa 10%, została połowa.

35. Eucerin Dermo Purifyer, krem do cery tłustej, zostało 3/4 opakowania, higieniczne opakowanie z pompką.

36. MAC Pastorale, mała odsypka pigmentu.

37. MAC Marine Ultra, mała odsypka pigmentu.




+ nutka, która chodzi mi po głowie już od tygodnia :)


6 komentarzy:

  1. Zawsze mi poprawia humor ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie zerknę,szkoda, że nie ma zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużymi literami, tłustym drukiem na górze posta jest link do zdjęć ;)

      Usuń
  3. Kocham tą piosenkę. <3
    W wolnej chwili możesz zaglądnąć na mojego bloga, ja subskrybuje i zapaszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...